Nový cestak od Hondy s osvědčeným 2-valcem z Afriky
Motorka koupena od Motomo Břeclav
Výška jezdce: 174 cm
První dojmy - Ve srovnání s Tracerem velmi pohodlná, příjemná cestovní rychlost do 160km/h. DCT převodovka výborná, umi i nádherně podřadit s meziplynem.
Motorku bych doporučil pro - Pro jezdce, kteří upřednostňují víc komfortu než závodění a chtějí, aby se komfortně svezl i spolujezdec.
Doplňky na motorce - Vyhřívané rukojeti, 3 kufry, mlhovky, padací rámy
Recenze
Po velmi dobrých zkušenostech s Hondou Integra 700D a rozmazlením se převodovkou DCT hlavně při jízdách po městě další moto mělo mít quickshifter a nebo nejlépe DCT. Africa byla moc velká, X-ADV zase slabé pro jízdu ve dvou, naštěstí přišla NT1100. Byla to jasná volba - super stroj pro ježdění po městě a okolí, super stroj pro delší jízdy s partnerkou.
Po prvních zkušenostech naprostá spokojenost. Je tak akorát silná jak pro pobavení v jednom, tak pro svižné předjetí ve dvou. A opravdu komfortní mašina.
PS - i tovární výfuk má parádní zvuk.
Upgrade 30/3/2023
Tak snad už konečně začne počasí, že bude možné jezdit pravidelně. A tak nastal čas provést vylepšení i vzhledem k plánovanému tripu na Balkán. Objednal jsem padací rámy Hepco, kryt nádobky brzdové kapaliny, ocelový kryt chladiče. Nemohl jsem se dočkat, až přijdou ty padací rámy! Když už jsem je měl konečně v garáži, začal montážní maraton.
První problém začal, že jsem musel odmontovat originál přídatné mlhovky, které jsou našroubované na přední rámu, ale našroubované tak, že nejde jejich držák odmontovat bez sundání celého výfuku včetně svodů. K tomu je ale potřeba ještě odšroubovat chladič, aby bylo možné výfuk sundat z motoru. Když se mi toto konečně podařilo, výfuk byl zpět a mlhovky odmontovány, objevil se další problém. Hepco má pěkně udělaný návod včetně schémat, ale tu nejdůležitější věc k namontování horní části padacího rámu odbude pouze jedním malým odstavcem a nicneříkajícím schémátkem. Je totiž nutné odmontovat klakson včetně úchytu a z přední vidlice ho dát na levý horní šroub chladiče. Když se totiž klakson neposune, nejdou zamykat řídítka, protože úchyt klaksonu naráží do úchytu padacího rámu. Původně jsem si chtěl kvůli sundávání výfuku, chladiče a s tím souvisejících bočních plastů nechat rám namontovat přímo v Hondě, tam mi ale tvrdili, že to není originál a že mi nepůjdou zamykat řídítka, což mi nasadilo brouka do hlavy a nakonec jsem se do toho pustil sám, to jen na vysvětlenou. Ale výsledek si myslím stojí za to - viz. foto.
No a když jsem byl v tom, tak jsem hned udělal olej, olejový filtr a filtr převodovky. Olej se kupodivu vypouští dvěma šrouby jako na Africe )).
Tak a teď už konečně aby se dalo jezdit.
Zdravím a "závidím". Já si tu svou NTčku jdu vyzvednout až za měsíc... Řeším s prodejcem montáž stejných padáků a moc se jim do toho nechce právě kvůli mlhovkám (budu mít taky paket Voyage) a zamykání...
Prosím tě ty originál mlhovky tam jdou potom namontovat zpátky na původní místo nebo je je díky padákům potřeba uchytit jinak? Díky moc!
Super je aj biela
Pěkná
Je to urcite dobrej stroj, s perfektni vybavou a kombinace s automatem je na cestovani neprekonatelna. Ale nemuzu si pomoci, proste se mi nelibi. Pripomina mi kytovce, nejvic asi Beluhu severni...