Součástí standardní výbavy je tempomat, boční kufry a vyhřívané rukojeti. Jezdec má k dispozici tři přednastavené jízdní režimy a dva volitelné. Seznam výbavy završuje 6,5palcový dotykový TFT displej s technologiemi Apple CarPlay® a Android Auto®.
Součástí standardní výbavy je tempomat, boční kufry a vyhřívané rukojeti. Jezdec má k dispozici tři přednastavené jízdní režimy a dva volitelné. Seznam výbavy završuje 6,5palcový dotykový TFT displej s technologiemi Apple CarPlay® a Android Auto®.
-
Hondy SH budou mít poloprůhledné ekologické kapoty
19.10.2023
-
Od terénního skútru po cesťák NT1100. Prohlédli jsme si naživo novinky Hondy
24.03.2022
-
Honda slaví 30 let superbiku Fireblade, přidává terénní skútr ADV350 a připravuj...
23.11.2021
-
Honda představila dvouválcový cesťák NT1100. Známe i cenu
21.10.2021
- Přidat článek
2022 | 2023 | |
---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||
Objem | 1084 cm3 | |
Výkon | 75 kW | |
Výkon při otáčkách | 7250 ot/min | |
Točivý moment | 104 Nm | |
Otáčky při max toč.mom. | 6250 ot/min | |
Druh motoru | Spalovací | |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |
Chlazení | Kapalina | |
Uspořádání válců | Řadový | |
Počet válců | 2 | |
Rozvod | OHC | |
Ventilů na válec | 4 | |
Vrtání | 92 mm | |
Zdvih | 81.5 mm | |
Kompresní poměr | 10.1 : 1 | |
Příprava paliva | Vstřikování | |
Startér | Elektrický | |
Počet rychlostí | 6 | |
Sekundární převod | Řetěz | |
Typ rámu | Dvojitý kolébkový | |
Materiál rámu | ocel | |
Zdvih předního odpr. | 150 mm | |
Zdvih zadního odpr. | 150 mm | |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |
Rozměr předního kotouče | 310 mm | |
Přední třmen | čtyřpístkový | |
Brzdy vzadu | kotouč | |
Přední kolo | 17 " | |
Zadní kolo | 17 " | |
Rozměr přední pneu | 120/70ZR17 | |
Rozměr zadní pneu | 180/55ZR17 | |
Rozvor | 1535 mm | |
Úhel hlavy řízení | 26.5 ° | |
Závlek předního kola | 108 mm | |
Světlá výška | 175 mm | |
Výška sedla | 820 mm | |
Pohotovostní hmotnost | 238 kg | |
Užitečná hmotnost | - | 194 kg |
Objem nádrže | 20.4 l | |
Množství oleje | 4.8 l | |
Spotřeba | 5 l/100 km | |
Maximální rychlost | - | 200 km/h |
První cena | 349900 Kč | |
Poznámka | verze s automatem DCT: 248 kg, olejová náplň 5,2 l, cena 374 900 Kč | - |
-
Rumunsko 2023
-
Honda Fest 2023 v Tatrách, to chceš zaží...
-
Honda NT1100 Sólo mototrip 5.000 km
-
4 cesťáky z Japonska: NT1100 vs. Versys ...
-
Honda NT1100 DCT, dokonalá volba rozumu
-
Honda NT1100
-
Honda NT1100 DCT (2022): Top Speed
-
Od terénního skútru po cesťák NT1100. Pr...
-
Výstavní ochutnávka Hondy NT1100
-
Honda představuje nový cesťák: přivítejt...
- Přidat video
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Poradna | NT1100 Display | 9 | 18.3.2024 10:32 | ||
Pokec | NT 1100 všeobecná diskuze | 78 | 19.2.2024 20:52 | ||
Silniční cestovní | Aerodynamika- cestovní moto | 30 | 16.2.2024 10:28 | ||
Silniční cestovní | Aerodynamika- cestovní moto | 0 | 28.12.2023 11:47 | ||
Silniční cestovní | Montáž padáků | 20 | 17.10.2023 07:04 | ||
Výběr moto | CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100 | 83 | 11.8.2023 16:01 | ||
Pojeď taky | Dukla - Mazurský jezera - Gdaňsk - Hel a domů | 8 | 4.7.2023 17:11 | ||
Poradna | Doplňky | 147 | 14.6.2023 17:22 | ||
Japonské | Honda NT 1100 - Auto Android | 13 | 29.4.2023 21:56 | ||
Poradna | Svolávací akce CRF1100 - zastavení motoru | 13 | 6.2.2023 12:31 | ||
Japonské | NT1100 přípojka k baterii | 32 | 3.8.2022 21:29 | ||
Japonské | NT 1100, tempomat už od 50 km | 52 | 1.8.2022 17:55 | ||
Silniční cestovní | bmw r1250rt alebo honda nt1100 | 10 | 8.7.2022 06:48 |
-
Honda NT1100 (2022)
Tišnov, rmuselikKonečně po delší době silniční cestovní mašina od Hondy. NC750 bylo prostě na delší cesty slabé, ve ...
-
Honda NT1100 (2022)
Štěchovice, Pepa95New Toruring. No Trouble. NaTálka. No táák, nebuď trubka, řekni prostě Honda NT 1100
-
Honda NT1100 (2023)
Olomouc, Quido_ZidleVlk v rouše beránčím. Cesťák, co na něm z fleku dáte Itálii na otočku a co se umí v zatáčkách (hlavn...
-
Honda NT1100 (2023)
Brandýs nad Labem, LuděkCBFSilný cestovní stroj na dlouhé cesty ve dvou.
-
Honda NT1100 (2023)
Rakovník I, ClintIdeální společník na víkendové ježdění i na delší trasy.
-
Honda NT1100 (2024)
Košice, p33tt3pMôj najnovší liek na krízu stredného veku...
-
Honda NT1100 (2023)
Šenov, MatesimoDostatečně velká, pohodlná, silná motorka pro příjemné cestování i ve dvou se super výbavou už v zák...
-
Honda NT1100 (2022)
Praha 5-Stodůlky, RohlíHonda NT1100 je velmi příjemný agilní cesťáček s dostatečnou výbavou a solidní cenou. Jako asi jedin...
-
Honda NT1100 (2022)
Brno-Vinohrady, PulvisNový cestak od Hondy s osvědčeným 2-valcem z Afriky
-
Honda NT1100 (2022)
Brno-Město, HONDABČekal jsem skvělou motorku a to se splnilo.
-
Honda NT1100 (2024)
Vrchlabí, _Chaos_Dospělá motorka. Silný cestovní stroj na dlouhé cesty
-
Honda NT1100 (2023)
Šenov, MatesimoDostatečně velká, pohodlná, silná motorka pro příjemné cestování i ve dvou se super výbavou už v zák...
-
Honda NT1100 (2023)
Břeclav, PetrHeleVelmi dobrý cesťák. Pohodlný, skvěle nastavený podvozek, krytí před větrem.
-
Honda NT1100 (2024)
Kamenice, Eddie75Velký splněný sen, moje první zcela nová motorka.
-
Honda NT1100 (2024)
Košice, p33tt3pMôj najnovší liek na krízu stredného veku...
-
Honda NT1100 (2023)
Rakovník I, ClintIdeální společník na víkendové ježdění i na delší trasy.
-
Honda NT1100 (2023)
Praha, SukyčMotorka je příjemná na ovládání, žádný dravec.
-
Honda NT1100 (2022)
Brno-Slatina, jiku73Super cestovní moto na pohodové cestování i na dlouhé vzdálenosti.
-
Honda NT1100 (2023)
Nový Jičín, pavel73Motorka, která má vše co potřebuji a nemusím nic dokupovat.
-
Honda NT1100 (2023)
Sloupnice, nazgul12Od 17 let jsem vyzkoušel hodně motorek od naháče přes super sporty i ostrá endura ale až NTčko je...
-
Garančka
21.04.2024 v 13:37Byl jsem objednán na první garanční servis. Stihl jsem najet 822 km při spotřebě 4,7 litru. Koupe...
-
Koupě motorky
15.04.2024 v 09:12Donedávna úplně nepředstavitelná věc - fungl nová motorka, navíc taková, kterou jsem si vysnil... Kd...
-
První servis
15.04.2024 v 09:00První servis v 1000 km... tedy, o něco dřív, byla to rychlá akce. Těch chybějících 85 jsem najel už ...
-
Doplnky
31.03.2024 v 21:13Ako som písal v mojom úvodnom texte, mám dokúpených ešte pár vecí, ktoré som zatiaľ ešte na motorku ...
-
Kryty rukojetí/blastry
26.01.2023 v 20:33Součástí další výbavy motorky, hlavně té cestovní musí být blastry. Cesta byla velmi náročná neboť s...
Motor | |
---|---|
Spojka | 8.5/10 |
Průběh výkonu | 9.3/10 |
Vibrace | 7.2/10 |
Převodovka | 9.2/10 |
Mechanická hlučnost | 7.5/10 |
Zvuk | 9.3/10 |
Spolehlivost | 10.0/10 |
Brzdy | 9.2/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 7.8/10 |
Těsnost tlumičů | 10.0/10 |
Tuhost rámu | 9.0/10 |
Jízda | |
Sport | 5.8/10 |
Město | 7.6/10 |
Cestování | 10.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.3/10 |
Ceny servisu | 7.5/10 |
Servisní síť | 9.0/10 |
Dostupnost dílů | 9.5/10 |
Nabídka doplňků | 7.5/10 |
Servisní intervaly | 9.3/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 9.6/10 |
Pohodlí spolujezdce | 9.7/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 9.8/10 |
Ochrana jezdce cestování | 9.3/10 |
Ochrana spolujezdce | 9.2/10 |
Světla | 9.7/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Moto Guzzi V85 TT | Chtěl jsem novou verzi 2024, ale prodejce po několika měsících se ani neozval s informací o dostupností a ceně. O testovací jízdě ani nemluvě. Škoda, vzhled má moc krásný. |
Suzuki V-Strom 800 | Nemožnost objednat tempomat. Abych mohl namontovat padáky a kryt motoru, tak podmínka koupit za 10000 Kč rám, na který se to přichytí. |
Suzuki GSX-S1000GX | V době výběru snad ještě ani nebyla na světě. A není to Honda. |
Kawasaki Versys 1000 | Příliš mohutná. A není to Honda. |
Yamaha Tracer 9 / 900 | Na můj vkus možná malinko velká, nějak mi prostě neseděla. A není to Honda. |
Honda XL750 Transalp | O Transalpovi vych asi přemýšlel, kdybych jezdil výhradně v sóle. |
Yamaha Tracer 9 / 900 | |
KTM 1290 Super Adventure | |
Suzuki DL 1050 V-Strom | |
BMW R 1250 RT | Cena, rozměry |
Kawasaki Versys 1000 | na mě moc vysoká |
BMW F 750 GS | Svezl jsem se na NT a bylo vymalováno. |
Kawasaki Versys 1000 | |
KTM 1090 Adventure | Fajn, zajímavá ale nová se už nevyrábí |
Yamaha Tracer 9 / 900 | Podobná motorka jako MTS, nelíbil se mi vzhled budíků |
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Spo | Spíše enduro než cesťák, vyšší cena, menší výbava. Ale s NT stejný motor, rám,.. |
Suzuki DL 1050 V-Strom DE | Prozatím jen možnost předobjenání |
Suzuki DL 1050 V-Strom XT | Zvítězila výbava, design a cena NTčka |
Kawasaki Versys 1000 | Nechtěl jsem 4válec, žádná barva co by se mi líbila, s Hondou větší zkušenosti mám |
Ducati Multistrada V2 / S | Spíše sportovní než cestovní, úzké sedlo, ale jede to nádherně, vyšší cena a menší výbava |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Yamaha Tracer 9 / 900 | Yamaha nabídla za stejnou cenu více muziky, jednoduše řečeno. |
Honda ADV 350 | DCT super, ale aerodynamika z pohledu tepla hrůza a pokud člověk nejede jak čuně, tak se peče jako prase |
Kawasaki Versys 1000 | dvouválec, nižší výkon, nelíbila se mi v kombinaci s alu kufry |
Moto Guzzi V100 Mandello | Chyběly ty správné emoce, nezájem prodejce. |
Honda Forza 350 | Potřebuji stroj z 95% na denní dojíždění, fakt se mi nechtělo furt mazat řetěz. Navíc jednou jsem zkusil variátor a do města nic lepšího není. Dále mi přišlo NT jen na dojíždění trochu škoda, navíc vyšší cena, vyšší váha, vyšší spotřeba, náročnější údržba |
KTM 1290 Super Adventure | slabší motor a absence elektrického podvozku |
Honda CMX1100 Rebel | Vážný kandidát. Lepší podvozek než Rebel, lepší výbava, kufry v ceně … Motor relativně stejný, o cca 80 000 Kč dražší, vyšší těžiště, pocitově už docela velká a široká. A já bych ji nevyužil. |
Yamaha Tracer 9 / 900 | Předváděčka s automatem mě prostě nebavila. I od toho motoru jsem čekal víc. Možná za to může ta převodovka, nevím. Verze s manuálem nebyla k dispozici. |
Suzuki GSX-S1000GT | těžká, moc velká, zvláštní design |
BMW K 1600 B | testoval jsem, byla to taková už zoufalá úvaha, když jsem byl zpraven o nedostupnosti Gold Wingu, ale ani tam nebyla skladem (bílá DCT) |
Suzuki DL 1050 V-Strom XT | Moc novinka, nejspíš bych se jí ani nedočkal |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2022 | Eddie75 | om-nt1100-en_compres.pdf | 3.5 MB | Uživatelský manuál v angličtině |
2022 | SteweSK | 46mlf600-om-nt1100ad.pdf | 47 MB | OM NT1100AD 2022 SK |
2022 | JiriPlanicka | owner-manual-nt1100_.pdf | 123 KB | Oficiální Honda web s návody na různé moto a v různých jazycích. Tady je link na návod k obsluze NT1100 (>2022) v angličtině: https://www.hondamotopub.com/om/HMEE/NT1100/2022 |
2024 | p33tt3p | 30.03.2024 | Stáhnout mp3 |
Staženo:21x prvá jazda :) |
|
Vložit vlastní zvuk |