Téma: EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
Ahoj všem. Poprosil bych ty, kteří mají reálnou zkušenost s cestováním na téhle mašině po ose ideálně do vzdálenějších destinací (což není Balkán a pod., ale spíše dálný východ, Afrika...), jestli by se podělili o své zkušenosti. Jedná se mi primárně o to, jak to tahle mašina dává při asfaltových přesunech (po různých úpravách, samozřejmě. Jaká je cca rozumná cest.rychlost? Na Advíkovi (990 Adv.R 2012) to mám nastavené cca kolem 110 (tacho), zakže by mi stačilo cca kilo ideálně. Nedělá mi sedět na tý trestný lavici, co má moje Rko klidně dva dny v kuse, tyhle tvrdý lavice mám rád. Předpokládám, že vylepšený sedlo bude oproti originálu mnohem lepší a bude nějak rozumně srovnatelný s tím mým současným. Uvítal bych zkušenosti s motorem (výměna oleje, servis ventilů, výměna pístu apod.) u lidí, ketří to mají s cestováním podobně jako já. Mám přečtené kde co, jak tady, tak na adv.rideru, samozřejmě sleduju a čtu Rtwpaula a pod. Zajímají mě ale i zkušenosti lidí tady. Ročník cca 2020 a výš. Neřešme tady jiné mašiny, převážení na vozíku, v dodávce a pod. Zajímá mě, jak je to s výdrží téhle mašiny, když pojedu cca týden po asfaltu někam... Nechci dělat co dva roky generálku. Zkušenosti jsou různé, mnohá tvrzení o výdrži jsou velmi optimistická. Jezdím na pohodu, v offu potřebuju dojet a vrátit se, ne vyhrát medaili. S ostrými nemám ale žádnou zkušenost. Samozřejmě se na tom i projedu, než bych to případně kupoval Díky. PS: uvítám i případné doporučení na konkrétní ročník, vím o změnách v množství olej.náplně, což se ale dá kompenzovat větším spojkovým víkem. Má tahle mašina při mém způsobu používání (dálniční přesuny 100km/h tacho, cca 800 denně, v offu žádné píčoviny, prostě projet a havně dojet zpátky domů, jako vždy) vůbec potenciál udělat cca 27-30 tis. km bez generálky? Věci mimo téma mažu, ať to má nějakou tu štábní kulturu. Nic osobního.

Naposledy editováno 28.06.2024 13:13:08

1 reakcí na tento příspěvek EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE

27.6.2024 v 13:51 | Nahoru | #1
Otázka je, proč jet téměř kolem světa na ostré skoro závodní motorce, když na ní musíš jet jako na 300L aby to přežila. To můžeš jet rovnou na 300L, co nová stojí půlku, olej se mění po 10K a není potřeba nic dolejvat. Navíc nepotřebuješ nářadí kromě přezouvání/lepení, protože se na ní nic nevysere. A pohodlné sedlo se na ni prodává standardně v druhovýrobě.
Ostrá se dá trochu zcivilnit, ale někdy lze kýženého výsledku dosáhnout naostřením tupého endura (dual sportu).
Jet se dá samozřejmě na čemkoliv. Otázka je, kdy je to ještě požitek a kdy masochismus.

Naposledy editováno 27.06.2024 13:53:52

(reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE

27.6.2024 v 14:31 | Nahoru | #2
Deadman> uz jsem to psal nekolikrat... jezdim cestovku cca 110 i s velkou prekonovanou potvorou. a mezi Hondou a KTM je ctvrt metraku rozdil. proto neresim jine motorky, ale zajima me vse kolem toho EXCcka. jinak souhlas. a k tomu diskomfortu... kazdy ma hranici nekde zcela jinde a ja si myslim, ze ji mam celkem posunutou

Naposledy editováno 27.06.2024 14:34:23
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F [1, 2] KTM EXC 350 F, KTM EXC 500 F kika. 42 16.3.2024 v 12:53 krokoš
KTM EXC-F 500 emulze v sání KTM EXC 500 F Vlastik177 9 18.1.2024 v 07:50 Anti
KTM EXC 300 TPI 2023 elektrika nezhasne KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... KoblaCZ 5 9.11.2023 v 10:56 Tadeas.
Výroba ošoupaného štítku na dovezen... KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... Olihňos 3 18.9.2023 v 20:36 Frantacz
Lehké enduro na expedice, včetně př... [1 ... 11, 12] KTM EXC 500 F, SWM RS 500 R ZdendaZB 360 9.11.2022 v 23:16 Ariete


TOPlist