Z druhé ruky Triumph Tiger 900 – 1050
26.03.2019
1993 | 1994 | 1995 | 1996 | 1997 | 1998 | 1999 | 2000 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||||
Objem | 885 cm3 | |||||||
Výkon | 62.5 kW (85 koní) | 62.6 kW (85.1 koní) | 65 kW (88.4 koní) | |||||
Výkon při otáčkách | 8000 ot/min | 8200 ot/min | ||||||
Točivý moment | 82 Nm | 85 Nm | ||||||
Otáčky při max toč.mom. | 6000 ot/min | 6400 ot/min | ||||||
Druh motoru | Spalovací | |||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||||||
Chlazení | Kapalina | |||||||
Uspořádání válců | Řadový | |||||||
Počet válců | 3 | |||||||
Rozvod | DOHC | |||||||
Ventilů na válec | 4 | |||||||
Vrtání | 76 mm | |||||||
Zdvih | 65 mm | |||||||
Kompresní poměr | 10.6 : 1 | 11.3 : 1 | ||||||
Příprava paliva | Karburátor | Vstřikování | ||||||
Startér | Elektrický | |||||||
Počet rychlostí | 6 | |||||||
Sekundární převod | Řetěz | |||||||
Typ rámu | Páteřový | Trubkový | ||||||
Materiál rámu | ocel | |||||||
Zdvih předního odpr. | 235 mm | 230 mm | ||||||
Zdvih zadního odpr. | 200 mm | |||||||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |||||||
Rozměr předního kotouče | 276 mm | 310 mm | ||||||
Přední třmen | dvoupístkový | |||||||
Brzdy vzadu | kotouč | |||||||
Přední kolo | 19 " | |||||||
Zadní kolo | 17 " | |||||||
Rozměr přední pneu | 110/80 | |||||||
Rozměr zadní pneu | 140/80 | 150/70 | ||||||
Rozvor | 1550 mm | |||||||
Úhel hlavy řízení | 27 ° | 28 ° | ||||||
Závlek předního kola | 96 mm | 92 mm | ||||||
Výška sedla | 850 mm | 840 mm | ||||||
Výška sedla max | - | 860 mm | ||||||
Suchá hmotnost | 209 kg | 215 kg | ||||||
Pohotovostní hmotnost | 259 kg | 245 kg | ||||||
Užitečná hmotnost | 181 kg | 207 kg | ||||||
Objem nádrže | 25 l | 23 l | ||||||
Rezerva | 5 l | 3.5 l | ||||||
Množství oleje | 4 l | |||||||
Spotřeba | - | 5.5 l/100 km | - | |||||
Zrychlení | - | 4.2 0-100 km/h | - | |||||
Maximální rychlost | 201 km/h | 205 km/h | ||||||
Poznámka | Tiger 900 (T400, karb. Mikuni) | karb. Keihin | Tiger 885i (T709) | |||||
Výměna motorového oleje | - | 10000 Km | - | |||||
Výměna olejového filtru | - | 10000 Km | - |
Od tatyn(2000)
Od Clostridia(2000)
Od -mireczech-(2000)
Od -mireczech-(2000)
Od Torquis(1998)
Od Torquis(1998)
Od Torquis(1998)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Americké, anglické | Nastavenie karburátorov na Triumph Tiger 900 T400 | 2 | 5.10.2022 13:24 | ||
Naked bike | Repas zadního tlumiče | 11 | 16.9.2022 14:05 | ||
Enduro & funbike | Nejede a nejede | 24 | 21.3.2021 10:13 | ||
Enduro & funbike | Triumph Tiger 855 servisní manuál | 10 | 12.9.2020 09:03 | ||
Enduro & funbike | Triumph Tiger 885 karburátor nejde do otáček | 6 | 31.8.2020 02:59 | ||
Americké, anglické | Únik oleja spod spojkového valčeka | 4 | 24.10.2019 19:02 | ||
Silniční cestovní | Nastavenie zadné pruženia | 6 | 19.7.2019 23:07 | ||
Enduro & funbike | Gipro x ukazatel rychlostniho stupne | 11 | 19.9.2018 21:37 | ||
Opravy a údržba | Prosím pomoc | 13 | 25.3.2018 20:15 | ||
Silniční cestovní | Výběr mota | 20 | 6.8.2017 17:57 | ||
Opravy a údržba | Tiger 885i diagnostika Praha | 4 | 4.5.2017 19:28 | ||
Silniční cestovní | Dlouho se ohřívá | 4 | 9.5.2016 22:01 | ||
Enduro & funbike | Triumf Tiger 900 náhradní díly | 2 | 12.3.2016 14:50 | ||
Enduro & funbike | Výběr endura - kompromis | 170 | 29.10.2015 14:54 | ||
Enduro & funbike | Yamaha XTZ 750 SuperTenere vs.Triumph Tiger 900 | 6 | 25.7.2015 20:12 | ||
Enduro & funbike | Po zapnutí klíčku nenajely ani kontrolky. | 5 | 13.5.2015 07:42 | ||
Opravy a údržba | Pomoc s narovnáním rámu | 7 | 29.4.2015 16:00 | ||
Enduro & funbike | Zkušenosti | 2 | 23.3.2015 18:32 | ||
Enduro & funbike | Velké enduro | 108 | 16.1.2015 21:42 | ||
Silniční cestovní | Jakou pneu? | 14 | 11.11.2014 18:34 |
Moje velký kotě na špinavý cesty.
Není motorka, jako motorka. I každý model Tigeru je jiný. Jedno je u nich ale stejné. Jsou to poctiv...
Středně silný a robustní stroj pro univerzální použití s elegantním designem a jistou jedinečností....
Klasické velké oldschool cestovní enduro z devadesátek s pár zvláštnostmi (motor, excentr v kyvce, z...
Poctivý kus železa z doby, kdy se ještě na ničem nešetřilo
Těžký hltač kilometrů se slušným výkonem a parádní spotřebou
Tiger Tieger Tiger :-) Moje nová láska...kdo by to kdy řekl..já a enduro a ještě Triumph.Asi stárnu ...
Z finančních důvodů trochu "nucená" koupě po krádeži Afriky (ne zrovna vysněný, ale krásný stroj ze ...
Skvělá volba motorky na cestu. devítistovka tříválec parádně tahá ve všech situacích. Pohodlný a nád...
Triumph Tiger 900 Pohodlné cestovní enduro.
Dlouho sem premyslel co si poridit, vedel sem jen jedno, ze chcu velke Enduro, ale zadnou novotu, pr...
Není motorka, jako motorka. I každý model Tigeru je jiný. Jedno je u nich ale stejné. Jsou to poctiv...
Starý dobrý anglický plnokrevník Triumph Tiger 885i, model T709, parník na cestování. Silnější 71 kW...
Těžký hltač kilometrů se slušným výkonem a parádní spotřebou
Poctivý kus železa z doby, kdy se ještě na ničem nešetřilo
Prodána, doufám že novému majiteli bude sloužit stejně dobře jako mě.A taky doufám že ji majitel dá ...
Skvělá volba motorky na cestu. devítistovka tříválec parádně tahá ve všech situacích. Pohodlný a nád...
nejprve jsme si po dvaceti letech poridil znovu Jawu 350, cca po roce prisla chut na neco pohodlnejs...
Velká, těžká, kolikrát nevím co je tam za kvalt (což se mi u Dominátora nestávalo), pořád to tahá :-...
Staré poctivé cestovní enduro. Máme pár škrábanců a drobností, ale jezdí jak za mlada.
Staré michelin Anakee Wild šly dolů a já se rozhodl pro trochu silničnějsí ale stále schopné Contine...
Brzdy se nechtěly chovat, takže dostaly komplet nové pístky a všechny dostupné gumičky. Po odvzdušně...
Filtr i svíčky vyměněny, opravil jsem nasávací gumy ve filtrboxu, byly tam naopak. Vyměněn filtr pal...
Kvůli prokluzu spojky od 7mi tisíc otáček pod plynem jsem koukl jak vypadá a sehnal jetou ale dobrou...
Ceny kufrů sou brutální tak sem to ryskl a skusil si je udělat sám i s držáky.Teď už jen chybí panty...
Motor | |
---|---|
Spojka | 8.4/10 |
Průběh výkonu | 9.5/10 |
Vibrace | 8.2/10 |
Převodovka | 7.4/10 |
Mechanická hlučnost | 6.8/10 |
Zvuk | 6.6/10 |
Spolehlivost | 8.7/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 4.8/10 |
Těsnost tlumičů | 8.6/10 |
Tuhost rámu | 8.4/10 |
Jízda | |
Sport | 6.6/10 |
Město | 7.4/10 |
Cestování | 8.9/10 |
Terén | 6.7/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 4.5/10 |
Ceny servisu | 4.5/10 |
Servisní síť | 3.6/10 |
Dostupnost dílů | 5.2/10 |
Nabídka doplňků | 4.4/10 |
Servisní intervaly | 9.0/10 |
Terén | |
Brodivost | 6.6/10 |
Výška | 7.0/10 |
Ochrana motoru | 6.8/10 |
Skoky | 3.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.3/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 7.6/10 |
Ochrana jezdce cestování | 6.9/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Honda XL 600V Transalp | nízký výkon |
Honda XRV 750 Africa Twin | cena |
BMW R 1150 GS | |
Honda XRV 650 Africa Twin | Ceny těchto motorek jsou vysoké vzhledem k nájezdu km a stáří |
Honda XL 1000V Varadero | Představoval jsem si něco méně \"bachratého\" |
Honda XL 650V Transalp | Málo výkonu |
Yamaha TDM 900 | Do terénu mi přišlo že moc nebude |
BMW R 1100 GS | Cena |
Yamaha XT 660 Z Tenere | Jednoválec na delší cesty moc nebude |
BMW R 1150 RT | |
Cagiva Elefant 900 | Téměř nulová nabídka inzerátů |
Yamaha XTZ 750 SuperTenere | zdálo se mi krátké sedlo pro dva |
Honda XL 1000V Varadero | |
Aprilia ETV 1000 Caponord | |
Honda XL 650V Transalp | |
BMW F 650 | |
Aprilia Pegaso 650 | |
Ducati Multistrada 620 | cena, vzhled, rozšířenost, už jsem měl předtím 3 motorky s Ducatím vzducháčem V2 |
Triumph Tiger 955i | Cena a výbava inzerovaných kusů. |
Honda XRV 750 Africa Twin | Dostal mne třetí válec. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Triumph Tiger 800 XR | Původně jsem zvažoval novější 955i, ale na otestování splnila 885i to, co jsem od ní čekal. Uchvátil mě motor i podvozek. Zvuk motoru je skvělý, jak si po přidání zachrčí a jede je super! Měkký podvozek mě vyhovoval.. |
BMW R 1100 GS | nakonec mě zlákaly ty trčící válce |
BMW R 1100 GS | |
Cagiva Elefant 750 | Příliš těžká, divný zvuk motoru, tolik výkonu nutně nepotřebuji, a především na Elefanta byla neodmítnutelná nabídka. |
Aprilia ETV 1000 Caponord | nebyl k sehnání ten správný ročník |
Honda XL 700V Transalp | Nesedl mi |
Cagiva Elefant 900 | Boží dvouval do \"L\" Ducatí |
Yamaha XTZ 750 SuperTenere | Ještě užší výběr v nabídce než u Afričanek. Tento strojek má ale moje sympatie dodnes. |
Suzuki GSF 600S Bandit | když sem zháněl nic moc výběr |
Honda XRV 750 Africa Twin | |
BMW R 1100 GS | bez teleleveru a pohon řetězem, ale jinak to byl vážný kandidát |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
1999 | Torquis | triumph-tiger-885i.pdf | 35 MB | Tiger 885i |
1999 | Torquis | service_manual_trium.pdf | 43 MB | T595/955i Daytona (1997-2000), T509 Speed Triple (1997-1998), 955i Speed Triple (1999-2000), Sprint ST 955 (1999-2000), Sprint RS 955 (2000), Tiger 885i (1999-2000) |
1998 | Torquis | triumph-t300-service.pdf | 19 MB | Servisní manuál pro Triumphy: Tiger 900, Trophy 900/1200, Daytona 1000/750, Daytona 1200/900, Daytona Super 3, Speed Triple, Trident/Sprint 900, Trident 750, Thunderbird Sport 900, Thunderbird/Adventurer 900, Legend TT. |
1996 | Fasces | doc1.docx | 7.6 MB |