Téma: Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici
21.10.2022 v 19:20
Nic lehčího než 701/690 na takový cesty neexistuje. Nejde sehnat a nevyrábí se.
Ty kraviny dole ani nemá cenu číst, je tam dohromady tak 10 přízpěvků k věci a závěr už znáte.

Vážení, moje motorka, mastodont 701 je hrozně těžká a nedá se reálně odlehčit. Tak přemejšlím, co si pořídit lehký enduro cca 115 kilo, hodit na něj brašny, vaky s benzínem a vyrazit na něm do vzdáleností tak 1-5 tkm od baráku po silnici a na místě krosit. Navedl mě na to nejdřív Jaro a teď jeden známej mě dohlodal tím, že o podobným stroji uvažuje. Něco lehkýho na cestování, protože už je starší a 701 je na něj moc vysoká a těžká. Vysoká by nevadila, ale těžká vadí.

Téma je myšlený vážně, nedělám si srandu. Jestli to nebude znatelně horší cestovat na něm, než na 701/690 tak by to stálo za zvážení. Sice na to tyhle stroje nebudou primárně určený, ale lehce potunit se to určitě dá.

Díval jsem se a v úvahu připadá tak exc 500, nebo swm 500. 300 tisíc x 180 tisíc nové stroje. Docela pálka a rozdíl.
Případně nějaký jiný duál enduro stroj.

Jenže zatím mi nikdo neřekl, jak to pojede po dálnici v rychlosti 100-110 kmh cruise speed. Spotřeba x opotřebení motoru x intervaly oleje. Ceny za generálkování motoru. Samozřejmě bych zgelovatěl a komplet překopal sedadlo a nějak pořešil držení bagáže na nosiči cca 25 kilo nákladu + 100 kg + vaky na benzín vepředu + já s oblečením. Větrnej štítek a relý masku a super drahý extra nádrže nechci, je to zbytečný. Možná jednu 5l přídavnou na přední vidle, jako to mám teď a na ní pořádný led reflektory pro noční krosení.
Jo a vibrace do řidítek, to je pro mě neznámá a srovnat můžu tak akorát se 701 kou, nebo 690kou novou. Ne se starým vibrátorem LC4.

Jestli máte nějaký poznatky k tématu tak sem s nimi. Přízpěvky typu: že se na tom nedá jet ani z prahy do brna raději ne.

Děkuji za pozornost.

Naposledy editováno 11.06.2024 08:49:07


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici

24.10.2022 v 19:20 | Nahoru | #1

krokoš píše: Čau, najviac ma nasralo, že tú CCM predávali svojho času aj v Čechách a už v dobe predaju neexistovali náhradné diely. BMW sa na to vysralo, Husqvarna detto a CCM kúpila asi to čo ostalo na sklade v loncine za pár šupov a vôbec nemali v úmysle sa zaoberať nejakými ND a s úbožiakmi ako som ja čo to kúpili. Ojničný čap je v jenom kuse z jednou stranou kľuky , čo som vymyslel, že odrezať čap prevŕtať kľuku a nalisovať z niečoho iného sa nedá , lebo tam je málo materálu. U toho nešťastia ma stála oprava kľuky 590 € a použila sa na to kľuka o ktorej mi písal Ariete pred 4 mesiacmi z Austrálie. U hociktorého modelu KTM kúpiš novú ojnicu s ložiskom a čapom za cca 150 € a oprava za dva týždne v zime . Možno mesiac v lete. Tých dielov do tej CCM , husky, alebo BMW bude čím ďalej menej. Nepíšem o alternárore, čo sa tiež serie.

PS: čím viac a čím novšie motorky sa viac serú. Čítal som o GAS GAS , chlapík si kúpil dve nové sebe aj synovi, a na oboch odpadla stupačka, utrhol sa zvar, teda nie na jednom kuse, ale na oboch a následkom špateného tepelného spracovaania , asi prekalili kľuku tak sa utrhla na oboch motorkách za altíkom. Serú sa aj autá. Svet sa v konskú piču obracia.



A proč to teda neprodáš a někoupíš něco normálnějšího ?

(reakce na) Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici

24.10.2022 v 20:53 | Nahoru | #2
ZdendaZB> čau, no, keby som mal KTM o čom by som písal? Na čo by som sa sťažoval? teraz som zaujímavý. Nie robím si srandu. Vedel som do čoho idem, enduro som si kúpil pre zábavu, mám aj cestnú motorku. No zas až taký hnusný prúser som s tými dielmi nečakal, aj som si myslel, že tá hnusoba huska vydrží viac, lebo to je uškrtené ako som písal z 45 kW u BMW na 30 kW u Husqvarny, a otáčky u BMW sú 9000 ot/min a u mojej husky len 7000 ot/min, no čo už. Mám 62 rokov , som myslel, že ma to prežije. Teraz druhá kľuka a nový piest, možno už to vydrží viac ako ja. Síce ešte to nemám poskladané. A môj otec hovoril: každý blbne svým spúsobem, Tak blbnem ja , svojím ty aj jaro27 z Prešova svojím , ale je aspoň sranda.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
EXC 500 coby cestovní stroj pro del... [1 ... 6, 7] KTM EXC 500 F, KTM EXC 500 Six Days Eso_Rimmer 206 9.7.2024 v 06:43 ZdendaZB
SWM RS 500 R 2021 SWM RS 500 R KubAiS 22 19.6.2024 v 06:48 krokoš
Swm 500 sm zkusenosti SWM RS 500 R, SWM SM 500 R Ghost-CBR1000rr 6 18.6.2024 v 11:59 M6
KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F [1, 2] KTM EXC 350 F, KTM EXC 500 F kika. 42 16.3.2024 v 12:53 krokoš
KTM EXC-F 500 emulze v sání KTM EXC 500 F Vlastik177 9 18.1.2024 v 07:50 Anti


TOPlist