Ty kraviny dole ani nemá cenu číst, je tam dohromady tak 10 přízpěvků k věci a závěr už znáte.
Vážení, moje motorka, mastodont 701 je hrozně těžká a nedá se reálně odlehčit. Tak přemejšlím, co si pořídit lehký enduro cca 115 kilo, hodit na něj brašny, vaky s benzínem a vyrazit na něm do vzdáleností tak 1-5 tkm od baráku po silnici a na místě krosit. Navedl mě na to nejdřív Jaro a teď jeden známej mě dohlodal tím, že o podobným stroji uvažuje. Něco lehkýho na cestování, protože už je starší a 701 je na něj moc vysoká a těžká. Vysoká by nevadila, ale těžká vadí.
Téma je myšlený vážně, nedělám si srandu. Jestli to nebude znatelně horší cestovat na něm, než na 701/690 tak by to stálo za zvážení. Sice na to tyhle stroje nebudou primárně určený, ale lehce potunit se to určitě dá.
Díval jsem se a v úvahu připadá tak exc 500, nebo swm 500. 300 tisíc x 180 tisíc nové stroje. Docela pálka a rozdíl.
Případně nějaký jiný duál enduro stroj.
Jenže zatím mi nikdo neřekl, jak to pojede po dálnici v rychlosti 100-110 kmh cruise speed. Spotřeba x opotřebení motoru x intervaly oleje. Ceny za generálkování motoru. Samozřejmě bych zgelovatěl a komplet překopal sedadlo a nějak pořešil držení bagáže na nosiči cca 25 kilo nákladu + 100 kg + vaky na benzín vepředu + já s oblečením. Větrnej štítek a relý masku a super drahý extra nádrže nechci, je to zbytečný. Možná jednu 5l přídavnou na přední vidle, jako to mám teď a na ní pořádný led reflektory pro noční krosení.
Jo a vibrace do řidítek, to je pro mě neznámá a srovnat můžu tak akorát se 701 kou, nebo 690kou novou. Ne se starým vibrátorem LC4.
Jestli máte nějaký poznatky k tématu tak sem s nimi. Přízpěvky typu: že se na tom nedá jet ani z prahy do brna raději ne.
Děkuji za pozornost.
Naposledy editováno 11.06.2024 08:49:07
1 reakcí na tento příspěvek Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici
A ten šatůn je taky dobrej, ale to na dálnici moc nebude . Sice ho řídí amatér, protože jede pomalu a tlačí.
Assassin by to tam asi proskočil na svým mx stroji i s báglama, ale to sem nepatří, že ne.
Naposledy editováno 31.10.2022 14:32:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici
ZdendaZB píše: aha tak to sověti mají asi něco jinýho, tam má i spz
A ten šatůn je taky dobrej, ale to na dálnici moc nebude . Sice ho řídí amatér, protože jede pomalu a tlačí.
Assassin by to tam asi proskočil na svým mx stroji i s báglama, ale to sem nepatří, že ne.
Už jsem ti tu chtěl dávno navrhnout yamahu TW nebo suzuki vanvan, ale ty nesplňují původní požadavek na výkon...
Pak ještě existuje čínský skyteam t-rex..
Naposledy editováno 31.10.2022 14:36:19
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
EXC 500 coby cestovní stroj pro del... [1 ... 6, 7] KTM EXC 500 F, KTM EXC 500 Six Days | Eso_Rimmer | 206 | 9.7.2024 v 06:43 ZdendaZB |
SWM RS 500 R 2021 SWM RS 500 R | KubAiS | 22 | 19.6.2024 v 06:48 krokoš |
Swm 500 sm zkusenosti SWM RS 500 R, SWM SM 500 R | Ghost-CBR1000rr | 6 | 18.6.2024 v 11:59 M6 |
KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F [1, 2] KTM EXC 350 F, KTM EXC 500 F | kika. | 42 | 16.3.2024 v 12:53 krokoš |
KTM EXC-F 500 emulze v sání KTM EXC 500 F | Vlastik177 | 9 | 18.1.2024 v 07:50 Anti |