
Pinďour a jeho doba: Nostalgická výstava Fichtlů ve Vysokém Mýtě
14.06.2023
24.04.2017
16.02.2017
16.05.2016
15.06.2015
25.05.2015
03.11.2014
15.05.2014
14.04.2013
19.12.2012
21.10.2011
02.09.2011
11.07.2011
28.01.2010
09.02.2004
1968 | 1969 | 1970 | 1973 | 1974 | |
---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||
Objem | 50 cm3 | 49 cm3 | 50 cm3 | 49.8 cm3 | |
Výkon | - | 2.6 kW (3.5 koní) | - | 2.6 kW (3.5 koní) | |
Výkon při otáčkách | - | 6700 ot/min | - | 6700 ot/min | |
Otáčky při max toč.mom. | - | 6700 ot/min | |||
Druh motoru | Spalovací | ||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 2 | - | 2 | ||
Chlazení | Vzduch | - | Vzduch | ||
Uspořádání válců | 1 | - | 1 | ||
Počet válců | 1 | ||||
Rozvod | - | Píst | - | Píst | |
Vrtání | - | 38 mm | - | 38 mm | |
Zdvih | - | 44 mm | - | 44 mm | |
Kompresní poměr | - | 9.7 : 1 | - | 9.2 : 1 | |
Příprava paliva | Karburátor | - | Karburátor | ||
Startér | Nožní | - | Nožní | ||
Počet rychlostí | 3 | ||||
Sekundární převod | Řetěz | - | Řetěz | ||
Typ rámu | - | Trubkový | - | Trubkový | |
Materiál rámu | ocel | Trubkový | - | ocel | Trubkový |
Zdvih předního odpr. | - | 90 mm | - | 90 mm | |
Zdvih zadního odpr. | - | 85 mm | - | 85 mm | |
Brzdy vpředu | buben | - | buben | ||
Rozměr předního kotouče | - | 125 mm | - | ||
Brzdy vzadu | buben | ||||
Přední kolo | 16 " | - | 16 " | ||
Zadní kolo | 16 " | - | 16 " | ||
Rozměr přední pneu | - | 2.75 | - | 2,50×16″ | |
Rozměr zadní pneu | - | 2.75 | - | 2,75×16″ | |
Rozvor | - | 1165 mm | - | 1165 mm | |
Úhel hlavy řízení | - | 60 ° | - | ||
Výška sedla | - | 90 mm | - | ||
Suchá hmotnost | - | 65 kg | - | 65 kg | |
Pohotovostní hmotnost | - | 70 kg | - | 70 kg | - |
Objem nádrže | 5 l | 5.5 l | - | 5.5 l | |
Rezerva | - | 0.7 l | - | 0.75 l | |
Spotřeba | 2.5 l/100 km | 1.9 l/100 km | 3 l/100 km | 2.5 l/100 km | 3.3 l/100 km |
Maximální rychlost | 68 km/h | 70 km/h | 68 km/h | 65 km/h | |
První cena | - | 3870 Kč | 3680 Kč | - | 3500 Kč |
Motofotbal na Mlejn Rejsu 2024
Moped Rallye Rychtářov 2024
AusterliCZ Fechtl Hill Cup 2024
Pinďour a jeho doba: Nostalgická výstava...
20. celosvětový motorkářský sraz do 50 c...
Hanácký lichoběžník 2022
Cesta na Slovensko - Jawa 21 Pionýr
Na Jawách do Benátek
Jawa pionýr - s partou po 7 letech
Víkend na Jawách Jižní Moravou 2019
Jak jednoduše, bez poškození vyndáš loži...
MotoRiders Cup a MČR Jawa 50 RS/GP: Siln...
go jawa pionýr
Švýcarsko, Francie, Itálie na pionýru
Jawa 50 RS na vlastní kůži: velké závody...
Vyjížďka na pincku a čezetě
Start pincka a projížďka v lednu
Renovace fotky
https://www.youtube.com/watch?v=2UWf6-yrAfQ
S fichtlem po Šumavě 2015
Závodění na pionýru 2014
Závodění na pionýru 2015
Jawa 50/21 vynechává
Dubák aneb moje začátky na Jawě
V 16-ti na pincku do Chorvatska
Start okružní jízdy veteránů v Habrovane...
zimáč 2014
zimáč 2013
TT Třtěnice 2013 - Jawa 50/20 Originál -...
Jawa 50 - tuning
Fichtl Cup Podhoří 2013
MotárCZ - Babeta vs. Fichtl |Epický Šťěp...
Jawa 21 Sport Review
Fichtl - Radiační kanálky
Jawa 50/20 - Recovery
Fichtlmánie 2012
Jawa 21-projížďka by FichtlDriver007
Další video by Fichtldrivera007
Brácha na motorce
Komunita pro všechny co vlastní a ještě lépe co se prohání na motocyklec h ze 70.
Skupina pro lidi, co mají stroje o obsahu 50ccm. Pro ty, co baví jezdit pomalu a
zatím není
FRT Lichnov se věnuje závodům pionýrů a úpravám těchto strojů pro závody. K tomu
Brno a okolí
Vyjížďk y, srazy, ...
název říká vše
Kdyby byl svět fichtlů spravedlivý, mohl si dnes užívat pohodového důchodu kdesi v muzeu. Místo toho...
Hadr šrot, nevalné pověsti kvůli spolehlivosti a nevelké rychlosti, který ale zná každý.
Zdravím, jawa 21 moje 1 motorka :-)
Pincek po strejdovi. Pamatuji si, jak ho kupoval, když jsem byl malý. S bráchou jsme na něm drandili...
Prostě Česká klasika , která patří do každé garaže :-)
[b]Někdy v týdnu 5.12. až 9.12.2022 ukradena v Plzni z garáže.[/b] ... Klasika. Většina z vás zná vý...
Můj třetí fichtlík. Dovezl jsem ho v krabicích a na konci již odjel po vlastní ose :)
jawa 50/21 spolehliva motorka 3,5k, 65kg, 1965rok má za sebou 1 závod kde se umístil na krásnem 2 m...
Cestovní stroj vybudovaný drobnými úpravami originálního Pionýra.
Je to klasická jawka, kterou jsem zdědil po taťkovi, kterej ji měl novou...Původně to byla 20tka, kt...
Stroj na vyřádění a pojížďky s kamarády.
Moja Jawa 50/21 sport motorka už ma niečo malo za sebou ale jazdi svieti spokojnosť :D
Pohřebácky fechtlstein (frankenstein)
Po absolvování vytrvalostního závodu se mi dostavilo nutkavé potřeby postavit si vlastního ořežplech...
Koupeno z nostalgie a vzpomínky na moto začátky :-)
Rodiče mi koupili v 8letech po dlouhém přemlouvání Jawu 21.Byl to můj první stroj. jedním slovem nez...
Prostě pionýr, nevím co k tomu více napsat, protože každý má jinou zkušenost, ale spolčná věc je, že...
Prostě pan Pionýr, kterej byl mnou a mým táaou upraven a je to velice nespolehlivě spolehlivý stroj ...
Fichtl pořízen před cestou do Chorvatska v roce 2019
Pioneer, Pincek, Fichtl. Kupa dýmu. Zvuk do nebes.
Prý jak na Nový rok, tak po celý rok. Pokud nezáleží na typu motorky, vyhrál pionýr, ten můj nejnově...
Je mi ctí přispět k dalšímu důkazu o houževnatosti a spolehlivosti motocyklu Pionýr! Ale teď vážně, ...
Jawa 21 jezdí neuvěřitelně spolehlivě, i vcelku rychle. Poslední dobou ale bylo znát, že spojka pom...
Dnes jsem se vrátil kamionem domů a vzhledem k tomu, že jsem dnes měl málo km za sebou (do Ruska jse...
Cca půl roku pionýr stál, ale 76 výročí od ukončení Ostravsko-Opavské operace mě donutilo jej vytáhn...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 5.5/10 |
Vibrace | 5.3/10 |
Mechanická hlučnost | 5.8/10 |
Zvuk | 7.1/10 |
Spolehlivost | 6.5/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 3.9/10 |
Těsnost tlumičů | 5.5/10 |
Tuhost rámu | 5.4/10 |
Jízda | |
Sport | 5.0/10 |
Město | 6.3/10 |
Cestování | 5.1/10 |
Terén | 5.6/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 8.0/10 |
Ceny servisu | 7.2/10 |
Servisní síť | 6.0/10 |
Dostupnost dílů | 8.6/10 |
Nabídka doplňků | 6.3/10 |
Servisní intervaly | 6.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Jawa 50/20 Pionýr | špatný stav |
Jawa 50/23 Mustang | V horsím stavu |
Manet Tatran S 125 | Nebyl k sehnání za dobrou cenu s TP |
Simson S 51 Elektronik | Na Simsona nebyly peníze |
Simson S 51 Enduro | |
Jawa 50/23 Mustang | |
Jawa 50/05 Sport | 05-tka měla předělaný motor za motor Jawa 20 |
Jawa 50/20 Pionýr | Pionýr předělaný na 21, ale místo bříška měl revmaplechy bez podlážek |
Jawa 50/21 Pionýr | Pionýr, který byl ve velmi špatném stavu (koroze, chyběl motor, ...) |
Jawa 50/21 Pionýr | "Vojenský" Pionýr po amatérské renovaci, který mu dal "vojenský" vzhled |
Jawa 50/20 Pionýr | |
Jawa 50/05 | |
Jawa 50/23 Mustang | Pionýr je hezčí |
Simson S 51 Elektronik | |
Jawa 50/20 Pionýr | Dříve se naskytla 21 |
Jawa 50/20 Pionýr | Vzpamatoval jsem se Je to pro bábu na trh |
Simson S 51 Elektronik | málo inzerátů, byl nad moje finance |
Jawa 50/23 Mustang | mustang mi připadal jako koza :D 21 je dle mého názoru nejhezčí pionýr :-) |
Jawa 50/23 Mustang | Jawa 21 se mi v té době zdála vzhledově zajímavější, měl jsem vyhlídku na to udělat z toho pěknýho veterána - u 23 se mi to tak nejevilo. |
Jawa 50/20 Pionýr | Nechtěl jsem v té době \"klasický\" skútr, spíš něco se stupačkami. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
BMW R 80 GS | Neměl podpis Gastona Rahiera na nádrži :-) |
Jawa 50/20 Pionýr | |
ČZ 125/453 | Po rozvaze, chci jezdit často i ve dvou |
Jawa 50/23 Mustang | |
Jawa 50/20 Pionýr | 20 je prostě elegantnější holka, ale když by nebyla, tak holt 21. |
Jawa 50/21 Pionýr | Pionýr, který byl ve velmi špatném stavu (koroze, chyběl motor, ...) |
Jawa 50/21 Pionýr | "Vojenský" Pionýr po amatérské renovaci, který mu dal "vojenský" vzhled |
Jawa 50/23 Mustang | Protože mustang je mustang :D a mustang je lepší na závody |
Jawa 50/20 Pionýr | Revma plechy. |
Simson S 51 Elektronik | Poruchová, není tak hezká |
Jawa 50/20 Pionýr | byl v horším stavu |
Simson S 51 Elektronik | nejede to, víc oprav než najetých km |
Jawa 50/23 Mustang | Vzal :D |
Babetta 210 | pretože všetky ktoré som bol pozrieť boli zničené, a otec ako držiteľ môjho budgetu mi zakázal kúpiť za ťažko nažglené peniaze kopu šrotu |
Jawa 50/20 Pionýr | Protože byl k mání tenhle pěkný kousek jawa 20 |
Simson SR 50 | Simson je technicky už trošku dále |
Keeway Speed 125 | Nevzal jsem ji protože za stejnou cenu byla 125 čína s papírama co mi nabízel kámoš. |
Honda XL 125V Varadero | moc poruchová, ale možná je v plánu koupit ji |
Jawa 50/23 Mustang | Nedostatek financí |
Jawa 50/23 Mustang | objem nádrže, byl mi nabídnut bez TP a SPZ |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
1974 | fichtlstroj21 | nd_jawa-20-21_-1969.zip | 21 MB | |
1971 | Dr.fík | jawa_50-20-23_manual.zip | 4.2 MB | |
1971 | Fichtlak007 | obs_jawa-20-21-23-23.zip | 7.3 MB | Manuál k jawě snad se někomu bude hodit :-) |
1970 | mrca600 | 5817_dilenska-priruc.pdf | 9.8 MB | Dílenská příručka pro Jawa Pionýr |
1970 | Gregy79 | zapalovani_pio_30w.jpg | 788 KB | Schéma zapojení el. s 30W zapalováním na Pionýry. Překreslené z dobové dokumentace a dáno do barev. |
1970 | Hony56 | manual-jawa-202123a.pdf | 6.8 MB | Návod k obsluze Pionýr 20, 21 a 23A |
1969 | sEprOOn | jawa-prirucka.rar | 755 KB | |
1968 | Křižec | jawa_50-20-23_manual.rar | 4.3 MB | příručka Jawa 50/20-23 nevím s kterého roku |
1967 | Nospelos | jawa-05-20-21-23a.rar | 55 MB | Kompletní dílenská příručka pro malé motocykly značky JAWA 50 typy:05,20,21,23 A Mustang.Originál z Považské Strojárne,Považská Bystrice.Stačí rozbalit |
1967 | kzezula | jawa-21.zip | 7.3 MB | |
1900 | M4rť4s | jawa-21.zip | 1.7 MB | Manuál Jawa 21 |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Mitas H-06 | 16" | Zadek | 1 | Rozměry nejsou správně, je to běžná pneumatika na Pio. Je to... | 12.04.2011 v 21:25 |
Pirelli ML 75 | 16" | Předek | 1 | 13.09.2008 v 13:00 |