Evropský cestovní duel: Moto Guzzi V100 Mandello S vs. BMW R 1250 RS
23.10.2023
2019 | 2020 | 2021 | 2023 | |
---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||
Objem | 1254 cm3 | |||
Výkon | 100 kW (136 koní) | |||
Výkon při otáčkách | 7750 ot/min | |||
Točivý moment | 143 Nm | |||
Otáčky při max toč.mom. | 6250 ot/min | |||
Druh motoru | Spalovací | |||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||
Chlazení | Kapalina | |||
Uspořádání válců | Boxer | |||
Počet válců | 2 | |||
Rozvod | DOHC | |||
Ventilů na válec | 4 | |||
Vrtání | 102.5 mm | |||
Zdvih | 76 mm | |||
Kompresní poměr | 12.5 : 1 | |||
Příprava paliva | Vstřikování | |||
Startér | Elektrický | |||
Počet rychlostí | 6 | |||
Sekundární převod | Kloubový hřídel | |||
Typ rámu | Trubkový | |||
Materiál rámu | ocel | |||
Zdvih předního odpr. | 140 mm | |||
Zdvih zadního odpr. | 140 mm | |||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |||
Rozměr předního kotouče | 320 mm | |||
Přední třmen | čtyřpístkový | |||
Brzdy vzadu | kotouč | |||
Přední kolo | 17 " | |||
Zadní kolo | 17 " | |||
Rozměr přední pneu | 120/70ZR17 | |||
Rozměr zadní pneu | 180/55ZR17 | |||
Rozvor | 1530 mm | 1527 mm | ||
Úhel hlavy řízení | 27.7 ° | 28.3 ° | ||
Závlek předního kola | 110.9 mm | 114.8 mm | ||
Výška sedla | 820 mm | |||
Pohotovostní hmotnost | 243 kg | |||
Užitečná hmotnost | 217 kg | |||
Objem nádrže | 18 l | |||
Rezerva | 4 l | |||
Spotřeba | 4.75 l/100 km | |||
První cena | 379500 Kč | 389900 Kč |
Od Morrys(2021)
Od Morrys(2021)
Od Petrolhead(2020)
Od Petrolhead(2020)
Od Petrolhead(2020)
Od Petrolhead(2020)
Od Petrolhead(2020)
Od Petrolhead(2020)
Od Petrolhead(2020)
Od Petrolhead(2020)
Od Petrolhead(2020)
Od Petrolhead(2020)
Od big_bart(2019)
Od big_bart(2019)
Od big_bart(2019)
Od big_bart(2019)
Od big_bart(2019)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Německé, rakouské | Šířka s origo kufry - vyplatí se | 21 | 17.11.2024 13:04 | ||
Pokec o motorkách | Koupě nové motorky v Německu | 34 | 27.2.2024 00:06 | ||
Opravy a údržba | Plech mezi lamely do spojky na BMW LCčko | 5 | 17.3.2023 17:59 | ||
Německé, rakouské | Kardany LC | 58 | 31.7.2022 07:27 | ||
Německé, rakouské | Manažer příslušenství ezCan pro BMW | 9 | 21.3.2021 16:37 | ||
Výběr moto | výběr sport tourer | 43 | 20.6.2020 14:26 |
Teutonská válečnice s tahem startujícího raketoplánu, zvukem Focke-Wulfu a hbitostí vlčice.
Po vystřídání několika motorek jsem se opět vrátil k BMW.
Po R1200R (2008) přišel čas na změnu. Návykovost na boxer velela opět BMW a místo naháče změna na ka...
Byla to k ní celkem dlouhá cesta...
Tak už jsem ji na jaře měl a myslel jsem si, že to byl trochu omyl. Pak se mi celou sezónu stýskalo....
Dvanáctistovka BMW boxer není jen GS! Poslušná a neskutečně silná raketa!
Tak dnes mi bylo konečně dovezena domů :)
Výrazný vzhled koukajících hlav boxeru. Dostatečný výkon a krouťák na dlouhé cesty. Prostě boží. ?...
je to pani motorka!! :-) športovec, turista... všetko čo od motorky chceš
BMW R 1250 RS. Posledný z triedy.
Po R1200R (2008) přišel čas na změnu. Návykovost na boxer velela opět BMW a místo naháče změna na ka...
Tak už jsem ji na jaře měl a myslel jsem si, že to byl trochu omyl. Pak se mi celou sezónu stýskalo....
BMW R1250RS pro letošní sezonu úplně výborná volba. Kardan jedno velký plus narozdíl od řetězu....
Další kus v hledání dokonalého kompromisu :)
Výrazný vzhled koukajících hlav boxeru. Dostatečný výkon a krouťák na dlouhé cesty. Prostě boží. ?...
Zatím seznamovačka je to změna z řadového čtyřválce nebo jak bylo na VFR1200 čtyřválec do véčka. Te...
BMW R 1250 RS. Posledný z triedy.
BMW R 1250 RS super na cestování i na Šumavské silničky. Ten nový motor je nádhera.
je to pani motorka!! :-) športovec, turista... všetko čo od motorky chceš
Koupená 12.3.2021. po deseti letech se Suzuki GSX 1400 ,ta zůstane už napořád v garáži.
Motor | |
---|---|
Spojka | 9.0/10 |
Průběh výkonu | 9.3/10 |
Vibrace | 9.3/10 |
Převodovka | 9.0/10 |
Mechanická hlučnost | 9.0/10 |
Zvuk | 9.0/10 |
Spolehlivost | 9.3/10 |
Brzdy | 9.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 9.0/10 |
Těsnost tlumičů | 9.5/10 |
Tuhost rámu | 9.3/10 |
Jízda | |
Sport | 8.7/10 |
Město | 7.0/10 |
Cestování | 9.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 8.0/10 |
Ceny servisu | 7.7/10 |
Servisní síť | 8.7/10 |
Dostupnost dílů | 7.7/10 |
Nabídka doplňků | 8.0/10 |
Servisní intervaly | 9.3/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.3/10 |
Pohodlí spolujezdce | 7.7/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 8.7/10 |
Ochrana jezdce cestování | 8.3/10 |
Ochrana spolujezdce | 7.5/10 |
Světla | 9.7/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
BMW F 900 XR | Toužil jsem po boxeru prostě. Má svoje kouzlo. |
BMW S 1000 XR | Nelíbilo se mi že vzadu nemá koncové světlo pouze ve směrových a přední špičaté zobák masky. A hlavně jsem chtěl kardan. |
Suzuki GSX-S1000GT | |
Kawasaki Ninja 1000SX | |
BMW F 900 XR |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Aprilia Tuono V4 1100/RR | Cena. Tak jsem ji zavrhl rovnou. |
Moto Guzzi V100 Mandello | O něco dražší a nebylo možné ji vyzkoušet. A opět nezájem nejbližšího dealera. |
Yamaha FJR 1300 AS/AE | Uz som ju mal zajednanu na predajni, 2023 v trikolore, ale podarilo sa mi zohnat prakticky novu FJR Ultimate Edition, tak som nemohol inak... |
BMW S 1000 XR | Dvouvál, nevyhovoval mi posez, kdy jsem byl trochu v předklonu |
BMW R 1250 GS Adventure | GS je prece vice universalni a pohodlny |
Moto Guzzi Eldorado | Prodejce mi neumožnil se na ní projet a navíc mi tak úplně nesedla |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2020 | Petrolhead | r_0j81_owner-handboo.pdf | 3.3 MB | Owners Manual English R1250RS |
2019 | big_bart | bmw-r1250rs-um.pdf | 3.3 MB | Uživatelský manuál v češtině |