Téma: Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici
21.10.2022 v 19:20
Nic lehčího než 701/690 na takový cesty neexistuje. Nejde sehnat a nevyrábí se.
Ty kraviny dole ani nemá cenu číst, je tam dohromady tak 10 přízpěvků k věci a závěr už znáte.

Vážení, moje motorka, mastodont 701 je hrozně těžká a nedá se reálně odlehčit. Tak přemejšlím, co si pořídit lehký enduro cca 115 kilo, hodit na něj brašny, vaky s benzínem a vyrazit na něm do vzdáleností tak 1-5 tkm od baráku po silnici a na místě krosit. Navedl mě na to nejdřív Jaro a teď jeden známej mě dohlodal tím, že o podobným stroji uvažuje. Něco lehkýho na cestování, protože už je starší a 701 je na něj moc vysoká a těžká. Vysoká by nevadila, ale těžká vadí.

Téma je myšlený vážně, nedělám si srandu. Jestli to nebude znatelně horší cestovat na něm, než na 701/690 tak by to stálo za zvážení. Sice na to tyhle stroje nebudou primárně určený, ale lehce potunit se to určitě dá.

Díval jsem se a v úvahu připadá tak exc 500, nebo swm 500. 300 tisíc x 180 tisíc nové stroje. Docela pálka a rozdíl.
Případně nějaký jiný duál enduro stroj.

Jenže zatím mi nikdo neřekl, jak to pojede po dálnici v rychlosti 100-110 kmh cruise speed. Spotřeba x opotřebení motoru x intervaly oleje. Ceny za generálkování motoru. Samozřejmě bych zgelovatěl a komplet překopal sedadlo a nějak pořešil držení bagáže na nosiči cca 25 kilo nákladu + 100 kg + vaky na benzín vepředu + já s oblečením. Větrnej štítek a relý masku a super drahý extra nádrže nechci, je to zbytečný. Možná jednu 5l přídavnou na přední vidle, jako to mám teď a na ní pořádný led reflektory pro noční krosení.
Jo a vibrace do řidítek, to je pro mě neznámá a srovnat můžu tak akorát se 701 kou, nebo 690kou novou. Ne se starým vibrátorem LC4.

Jestli máte nějaký poznatky k tématu tak sem s nimi. Přízpěvky typu: že se na tom nedá jet ani z prahy do brna raději ne.

Děkuji za pozornost.

Naposledy editováno 11.06.2024 08:49:07


1 reakcí na tento příspěvek Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici

9.11.2022 v 15:19 | Nahoru | #1
Je to tady stejný jako v tématu expediční vybavení, kde velechytrej Rimr z 18 kilový komplet výbavy jinde, udělal najednou celejch 26 kilo. To samí ti borci praktikujou tady. A pak začal plantat, že neumím počítat a potvrdil jsem svoji pověst. Asi že nepatřřím mezi blbečky, co to jemu a dalším žerou

Je to jako medwed a další neználci, co kopírujou bláboly o tom, že exc vydrželo 40 tkm bez zásahu do motoru s 3 tisíce olejovým intervalem . A pak se jinde zase vztekají a nadávají na mě. Fakt to je banda hlupáků, nemůžu si pomoct.

Já jezdím 110 kvůli hučení helmy a zbytečný únavě navíc + to navíc žere. Jinak ta motorka jede permanentně kopec nekopec 130 a vůbec jí to nevadí. A mít štít tak budu těch 130 taky jezdit.

Jednoduše, přestaňte opruzovat s nesmyslnejma krávama co váží plný nad 200 kilo a nemají o tolik větší výkon. Na fechtly typu crf a další kraviny zapomeňte, to nás fakt nezajímá. Nahoďte raději 125 suchou hmotnost 35 kW s intervalem 8-10 tkm, vdou chlazenej, žádnou starou jawu. To bude vyjímečnej přízpěvek k tématu.

Naposledy editováno 09.11.2022 15:22:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici

9.11.2022 v 18:45 | Nahoru | #2

ZdendaZB píše: Nahoďte raději 125 suchou hmotnost 35 kW s intervalem 8-10 tkm, vdou chlazenej


Neexistuje. Tecka.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
EXC 500 coby cestovní stroj pro del... [1 ... 6, 7] KTM EXC 500 F, KTM EXC 500 Six Days Eso_Rimmer 206 9.7.2024 v 06:43 ZdendaZB
SWM RS 500 R 2021 SWM RS 500 R KubAiS 22 19.6.2024 v 06:48 krokoš
Swm 500 sm zkusenosti SWM RS 500 R, SWM SM 500 R Ghost-CBR1000rr 6 18.6.2024 v 11:59 M6
KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F [1, 2] KTM EXC 350 F, KTM EXC 500 F kika. 42 16.3.2024 v 12:53 krokoš
KTM EXC-F 500 emulze v sání KTM EXC 500 F Vlastik177 9 18.1.2024 v 07:50 Anti


TOPlist