
-
Test Ducati Multistrada V2 S vs. Triumph Tiger 900 GT Pro: Luxusní cesťáky s roz...
18.12.2024
-
Střední třída s top výbavou: Yamaha Tracer 9 GT+ vs. BMW F 900 XR vs. Triumph Ti...
10.04.2024
-
Triumph Tiger 900 GT Pro vs. Yamaha Tracer 900 GT: Tři válce na rychlé a pohodln...
26.10.2020
-
První test Triumphu Tiger 900: Dobrá volba, Bonde!
02.03.2020
-
Letíme do Marrákeše testovat Triumph Tiger 900 ve všech verzích
14.02.2020
2020 | 2023 | 2024 | |
---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||
Objem | 888 cm3 | ||
Výkon | 70 kW (95.2 koní) | 79.5 kW (108.1 koní) | |
Výkon při otáčkách | 8750 ot/min | 9500 ot/min | |
Točivý moment | 87 Nm | 90 Nm | |
Otáčky při max toč.mom. | 7250 ot/min | 6850 ot/min | |
Druh motoru | Spalovací | ||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||
Chlazení | Kapalina | ||
Uspořádání válců | Řadový | ||
Počet válců | 3 | ||
Rozvod | DOHC | ||
Ventilů na válec | 4 | ||
Vrtání | 78 mm | ||
Zdvih | 62 mm | ||
Kompresní poměr | 11.27 : 1 | 13 : 1 | |
Příprava paliva | Vstřikování | ||
Startér | Elektrický | ||
Počet rychlostí | 6 | ||
Sekundární převod | Řetěz | ||
Typ rámu | Trubkový | ||
Materiál rámu | ocel | ||
Zdvih předního odpr. | 180 mm | ||
Zdvih zadního odpr. | 170 mm | ||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||
Rozměr předního kotouče | 320 mm | ||
Přední třmen | čtyřpístkový | ||
Brzdy vzadu | kotouč | ||
Přední kolo | 19 " | ||
Zadní kolo | 17 " | ||
Rozměr přední pneu | 100/90-19 | ||
Rozměr zadní pneu | 150/70-17 | ||
Rozvor | 1556 mm | ||
Úhel hlavy řízení | 24.6 ° | ||
Závlek předního kola | - | 133.3 mm | - |
Výška sedla | 810 mm | 820 mm | |
Výška sedla max | 830 mm | 840 mm | |
Suchá hmotnost | 194 kg | - | |
Pohotovostní hmotnost | 216 kg | 219 kg | |
Užitečná hmotnost | 228 kg | - | |
Objem nádrže | 20 l | ||
Spotřeba | 5.2 l/100 km | 4.7 l/100 km | |
Maximální rychlost | 193 km/h | - | |
První cena | 331000 Kč | - | |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | 379000 Kč | - | |
Poznámka | - | verze GT Pro: 194 kg bez náplní | Verze GT Pro s elektricky nastavitelným zadním tlumičem a lepší výbavou má pohotovostní hmotnost 222 kilogramů |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Výběr moto | Triumph Tiger 900 GT pro jako první moto | 6 | 27.8.2024 19:11 | ||
Silniční cestovní | Cenduro kubatura 850-900 vs 1100-1290 | 60 | 8.3.2024 23:39 | ||
Enduro & funbike | Dovolená Rumunsko 2021 | 15 | 15.12.2020 10:17 | ||
Enduro & funbike | Triumph Tiger 800 XRT vs Triumph Tiger 900 GT PRO | 3 | 31.8.2020 07:30 |
-
Triumph Tiger 900 GT (2020)
Rousínov, PerpeMůj první Triumph a jsem opravdu nadšen,vzhled,kvalita zpracování,motor a jízdní vlastnosti.
-
Triumph Tiger 900 GT (2021)
Odolena Voda, krzxCestuju daleko, hodně a proto padla volba sem. Žádné velké přemýšlení co si dokoupit - vše, co potře...
-
Triumph Tiger 900 GT (2020)
Beroun-Město, ErnymPrvní tříválec, první triumph. Perfektní zpracování. Skvělé a pohodlné svezení. Velmi dobrý a čiteln...
-
Triumph Tiger 900 GT (2024)
Praha, jirkaczVerze GT PRO - el. nastavitelny podvozek, quickshifter, tempomat, pridavna svetla, vyhr. rukojeti + ...
-
Triumph Tiger 900 GT (2021)
Zahájí, MacoCBbomba, bomba, bomba. motorka přesně podle mého gusta a mých potřeb
-
Triumph Tiger 900 GT (2021)
Hostinné, Tomino-czVysněný stroj :-D, krásná motorka s tradicí značky.
-
Triumph Tiger 900 GT (2021)
Nižbor, bandar57Červená metla, ze železa, hliníku a nějakých plastů, pneumatiky z gumy a sedlo z koženky
-
Triumph Tiger 900 GT (2023)
Podolí, Davson73Vzhledem že jsem "čahoun" mě Tiger sedl jak se říká jako zadek na hrnec, ale bylo třeba snížené sedl...
-
Triumph Tiger 900 GT (2023)
Třinec (Staré Město), ArnoPo Tigerovi 800 XRt a 1200 SE přišla teď na řadu 900 GT ve snížené "Low" verzi. Očekávání jsou velik...
-
Triumph Tiger 900 GT (2021)
Praha, myškin.Motorka je lehce ovladatelná a její akcelerace mě příjemně překvapila. Dřív jsem měl Bulldoga a vůbe...
-
Triumph Tiger 900 GT (2021)
Praha, myškin.Motorka je lehce ovladatelná a její akcelerace mě příjemně překvapila. Dřív jsem měl Bulldoga a vůbe...
-
Triumph Tiger 900 GT (2024)
Praha, jirkaczVerze GT PRO - el. nastavitelny podvozek, quickshifter, tempomat, pridavna svetla, vyhr. rukojeti + ...
-
Triumph Tiger 900 GT (2021)
Hostinné, Tomino-czVysněný stroj :-D, krásná motorka s tradicí značky.
-
Triumph Tiger 900 GT (2024)
Hajany, JarineqKrásný cestovní enduro ideální pro moji výšku 174 cm
-
Triumph Tiger 900 GT (2023)
Podolí, Davson73Vzhledem že jsem "čahoun" mě Tiger sedl jak se říká jako zadek na hrnec, ale bylo třeba snížené sedl...
-
Triumph Tiger 900 GT (2023)
Třinec (Staré Město), ArnoPo Tigerovi 800 XRt a 1200 SE přišla teď na řadu 900 GT ve snížené "Low" verzi. Očekávání jsou velik...
-
Triumph Tiger 900 GT (2022)
Olomouc, viragomanSkvělá motorka na cestování s nízkou váhou a ovladatelnosti.
-
Triumph Tiger 900 GT (2021)
Nižbor, bandar57Červená metla, ze železa, hliníku a nějakých plastů, pneumatiky z gumy a sedlo z koženky
-
Triumph Tiger 900 GT (2020)
Krnsko, Naja68nový moderní motocykl s více než dvěmi válci
-
Triumph Tiger 900 GT (2021)
Odolena Voda, krzxCestuju daleko, hodně a proto padla volba sem. Žádné velké přemýšlení co si dokoupit - vše, co potře...
Motor | |
---|---|
Spojka | 6.0/10 |
Průběh výkonu | 7.0/10 |
Vibrace | 4.0/10 |
Převodovka | 5.0/10 |
Mechanická hlučnost | 4.0/10 |
Zvuk | 8.0/10 |
Spolehlivost | - |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 8.0/10 |
Těsnost tlumičů | 10.0/10 |
Tuhost rámu | 7.0/10 |
Jízda | |
Sport | 3.0/10 |
Město | 5.0/10 |
Cestování | 8.0/10 |
Terén | - |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | - |
Ceny servisu | - |
Servisní síť | - |
Dostupnost dílů | - |
Nabídka doplňků | 8.0/10 |
Servisní intervaly | 5.0/10 |
Terén | |
Brodivost | - |
Výška | - |
Ochrana motoru | - |
Skoky | - |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 9.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 7.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 4.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Yamaha Tracer 9 / 900 | racionální důvod není, měl jsem před tím také Triumpha a spokojenost |
Kawasaki Versys 1000 | vyšší váha čtyřválce |
Honda NC 750X | |
Yamaha Tracer 9 / 900 | |
Triumph Tiger 1200 GT | Nový model ( nevychytane muchy : ) a váha rozhodla |
Triumph Tiger 900 Rally | vyšší sedlo, nemá elektronický podvozek |
BMW F 900 XR | Zdála se mi malá pro cestování ve dvouch. |
Yamaha Tracer 900 | Nějak mě při zkušební jízde nenadchla. Ale cena je dobrá :-) |
Suzuki DL 1050 V-Strom XT | Velká váha, příliš nízká světlá výška, trochu problematický vzhled, display. Bezva cena a dobré brzdy :-) |
BMW F 850 GS Adventure | Velká váha, cena, doba dodání |
Yamaha Tracer 900 | Řekl bych naprosto v pohodě,ale za 15 minut jsme si neměli co říct,nesedla mi. |
BMW F 900 XR | Potřeboval jsem pro dva,což nebylo úplně ono,a docela tvrdá,řek bych na normální povrch,ale na ty naše cesty |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Honda NT1100 | Nakonec jsem zvolil větší pohodlí na NT. |
Honda CRF1100L Africa Twin | |
BMW F 800 GS | Je super, ale nakonec se mi BMW líbilo víc a ještě bylo výrazně levnější. |
Honda XL750 Transalp | Skvělý podvozek, ale vysoko položené těžiště. Celkově mě příliš nenadchla, chyběl odpich. |
KTM 1290 Super Adventure | Zkoušel jsem modelový ročník 2022. Motorka to není špatná, ale chyběl mi tam ten fun factor |
Triumph Tiger 1200 GT | nemá kardan, nemá semiaktivní podvozek |
BMW F 850 GS | Nesedla mi, přístup prodejce a servisu |
Ducati Multistrada 950 S | zvítězila touha po dvouválci a to v tom italském |
Yamaha Tracer 9 / 900 | Podobně jako u Versyse 1000, taky nádherný stroj, ale vyšší cena, |
BMW F 900 XR | Do terénu nejezdím a Tiger mi připadal takový outdoor, nevím jak to napsat. Prostě jsem si jej nevybral. Ale dílenské zpracování bezva, zvlášť převodovka bez chyby. |
Triumph Tiger 850 Sport | nad finanční limity |
Yamaha Tracer 9 / 900 | Jako bývalý majitel motocyklu Triumph Street Triple 675 R jsem samozřejmě pokukoval také po Tigeru - jenže mě moc nezaujal v 950 GT verzi je již mimo můj rozpočet a navíc také více do endura. |
Yamaha Tracer 9 / 900 | vyššia cena a obava z menšej spoľahlivosti značky |
Moto Guzzi V85 TT | Je to prostě volba, plánoval jsem zůstat u TH, ale V85 mě dostala. Tiger je navíc o dost dražší a V85 má kardan, což je velké plus |
Moto Guzzi V85 TT | Emočně mi ta motorka zcela nenadchla, navíc vyšší cena. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2022 | katodl | tiger_900_cz_screen_.pdf | 4.0 MB | uzivatelsky manual |
2021 | Hyjenka | tiger_900_cz.pdf | 4.0 MB | Český Manuál pro motocykly Triumph Tiger 900 GT / Rally |
2021 | Hyjenka | tiger-900-series-own.pdf | 4.4 MB | Anglický manuál pro motocykly Triumph Tiger 900 GT/Rally |
2020 | Thorien | tiger_900_cz.pdf | 4.0 MB | Uživatelská příručka Tiger 900, Tiger 900 GT, Tiger 900 GT Pro, Tiger 900 GT (LRH), Tiger 900 Rally a Tiger 900 Rally Pro |
2020 | Thorien | my-triumph-connectiv.pdf | 342 KB | My Triumph Connectivity Module - Owner's Handbook |
2000 | Perpe | tiger_900_cz_screen_.pdf | 4.0 MB | Manuál CZ Triumph Tiger 900 rv. 2000 |