Nahatá, opravdu, ale opravdu velká klasika
Výška jezdce: 180 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha MT-01: V podstatě nelze sehnat v požadovaném stavu
Yamaha XJR 1300: Spotřeba, menší objem a výkon , starší technika
První dojmy - Rozzářené očiska, na první pohled stroj budící pozornost svou velikostí, obrovským motorem a velkým výfukem, který podtrhuje jedinečnost stroje. Široká nádrž s objemem srovnatelným s nosnou raketou raketoplánu.
Motorku bych doporučil pro - Pro vyzrálejší a ujasněné
Doplňky na motorce - Přední maska, teploměr oleje, gipro, 12V zásuvka, progresivní pružiny, zadní blatníček, profi kamera
Recenze
Chtěl jsem si udělat radost a rozkaz zněl jasně : objem zaručující krouťák , výrobu zaručující co nejméně časté exkurze v servisu, s nájezdem ne větším než má průměrný cyklista.
První registrace 03/2008, najeto 11.200 km,(zajímamé, moje INA měla taky něco málo přes jedenáct, asi moje číslo), jsem tedy druhý majitel.
Motorku mám doma den, venku prší, takže dojmy a origo foto přidám co nejdříve.
První jízdní dojmy, co napsat, když je tu vše napsané.
Motor a podvozek na jedničku, brzdy mají co dělat , aby to zkrotily, necítíte se jako vosa na bonbóně.
Pružnost velká, ale na prdel jsem teda, kvůli recenzím, nespadl, při brždění si ale nadělal do kalhot. Ne, že by brzdy nefungovaly, ale potenciál motoru s hmotností stroje dělají své. Je to o zvyku a příště spoďáry měnit už nebudu, doufám. Je to pohodlný parník měnící jízdu ve volný pád, zrychlení a pružnost je opravdu opojná a návyková. Vše je na motce takové větší, robustnější, oku lahodící . JE TO DOBRÝ BAJK.
Mněl jsem trochu obavy, zda pořízením tohoto pekelného stroje, nepozbude důvod si nechat svou starou Inu. Můžu s klidným srdcem majitelům inazum 750 říci, že 750 je dobrá motka, plně dostačující pro užití zážitků a více méně dostatečným výkonem pro radost z jízdy. Jezdím sice sám a bez bagáže, vlastně můj pupek vydá za menší baťůžek, takže až tak sólo to není, rozdíly tam jsou a některé velké, ale zase něco gsx1400 schází. Jsem velmi zvědav, zda mi tento názor do budoucna zůstane. Pro porovnání jsou tu některé fotky obou slečen vedle sebe. Když jsem je před focením narychlo opláchl a sedl na lavičku koukajíc na ně, v duchu jsem si říkal, ty jsi ale velkej vůl koupit si "stejnou" motorku. Tímto se ze mně stal asi SUZOFIL.
Hodnocení cca po třech tisících (najeto na obou S) : GSX1400 ani jeden problém, jenom mazat řetěz a koupit zadní gumu. Bude to asi nejčastější servisní úkon. Pneu conti road attack II evo, tak uvidíme jaká bude spokojenost. 1400 Jednoznačně začala vítězit nad Inou, užívám si velikost a pružnost. O takových 40km/h je 1400 rychlejší, hmotnost při brždění je znát, mám koupeny přední progresy od WIRTH-FEDERN, tak po sezóně vyměním. Obávam se, že Ina mně nebude moci kromě stylu, zas tak něco nabídnout, vypadá to na depozit či prodej. Největší rozdíl co nyní pocituji je velikost stroje a tím pádem pohodlí 1400, velká pružnost i na šestku a spotřeba stejná či snad nižší než na ině.
Tak první sezona se chylí ke konci, prohodil jsem masku z iny, a abych řekl pravdu jsem tak trochu rád, že už končí. Na motce využívám full gas a začínám si sebou nebýt jist, zda to mám v palici správně srovnané. Jedno můžu říci určitě, busu, kinga či jiný powerbajk si koupit nemůžu i když by to byla pěkná rodinka!
Druhá sezona za mnou, přední progresivní pružiny opravdu stojí za to, zejména je to znát na stabilitě v zatáčkách, zvuk otevřeného výfuku oproti originálu je bomba i když originál joint nezní taky špatně a origo yoshimura je někde mezi.
Modrobiela je najrýchlejšia! Tiež som ju mal Zadná guma je naozaj spotrebný materiál
S výfukom si vymenil aj vzduchový filter za racingový? Odporúčam! Nech sa poriadne nadýchne, keď už má kade vypustiť!
Zdravím Tě! Tak teprve dneska jsem se podíval na tvůj stroj!!! Vážně krasavice!!! Modro-bílá kombinace je dost dobrá Jinak naprosto přesně vím, jak ti je, já koupil čtrnáctku, a souběžně s ní jsem měl ještě původní Hondu CB Seven Fifty. Dva "stejný" naháče... Manželka by nepoznala, že jsem něco vyměnil, kdybych jí to neřekl... Fiftina byla srdcovka jak blázen, ale zjistil jsem, že mám jen jednu prdel, a sedět jednou prdelí na dvou židlích, jak známo, nelze... Takže s velice těžkým srdcem, a výčitkami, šla do světa... Nicméně Suza mě zatraceně BAVÍ !!! Ať to jezdí!
Moc pěkný barvy
pěkná, jsem už někde jinde, ale fakt moc pěkná
Aaaa dvojce, jj obsah ničím nenahradis...a protože to vim, tak svůj bus menim za nejbližší nižší možnost od samurajů B12. Jinak opět souhlas s recenzi a pochvala za pěkně foto. Hlavně se vždy bezpečné vrátit z výletů..no možná nízkého průletu občas D.