
Hard Enduro
Komunita pre vsetkych pravych endurakov
1984 | 1985 | 1986 | 1987 | 1988 | 1989 | 1993 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||||
Objem | 564 cm3 | ||||||
Výkon | 30.9 kW (42 koní) | ||||||
Výkon při otáčkách | 7000 ot/min | ||||||
Točivý moment | 46.1 Nm | - | 46.1 Nm | ||||
Otáčky při max toč.mom. | 5000 ot/min | - | 5000 ot/min | ||||
Druh motoru | Spalovací | ||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||||
Chlazení | Kapalina | ||||||
Uspořádání válců | Stojatý | - | |||||
Počet válců | 1 | ||||||
Rozvod | DOHC | ||||||
Ventilů na válec | 4 | ||||||
Vrtání | 96 mm | ||||||
Zdvih | 78 mm | ||||||
Kompresní poměr | 9.5 : 1 | ||||||
Příprava paliva | Karburátor | - | Karburátor | ||||
Startér | Nožní | Elektrický a nožní | - | Elektrický | |||
Počet rychlostí | 5 | ||||||
Sekundární převod | Řetěz | ||||||
Typ rámu | Trubkový | - | Trubkový | ||||
Materiál rámu | - | ocel | - | ocel | |||
Zdvih předního odpr. | 230 mm | - | 230 mm | ||||
Zdvih zadního odpr. | 220 mm | - | 220 mm | ||||
Brzdy vpředu | kotouč | ||||||
Rozměr předního kotouče | 220 mm | - | 220 mm | ||||
Přední třmen | jednopístkový | - | jednopístkový | ||||
Brzdy vzadu | buben | ||||||
Přední kolo | 21 " | - | 21 " | ||||
Zadní kolo | 17 " | - | 17 " | ||||
Rozměr přední pneu | 90/90-21 | ||||||
Rozměr zadní pneu | 130/80-17 | ||||||
Rozvor | 1470 mm | - | 1470 mm | ||||
Úhel hlavy řízení | - | 29.5 ° | - | ||||
Závlek předního kola | - | 122 mm | - | ||||
Světlá výška | - | 240 mm | - | ||||
Výška sedla | 870 mm | - | 870 mm | ||||
Suchá hmotnost | 130 kg | 146 kg | - | 146 kg | |||
Pohotovostní hmotnost | 155 kg | 163 kg | |||||
Objem nádrže | 11.5 l | ||||||
Rezerva | - | 3 l | - | ||||
Množství oleje | 2 l | - | 2 l | ||||
Spotřeba | 4.5 l/100 km | - | 4.5 l/100 km | ||||
Maximální rychlost | 157 km/h | ||||||
Poznámka | - | Odporúčanie výrobcu : výmena mot. oleja 2L /olej. filter 0.3L/, SAE 10W-40, API SE+. pri používaní v náročných podmienkach použiť olej: SAE 10W-50, 20W-40, 20W-50 API SE+ VÝROBCOM DOPORUČENÁ KONTROLA DOTIAHNUTIA HLAVY VALCA po 10000km, VÝMENA CHLADIACEJ |
- | ||||
Výměna motorového oleje | 5000 Km | - | 5000 Km | ||||
Výměna olejového filtru | - | 10000 Km | - | ||||
Výměna zapalovací svíčky | - | 10000 Km | - | ||||
Výměna brzdové kapaliny | - | 10000 Km | - | ||||
Výměna vložky vzduchového filtru | - | 10000 Km | - | ||||
Seřízení ventilové vůle | - | 5000 Km | - |
Od Krabity(1986)
Od Krabity(1986)
Od marcek291(1986)
Od Fesťa(1986)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Opravy a údržba | Výměna/vyndání tlumiče na KLR | 13 | 28.5.2024 22:23 | ||
Opravy a údržba | duplikát, prosím smazat | 0 | 9.5.2024 18:58 | ||
Opravy a údržba | na smazání | 0 | 9.5.2024 18:42 | ||
Opravy a údržba | Regulátor nereguluje (možná) | 52 | 10.8.2023 20:29 | ||
Opravy a údržba | Regulátor nereguluje | 1 | 13.7.2023 18:53 | ||
Opravy a údržba | Spojkové plechy hladké vs vroubkované | 67 | 7.11.2022 14:42 | ||
Enduro & funbike | problém s výkonem | 41 | 4.9.2022 23:35 | ||
Enduro & funbike | Kawasaki Klr 600 nevystavuje spojka | 1 | 27.8.2022 21:34 | ||
Enduro & funbike | Přepákování demontáž KLR 600 | 6 | 12.4.2022 19:43 | ||
Opravy a údržba | Těsnění do víčka nádrže KLR 600 | 15 | 7.4.2022 19:37 | ||
Enduro & funbike | Ojnice KLR 600 | 19 | 27.2.2022 13:53 | ||
Opravy a údržba | Stříknutí plastové nádrže | 24 | 9.6.2021 16:47 | ||
Opravy a údržba | Výměna klasické baterie za bezúdržbovou (AGM, Lithiovou) | 7 | 2.3.2021 22:35 | ||
Opravy a údržba | Kawasaki KLR 600 žere baterie | 40 | 27.8.2020 19:59 | ||
Opravy a údržba | Je termostat ještě funkční (fotky) | 21 | 15.8.2020 09:49 | ||
Opravy a údržba | Jak opravit zpuchřelou gumovou hadici | 29 | 28.6.2020 23:11 | ||
Silniční cestovní | Kawasaki klr 600 klepe v motoru | 3 | 16.8.2019 23:19 | ||
Enduro a cross | Ve vodě mam olej | 18 | 11.9.2018 18:36 | ||
Opravy a údržba | GO Motoru | 6 | 26.3.2018 05:42 | ||
Enduro & funbike | Kawasaki kl600 | 5 | 7.12.2017 16:49 |
Splnený sen o poctivej japonskej motorke.
Dnes už skoro 40 let stará motorka, za kterou se mě stále nedaří najít vhodnou náhradu a stále vykou...
Tak konečně první 4 takt :-) chtěl jsem něco hodně spolehlivý a málo náročnýho na údržbu a přitom se...
hulvátovina... Řve to na kilák a kope jak splašený
Kawasaki zelená, na okrese jediná:-) Endurko na cesty i necesty!!!
Byl to kup desetiletí,bejvalej majitel(pražák) jí asi pěkně tavil kde se vůbec dalo...
Je to moja prvá motorka takéhoto obsahu ale som s ňou zatial velmi spokojný ešte ma nikde nenechala ...
Japonský jednobuch se start pákou, když si ustelu, to je pak lahoda jí nastartovat! Tak motorka pro...
KLR 600 je takové normální pohodové enduro, ale já chtěl něco víc. :) Proto jsem si s ním pohrál a p...
Ani jsem nad ničím takovým nikdy neuvažoval. Viděl jsem ji na inzerci, tak jsem po ní skočil.
První větší objem po 125ccm. Jelikož jsem doma našel foto, rozhodl jsem se jí sem přidat :-)
Japonský jednobuch se start pákou, když si ustelu, to je pak lahoda jí nastartovat! Tak motorka pro...
Ani jsem nad ničím takovým nikdy neuvažoval. Viděl jsem ji na inzerci, tak jsem po ní skočil.
Řve to a jede to :-) Veterán Malá pojistka
Moc práce a spousta nových dílů
Splnený sen o poctivej japonskej motorke.
Su rad ze ji mam. A sem sni i spokojenej.
hulvátovina... Řve to na kilák a kope jak splašený
145 kilogramů věrnosti, radosti a někdy trochu starosti!Je pohodlná a všude lehký hliník
Moje první velká Japonská motorka :)
Motor | |
---|---|
Spojka | 7.1/10 |
Průběh výkonu | 7.4/10 |
Vibrace | 6.0/10 |
Převodovka | 7.7/10 |
Mechanická hlučnost | 5.9/10 |
Zvuk | 7.8/10 |
Spolehlivost | 8.1/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 4.9/10 |
Těsnost tlumičů | 7.0/10 |
Tuhost rámu | 7.6/10 |
Jízda | |
Sport | 6.4/10 |
Město | 7.2/10 |
Cestování | 6.6/10 |
Terén | 7.4/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.4/10 |
Ceny servisu | 5.1/10 |
Servisní síť | 5.8/10 |
Dostupnost dílů | 4.9/10 |
Nabídka doplňků | 3.6/10 |
Servisní intervaly | 6.1/10 |
Terén | |
Brodivost | 6.9/10 |
Výška | 7.3/10 |
Ochrana motoru | 8.0/10 |
Skoky | 5.3/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 7.2/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 5.9/10 |
Ochrana jezdce cestování | 4.5/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Suzuki DR 650 | KLR méně vibrovala a zlákal mě el. startér a automatický dekompresor |
Yamaha XT 600 E | Bolo potrebné jej robiť generálku a bola drahšia. |
Yamaha TT-R 600 |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Kawasaki KLE 500 | +lehká, zvládne i pořádný off, - jednoválec, žádná slušná k mání |
Yamaha XTZ 660 Tenere | |
Honda XL 350 R |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2000 | Kohlstein | thermo-bob.pdf | 1.6 MB | Úprava chladicího okruhu - bypass. |
1989 | Vorelos | kawasaki-klr600...ng-by-mosue.pdf | 32 MB | Manuál pro KLR 600 /A1 |
1989 | hrd | kawasaki-klr600-serv.jpg | 288 KB | chybějící strana 2-7 |
1987 | bandit.kenny | _klr600-service-manu.pdf | 32 MB | |
1986 | marcek291 | klr600_electric-kick.pdf | 44 MB | Kompletný servisný manuál aj pre verziu s elektrickým štartérom. |