Mám ji od února 08, koupená u nás, původ D, vše origo, nějaky rany dostala na předek, ale OK. Namotáno při koupi 19500 km. Supr stroj, pocity nepopsatelný.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XJR 1300: nebyla jetá dle mejch představ
Honda CB 1300: je to vodník
První dojmy - Těžká ,silná a nádherná. Po 4 letech provozu řeším změnu posazu a zvuk hodnější její síle. Hned od koupě v Mně vzbudila velký respekt a ten pořád setrvá, díky němu jsme stále bez šrámu.
Motorku bych doporučil pro - Pro všechny co se na ni cejtí a vědí na co lezou.
Doplňky na motorce - chrom. víčka kap. nádob
padáky ( hřibky ) od RD moto
kryt chladiče
čiré led. zadní světlo
špalky pod zad. tlumiče od Matiesse
ukazatel zař. rychlosti od Starlane
zad. blatníček od fa Phyramid
KN filtry ( vzduch, oil )
výfuky yoshimura RS3 USA + svody
zásuvka 12V
PC III od fa Dynojet
gel.sedlo od fa Sellerie Concept
řidítka + mosty od M-Style
podmotorový klín
stavitelné CNC páčky v modrém eloxu od M-Style
programovatelný přerušovač brzd. světla Brake Light Pro
Recenze
2008
únor ( 19000 km )
- koupě.
červen ( 20700 km )
- přezutí zadní gumy ( DUNLOP D207 190/50-17 ), byla tam METZELERA
Roadtec Z6 s kterou jsem to koupil.
srpen ( 22500 km)
- výměna mot. oleje ( MOTUL 5100 10W40 ) + oil. filtr ( CHAMPION 301 )
říjen ( 24800 km )
- montáž chromových víček kap. nádob.
2009
únor ( 25500 km )
- repase předních tlumičů ( gufera ARIETE , olej MOTOREX Racing Fork )
- montáž vzduchového filtru KN
květen ( 26200 km )
- přezutí zadní gumy ( BRIDGESTONE BT021 190/50-17 ), D. D207 vydržela cca
5500 km a byla ž na dráty !!!
září ( 28500 km )
- přezutí přední gumy ( BRIDGESTONE BT021 F 120/70-17 ), byla tam
METZELERA Roadtec Z6 F. B. BT021 F nemá moc dobrý recenze, ale to ukážou
další km.
- výměna mot. oleje ( MOTUL 5100 10W40 ) + oil. filtr ( KN 138 C ).
2010
březen ( 29400 km )
- montáž padáků ( hřibky od RD Moto )
2011
květen ( 31000 km )
- montáž plexi od PUIG - cca po 2 měsících sundáno - nevyhovuje.
červen ( 32000 km )
- výměna řetězové sady ( D.I.D. ZWXL 530 gold )
září ( 34500 km )
- montáž zadního čirého led. světla.
2012
březen ( 35000 km )
- přezutí přední gumy ( METZELER Roadtec Z6 F. B. BT021 F vydržela pouhých
6500 km ( ale neklouzla ).
- montáž zadního blatníčku PYRAMID
- výměna mot. oleje ( MOTUL 5100 10W40 ) + oil. filtr ( kn 138 ).
květen ( 36000 km )
- přezutí zadní gumy ( METZELER Roadtec Z6 ) - už trochu jetá. B. BT021 dala
9800 km ( i když posledních cca 300 km bylo po drátech ).
srpen ( 38400 km )
- výměna ložisek v krku řízení.
2013
duben ( 41000 km )
- výměna mot. oleje ( MOTUL 5100 10W40 ) + oil. filtr ( KN 138 C )
- vyčištění a napuštění KN vzd. filtru ( čistící sada KN )
- montáž nerezové mřížky chladiče
- montáž kitu MATISSE pod zadní tlumiče pro ůpravu výšky moto
květen ( 41400 km )
- přezutí zadní gumy ( MICHELIN Pilot Road 3 190/50-17 )
- výměna zadníh brzd. dstiček ( FERODO )
červen ( 42500 km )
- přetěsnění a výměna oleje ( MOTOREX R. F. ) v nastavovacích segmentech
pro předpětí zadních tlumičů.
srpen ( 45000 km )
- montáž ovál. nerez. výfuků ( YOSHIMURA RS3 USA ) + svody na zakázku.
srpen ( 45200 km )
- výměna zapalovacích svíček ( NGK CR8EK )
2014
únor ( 47400 km )
- montáž vodotěsné zásuvky pro dobíjení mob. + navigace
- montáž PC ( DYNOJET PowerComander III )
- výměna mot. oleje ( MOTUL 5100 10W40 ) + oil. filtr ( KN 138 )
- seřízení vetilových vůlí
- kontrola rozvodového řetězu
- nastavení ( doladění ) PC III na mot. brzdě
- přezutí přední gumy ( MICHELIN Pilot Road 2 F 120/70-17 ). M. Roadtec
Z6 F dala 12400 km !!!
- výměna orig. sedla za gelové ( SELLERIE CONCEPT )
březen ( 48500 km )
- montáž ukazatele zařazený rychlosti ( STARLANE )
srpen ( 52100 km )
- přezutí zadní gumy ( MICHELIN Pilot Road 4 GT 190/50-17 ). M. PR 3 dala
perfektních 10700 km !!!
srpen ( 52500 km )
- výměna orig. "mostů" a řidítek za duralové, konické (zesílené v úchopu na
28,6 mm ), širší ( 800 mm ), nižší a rovnější v tm. modrém eloxu od fa
M-STYLE
září ( 52800 km )
- montáž podmotorového klínu ( bude lakován do černé )
2015
únor ( 53200 km )
- výměna mot. oleje ( MOTUL 5100 10W 40 ) + oil. filtr ( KN 138 )
- nástřik podmotor. klínu do černé
červen ( 54900 km )
- výměna vloženého kola mezi starterem a volnoběžkou
2016
duben ( 57600 km )
- montáž CNC páček od M-Style
květen ( 58900 km )
- přezutí př. pneu Michelin PR 4 ( Michelin PR 2 dala 11500 km )
červenec ( 59400 km )
- oprava závitu vypouštěcího šroubu oleje
- výměna oleje motoru ( Motul 5100 10W40 ) + filtr ( KN 138 )
2017
březen (
- výměna baterie
duben (
- mont. přerušovače brzd. světla od
- mont. rychlodobíjení bat. s ukazatelem stavu nabití od C-tek
Krasná suza přeji hodně najetých km bez nehod a dlouhou sezonu
paradní stroj
Krásný stroj
Co zvuk - dobrééé?