PROFIL MOTORKY

Kawasaki Vulcan S (EN 650) (2015)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník KLausik3003
Vloženo 4.5.2016
Aktualizováno 5.5.2016
Zobrazeno 6 910x
HODNOCENÍ PROFILU OD 14 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Beránek s půlďáblem v těle. Výborný jak pro kochání se krajinou, tak i pro svižnější jízdu s lehkou ovladatelností.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Attila Sárkány - SA MOTO (Praha 6- - Rodinná firma s 23 letou tradicí s motorkami, velmi fundovaný personál a výborný servis.

První dojmy - Mé první dojmy (po předchozích jízdách na Jawě 350 v 80 letech a rok ježdění na 35 KW skútru) byly velmi pozitivní. Dá se říct, že mé očekávání bylo nejen naplněno, ale překročeno. Velmi mě překvapila ovladatelnost motorky a výkon. I když při zajíždění člověk okusil jen pana Jekylla - tedy tu hodnou a umírněnou stránku po zajetí zjistil, že otočením rukojeti plynu se z pana Jekylla stane férový Hyde :-)...motor dostane úplně jiný zvuk, zatlačí Vás do sedla a ručička, vlastně číslíčka tachometru se ze dvou vedle sebe v mžiku postaví do trojice...

Motorku bych doporučil pro - Typoval bych pro méně zkušené motorkáře, díky subtilnosti i pro dívky či ženy a samozřejmě i z druhé strany pro ty, kteří si své už zajezdili a chtějí spíše pohodové ježdění s možností i za to vzít.

Doplňky na motorce - Za ten rok jsem díky cestě po Evropě musel pořídit nějakou bagáž, tak jsem sice hodně krvácel, ale pořídil si kufry a nosič od Hepco Beckera stejně i padací rámy. Byla to sice rána, ale už jsem to strávil...za daleko menší peníz jsem pořídil jiná zrcátka a také USB nabíječku, která byla hodně potřebná při cestě po Evropě, protože my jsme na motorkách jeli jinou cestou (a jiným tempem) než Škodověnky a bylo potřeba se domlouvat.. Jako poslední doplněk byl větrný štít, která jsem vyměnil za původní, který byl universální a nebylo to ono. Tento jsem odkoukal od Mutlika za což mu děkuji, protože tento je daleko lepší...a hezčí.




























Recenze

Proč jsem si vůbec vybral motorku po 40 letech? Protože syn si koupil cruisera a tak na mě naléhal, že jsem se nejdříve uvolil na skútra Geopolise 400, se kterým jsem lítal v sezóně denně 50km do práce a 50 zpátky. Jenže, když jsem se synem někam vyrazil na projížďku, všiml jsem si, že kelímkáři jsou nějaká podřadná rasa a když už mě omylem nějaký motorkář pozdravil tak si potom snad plival na ruku...No dobře synu, podívám se na nějakou mrštnou, lehkou a levnou motorku, se kterou mohu jezdit do práce a budu moci v Praze kličkovat mezi stojícími auty v kolonách a hlavně se kterou zastavit na pumpě a necítit v zádech pohrdavé pohledy motorkářů.
Vloni (tj. 2015) jsem se tedy se synem (který mě od doby, kdy jsem začal o motorce uvažovat denně zasypával tisíci nabídkami ) vypravil na motosalon do Kbel a potom do Holešovic, kde jsem si sedl na Vulcana a jen mezi řečí oznámil, že toto si koupím, fakt mi sedla na řiť a její subtilní konstrukce dávala naději, že všude projedu. A tak se stalo a už za měsíc jsem měl v garáži.
...A vše vysněné se splnilo, do práce je vynikající a mrštná a s dostatečným výkonem z křižovatek vypálit jako první. Zkraje jsem měl trochu problémy se dopočítat, kterou rychlost mám zařazenou (jawa měla 4), ale časem jsem si zvykl a s kawkou se zžil a nápovědu v podobě ukazetele rychlostí jsem zavrhl. Abych prověřil jestli je vhodná i na delší cesty přijal jsem nabídku na cestu po Evropě, kde jsem jako motospojka se synem dělali holky pro všechno odvážlivcům na Š 110R, kteří vyrazili z Bratislavy do Monaca a zpět. Odhlédnu-li od provozních problémů s logistickým zabezpečením celé akce, tak Kawka (ale i synova Honda) ujela oněch 3 500 km v neutuchajícím vedru, po cestách v rozpáleném Mariboru, Neapoli, Florencii, Miláně, San Rému, Monacu a dalších městech bez jediného zaškobrtnutí. Zjistil jsem, že zadek (ten můj ) se začíná ozývat okolo 100km, takže každých 100 km jsme si dali 10 - 15 min. přestávku, ale jinak jsem dělali úseky okolo 500 km denně (a myslím, že to je tak akorát). Prověřil jsem kawku jak na dálnicích při přejezdech (bez problémů je pohodová ustálená rychlost 140, ale dokáže dle tachometru skočit i do 180 a ještě stále nemáš pocit, že už nemáš nad ní vládu), tak na horských klikaticích, kde se velmi lehce vede, jen limit náklonu je omezen její nízkou stavbou, takže žádné kolínko , ale k tomu ani nebyla stvořena. Jen nemám žádnou zkušenost s jízdou se spolujezdcem, moje drahá na to nemá prý žaludek a ostatní většinou mají už něco pod zadkem



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
DoktorMax
DoktorMax napsal 17.06.17 v 21:19 10b.

newmann75
newmann75 napsal 17.05.17 v 10:50 10b.

Super. Ten popis je přesný.
TAky jí mám a jsem spokojen nad míru.

Tea108
Tea108 napsal 20.08.16 v 10:28 10b.

Jak, tak čtu, vidím, že je dobrá i na dlouhé cesty. Líbí se mi moc, ale nakonec asi zvítězí ten versys.

boutom
boutom napsal 11.05.16 v 22:35 10b.

Ondra-CZ
Ondra-CZ napsal 11.05.16 v 19:09 10b.

Dobré čtení o pěkné mašině

Více komentářů



TOPlist