Téma: Náhrada za originál baterii HY110 - ATAS 2018
8.5.2022 v 08:57
Zdravím motorkáři,
abych popsal můj problém. Po zimě jsem vytáhnul svojí africu adv sports r.v. 2018 z garáže, udělal jsem takovou tu klasickou každoroční údržbu. Přiznám se, že baterku jsem na zimu neodpojoval, ale mašina stála v teplé garáži, tak jsem to neřešil. Nicméně mašina naskočila po zimě jak nic, tak jsem se jel projet. Po ujetí zhruba 3 km mi najednou vypadla celá elektronika a po otočení klíčku se už ani nenahodila palubka. Motorku jsem odtáhnul do garáže a začal zkoumat.
- kontakty na baterce byly dotažené
- pojistky jsou všechny OK
- po vyndání baterie jsem na ní naměřil 0 V =>pro Li-ion baterku to je pravděpodobně smrt
Z výroby je tam namontovaná baterie ELIIY Power HY110. Za novou mi v servisu v Hondě řekli 11 tis. Kč, což mi přijde jako neskutečný úlet. Bohužel jsem tuto baterii našel na netu kolem 500 E, takže se mě servis aspoň nesnaží natáhnout.
A moje dilema, které řeším a asi jádro dotazu. Jak se mohla baterka takhle oddělat po cca 3km jízdy? Čekal bych, že jí třeba po zimě vůbec nenahodím, ale že nastartuji a umře až potom je divné.
A druhý dotaz, řešil tu už někdo výměnu této baterie? Honda má samozřejmě rozměry nastavené tak, že se mi nedaří najít baterii s podobnými parametry, aby se mi tam vešla.
abych popsal můj problém. Po zimě jsem vytáhnul svojí africu adv sports r.v. 2018 z garáže, udělal jsem takovou tu klasickou každoroční údržbu. Přiznám se, že baterku jsem na zimu neodpojoval, ale mašina stála v teplé garáži, tak jsem to neřešil. Nicméně mašina naskočila po zimě jak nic, tak jsem se jel projet. Po ujetí zhruba 3 km mi najednou vypadla celá elektronika a po otočení klíčku se už ani nenahodila palubka. Motorku jsem odtáhnul do garáže a začal zkoumat.
- kontakty na baterce byly dotažené
- pojistky jsou všechny OK
- po vyndání baterie jsem na ní naměřil 0 V =>pro Li-ion baterku to je pravděpodobně smrt
Z výroby je tam namontovaná baterie ELIIY Power HY110. Za novou mi v servisu v Hondě řekli 11 tis. Kč, což mi přijde jako neskutečný úlet. Bohužel jsem tuto baterii našel na netu kolem 500 E, takže se mě servis aspoň nesnaží natáhnout.
A moje dilema, které řeším a asi jádro dotazu. Jak se mohla baterka takhle oddělat po cca 3km jízdy? Čekal bych, že jí třeba po zimě vůbec nenahodím, ale že nastartuji a umře až potom je divné.
A druhý dotaz, řešil tu už někdo výměnu této baterie? Honda má samozřejmě rozměry nastavené tak, že se mi nedaří najít baterii s podobnými parametry, aby se mi tam vešla.
1 reakcí na tento příspěvek Náhrada za originál baterii HY110 - ATAS 2018
baterku za 11 tycek jsem asi nikdy neprovozoval, ale jen pro zajmavost - jaka je planovana zivotnost takove baterky, pokud se o ni clovek aspon trochu stara? absence cenove dostupne druhovyroby u pomerne rozsireneho stroje po ctyrech letech na trhu naznacuje, ze by to melo vydrzet spoustu sezon
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náhrada za originál baterii HY110 - ATAS 2018
dan1024> druhovyroba existuje. ty lifepo4 baterky vydrzi docela dlouho kdyz je clovek neznici .. ja mam nejstarsi kousky kolem 10ti let
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabíjačka na lítiovú batériu Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | Viator | 5 | 16.9.2024 v 20:25 Smog_Phantom |
Maroko - květen 2024 Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | tomas_brno | 21 | 8.6.2024 v 11:01 Kohlstein |
crf 1000 2019 s ABS odvzdušnění Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | smrzak | 0 | 26.5.2024 v 18:53 smrzak |
CRF1000 kódy poruchy - diagnostika Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | Mayk | 4 | 1.4.2024 v 10:30 Mayk |
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... | RockStar1666 | 20 | 12.1.2024 v 11:08 docent |