Po dvaceti bezstarostných letech na spolehlivých japoncích mi asi úplně hráblo.Nejprv přitáhnu domů Itala a teď ještě Anglána!
Má už něco za sebou,kosmetika je trošku horší,Jede pěkně,brzdí dobře,jen ty studené starty jí moc nejdou,ale už asi tuším k
Výška jezdce: 186 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Monster S4: Cena
První dojmy - Je velká, oproti TRX je těžká,ale jede dobře,je stabilní,jen tak něco ji nerozhodí. Když se motor dostane do správných otáček, je to jak když vás vystřelí na gumě Originál laďák hezky bručí
Motorku bych doporučil pro - Asi pro úplné blázny,kdo jinej by si koupil něco tak levného?
Doplňky na motorce - krovka,trocha karbonu,letmák,laďák,filtr KaN,údajně laděna palivová mapa na brzdě.Jelikož to nemá mezi 5-7 tisícich otáčkách díru tak asi jo .Nejspíš je to výroční edice ke sto letum založení Triumphu
Recenze
Koupena s úmyslem prohánět ji po okruhu.Čtyři válce jsou nuda,na litrovém dvouválci bych se bál highsidera,tak jsem zvolil kompromis.Koní a krouťáku má dost,jen je potřeba jí odlehčit.
V plánu jsou: Obrácené vidle s kovaným předním kolem,Radiální pumpa,přepákování Arashi,stavitelné krátké páčky,bezzámkové víčko nádrže.
Říjen 2023: Naházel jsem na hromadu díly pro výměnu přední vidlice,našel jsem i pár dalších fajnovostí:Radiální brzdová pumpa,stavitelné páčky,tlumič řízení a titanová koncovka Akrapovič. Jsem docela zvědav jaký bude rozdíl,až to hodím na váhu...
Cíl je jasný Brno za 2:30 jelikož jsme jezdily 2:41 na motorce s polovičním výkonem,která nedala ani 190km/h na konci cílovky tak to snad není úplně nereálné...
Vypadá úžasně a je z dobrý stáje, tak ať to jezdí a hlavně kolama dolů