paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
17.12.2008 v 12:31
Čus, tohle je pokec o gs-ku . Člověk se tu dozví spoustu věcí, které buď neví nebo potřebuje poradit. Konkrétně já jsem se tu dozvěděl úplně vše co jsem potřeboval, protože nikoho neznám kdo tady v mém okolí ma gs. Tak přeju příjemný pokec a hlavně hodně ujetých kilometrů bez nehod. (i když už těch pár lidí tu v okolí je)

Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

22.5.2011 v 08:44 | Nahoru | #1
ancrouter> Ony ty extrémní případy jsou ze spousty důvodů naštěstí hodně nepravděpodobné. Záleží ale na stavu, čím starší mašina a unavená těsnění, tím se něco může stát. Pro příště raději vždy zkontroluj A když už se stane tak prvně vyhoď ven svíčky a protoč naprázdno, kdyby byl nalitý benzín vevnitř tak ať vyšplíchne ven. Když jsem měl ještě obráceně starý kohout, tak mi naštěstí jen benzín vykapal ven na podlahu v garáži ale nikam dál nezatekl.

Asi je to normální, je to dvouválec ne zmrzlina a stejně nahoře už netáhne, nemá cenu ji takto trápit pořád. GS podle mě omezovač nemá nebo dobře skrytý, že o něm nevím, ten motor je tak jednoduchý, že tam nic navíc není a ani elektricky - jednotka řeší pouze zapalování, u novějších modelů počítá časování, ale nic navíc. Ani jsem nikdy u žádného neslyšel typický zvuk po vytočení, i když na plné protočení plynu su měkký Nechá se vytáčet plynule, ale někde k 10k končím a nemám nervy zkoušet táhnout dál nebo prostě škubnout zápěstím co to dá. Zvuk má podle výfuku, já tam mám laďák nějakou průchozí trubku, tak to děsně prdí i normálně ale od 9k už vyloženě ječí a kope do stupaček. Raz za čas tomu fest nalož u zahřáté mašiny ať nezleniví ale jinak jsou pro ni zdravé zhruba střední otáčky. Zábavná jízda je kolem 8 tisíc, točit dál nad devět už stejně žádný efekt nepřinese.

Co tam máš za výfuk? Originál je hodně tichý, na volnoběh má takový puf - puf zvuk jak parní stroj a v otáčkách je trochu slyšet, spolehlivě ho přehluší jak jakékoliv zvuky v motoru, tak i sání. S otevřeným laufem zase není slyšet vůbec nic, duní i na volnoběh, střední otáčky rozhoukávají po městě alarmy, zato jízdní vlastnosti stojí za prd. Podle mě nejlepší zvuk má s tlumeným a homologovaným laďákem kdy má zvonivější zvuk, ale ještě nepříjemně neprdí, a je slyšet i sání

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

22.5.2011 v 11:25 | Nahoru | #2
dj_hroch> Tak na těch 10k taky nejezdím pořád, jenom onehdá sem tomu nakládal a při předjíždění jsem se k tomu červenýmu pásmu dostával...Mám tam originál, ten zvuk není nic moc, ale četl sem že je vyladěnej na ten motor. Laďák bych chtěl zkusit, ale nejsou teď prachy, musím o prázdninách udělat menší údržbu - vyměnit olej ve vidlích, brzdovku, destičky, svíčky apod. A otevřenej lauf, to myslíš nějak vykuchanej originál?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaký kufr pro 2 helmy Suzuki GS 500E Dejwidos 9 26.9.2024 v 21:36 jandaxx
Kolik km musím ujet, aby se motorka... Suzuki GS 500E ViraxRider 18 12.9.2024 v 14:28 tun
Olej na řetěz [1, 2] Suzuki GS 500E ViraxRider 54 7.9.2024 v 21:43 TomasRA
Jak se prodávají starší motorky [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Suzuki SV 650, Kawasa... jkprg 56 6.8.2024 v 15:18 TurboLover
Kolik km musím ujet, aby se motorka... Suzuki GS 500E ViraxRider 6 22.6.2024 v 07:45 MungoJerry


TOPlist