PROFIL MOTORKY

Honda NT1100 (2023)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník kapr
Vloženo 17.5.2023
Aktualizováno 17.5.2023
Zobrazeno 2 820x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Špičkový komfortní cestovní stroj.

Motorka koupena od FIRMA:Moto Ostrava autorizovaný dealer H

Výška jezdce: 169 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW F 750 GS: Svezl jsem se na NT a bylo vymalováno.

První dojmy - + Projev motoru, ochrana jezdce, užší sedlo, tempomat, přehledný display, široká řídítka, jízdní režimy, úložné prostory a jiné... . - velmi citlivý plyn v režimu Tour. Při pomalejší jízdě v např. v obci nebo členitějším profilu tratě je jízda neklidná, ucukaná, reagující na mikro otočení rukojeti, např. i při přejezdu nerovností. Nicméně lze ale vyřešit módem Urban. - milión tlačítek...

Motorku bych doporučil pro - Pro toho komu sedne a chce ji :-)

Doplňky na motorce - V popisu

Recenze

Vybíral jsem z více typů strojů, např. F750GS, V85TT, ale i Forza750.
Nakonec jsem to prostě rozsekl a hotovo. Předtím jsem měl NT700V, tak jsem měl dopředu jasno o cestovním komfortu, což se ostatně potvrdilo. NT1100 je kratší na posez, jsem blíže k řídítkám, která jsou širší a díky tomu se lépe ovládá. Sedlo je o 15 mm výše, ale zato užší, tak se mi NT1100 nadále dobře ovládá v pomalých pasážích nebo při manipulaci na místě. Navíc má o cca 20 kg méně.
Po přečtení různých recenzí jsem pořídil i komfortní sedlo a potvrzuji, že jde o dobrou investici. NT1100 jsem měl před nákupem půjčené se základním sedlem a už po cca jedné hodině jízdy byla tvrdost znát. Turistické je podstatně lepší, ale zůstaňme při zemi, po celodenní jízdě ...
Další doplňky jsou ještě větší plexi GIVI, spodní padák, dlouhý přední blatník, top case, tašku na sedlo a tank vak SW Motech. Také zadní velký blatník se kterým ale nejsem spokojen. Dlouhý je jen do půl zadního kola a jak kolo hází vodu nahoru pod sedlo voda s bordelem stéká shora po blatníku na kyvku. Když jsem pak viděl u řetězu to pískoviště, tak jsem nechápal... Musím to nějak vyřešit, nebo půjde do plastů.
S ovládání displaye jsem si hrál tak obecně, jen co jsem potřeboval. Jízdní režimy, topení na hefty, jo a tempomat. Ten používám často, tak jako v autě. Jinak jsem neobjevil víc co by mě zaujalo. Přiznám se, že se mi moc nechce hrabat se v tom mraku tlačítek. Vypadají cool, ale to je tak všechno. Kamarád co má také NT1100 si posteskl, že nejsou podsvícené. Navíc když jeho manželka má malou čínu a tam podsvětlené jsou...
O motoru, zvuku a tak nebudu nic psát. Toho člověk, za prvé nikdy nenabaží a za druhé souhlasím se vším co bylo tisíckrát řečeno/napsáno/natočeno.
Překvapil mě podvozek, který podle testů na motorkářích.cz pěkně žehlí rozbitý povrch silnic. A to také potvrzuji. Samozřejmě že to drncá/poskakuje, ale tak jaksi jinak. Méně a tak nějak mazácky s přehledem.
Spotřeba zatím 4,5. Ne že by to bylo důležité, ale zajímá mě to.
Zdarec

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Vladounreal
Vladounreal napsal 09.11.23 v 12:57 10b.

Tak tohle se panu Hondovi alias Soichira Honda + Takeo Fujisawa velmi povedlo. Sice vím, že za vznikem tohoto stroje stojí Toshinobu Minami a jeho tým
TAk jen samou radost s ní draku .

RoSmi
RoSmi napsal 10.07.23 v 21:54 10b.

Vasko969
Vasko969 napsal 21.05.23 v 20:43 10b.

Skvelý cesťák, pohodlie a istota. Paráda !!!

vena-x
vena-x napsal 18.05.23 v 07:14 10b.

krásná, ať slouží

Pupi04
Pupi04 napsal 17.05.23 v 21:54 10b.

Hezký stroj
Tak vždy jen pro potěchu a kolama dolu

Více komentářů



TOPlist