PROFIL MOTORKY

Honda CB 500 (1998)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Janpol
Vloženo 21.9.2016
Aktualizováno 21.9.2016
Zobrazeno 4 104x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Vstup mezi velké motorky. Spolehlivá a nenáročná společnice pro delší i kratší cesty

Motorka koupena od týpek z Turnova

Výška jezdce: 173 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki ER 5: Honda se mi líbila víc
Suzuki GS 500E: Honda se mi líbila víc

První dojmy - Po jízdách na nižších kubaturách to byl pěknej rozdíl - zrychlení při předjížnění. Vyhovovala mi na moji výšku 173 cm.

Motorku bych doporučil pro - Pro každýho komu se líbí, chce spolehlivej a nenáročnej stroj.

Doplňky na motorce - Proužky na kola
Laďák
Plexi Puig
Menší blinkry
Zrcátka
Padáky
Chrániče vidlic
Žárovka H4
Širší řídítka 78 cm místo 65 cm
Nový bowdeny a lanka
Usb zásuvka řidítka
Usb zásuvka pod sedlem
Digitální tacho (hodiny, průměrná rychlost, max. rychlost, doba jízdy)

Recenze

Po dlouholetým nemotorkaření kdy mě začala zlobit moje nejdražší polovička jsem si potřeboval udělat radost a naskočit zpátky do jedný stopy. Na jaře 2014 jsem oprášil svoji starou dobrou kejvačku, ale chtělo to trochu víc výkonu a nechtěl jsem ji trápit. Takže nastal čas výběru nového koně.
Během září 2014 jsem při luxování inzerátů narazil na jeden zajímavej - Honda CB500, takže telefonát, domluva a jelo se na výlet. Bylo to asi 100 km, takže žádnej kus světa to nebyl.
Přijel jsem na místo, obhlídnul, projel a plácli jsme si. Byla to taková zanedbaná popelka, ale dalo se s tím týpkem dohodnout. Koupil ji na jaře 2014 od kamaráda a pak mu stála pod přístřeškem protože na ni neměl čas.

Naše první setkání





První co mě čekalo byla zadní guma - úplně sjetá šlupka. Výběr padl na Pirelli Sport Demon. Zatím si nemůžu stěžovat. Dojezdil jsem sezónu, přes zimu jen malá kosmetika.

2015
Konečně jaro - začla moje první celá sezóna v sedle "velký" motorky První co bylo, tak proběhla výměna všech filtrů a náplní. Byla to taková seznamovačka během který jsem přišel na pár nešvarů a závad, který si Honda přivezla od předchozích majitelů. Ale nic hroznýho to nebylo aby to nepočkalo celou sezónu, jednalo se převážně o kosmetiku a menší detaily

Po sezóně 2015 a před úpravama a opravama











2016
Nastal čas na menší opravy a servis. Přes zimu bylo dost času se všemu věnovat.

- výměna ložiska v krku, bylo suchý, vymačkaný a při zatáčení v malých rychlostech to bylo o hubu jak se rychle zavíraly řidítka
- šiřší řidítka 78cm místo 65cm
- nové lanka a bowdeny plynu, sytiče a spojky
- stříknutí horních brýlí jak byly otlučený od klíčenky
- přetěsnění vidlí + olej
- nová přední guma Pirelli Sport Demon
- nová žárovka H4 s lepší svítivostí
- usb zásuvka pro navigaci, usb zásuvka pod sedlem
- homologovaný laďák ART (bez db killeru to má ale ten správnej zvuk )
- oprava tekoucí nádrže, jeden z předchozích majitelů to asi položil. Nasvědčuje tomu novější spojková páčka, lehce ošoupaný levý karter a ta nádrž. Nebyla to asi nějaká velká rychlost ale ťuklo to nádrž a v jednom místě to sáklo když jsem tankoval plnou. Nádrž je zacínovaná, zakitovaná a díky mý lenosti je zatím přelepená samolepkou
- revitalizace rezatých svodů k výfuku
- rozebrání a vyčištění ovladačů na řidítkách

Nový řídítka - původně 65cm, teď 78cm. Mnohem lepší komfort při jízdě






Oprava nádrže, která sákla






Laďáček - moc pěknej zvuk






Stav před sezónou 2016 po opravách a úpravách
















Co se týče výkonu, tak v TP má 24kw, ale je otevřená na 43kw. Když chci tak umí docela pospíchat. Spotřeba super, když jezdím normálně podle předpisů, tak je spotřeba max 4,3. Pokud se chci trošku povozit, tak asi 5,5 což není zase tak hrozný. S instalací laďáku se změnil průběh výkonu, táhne mnohem líp odspodu a akustický projev je neporovnatelně lepší než u sériové koncovky takže nezbedný chodci vědí kdy nemaj přecházet hehehe.

Zadní tlumiče jsem trošku přitvrdil, zlepšily se díky tomu průjezdy zatáčkama, líp to sedí a nevlní se to jako v základním nastavení.

Nejdelší trasu co jsem na ní jel bylo necelých 500 km za den. Za mě v pohodě, myslel jsem, že z toho po tý dálce slezu mrtvej na spodek, ale bylo to úplně v pohodě

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
rbiker70
rbiker70 napsal 09.01.17 v 21:26 10b.

Pěkná klasická mašina a super popis. Mám stejnou v černé. Chystám se pořídit stejný laďák - pro inspiraci jak jsi vyřešil doraz stojanu ?
Jinak samozřejmě za 10 !

3neczak
3neczak napsal 30.09.16 v 09:52 10b.

Moc pěkná, každý se musí otočit! Samozřejmě 10 bodů!

DaliVFR
DaliVFR napsal 24.09.16 v 21:05 10b.

Moc hezké CéBéčko, radost pohledět a číst. S těma širokýma řídítkama to musí být super posez a ovladatelnost. Tak ať slouží, dávám 10b

Zipák
Zipák napsal 24.09.16 v 19:54 8b.

Bezva jednoduchý stroj.Ta pojede pořád

YAGA
YAGA napsal 24.09.16 v 19:29 10b.

Moooc pěkný... JK

Více komentářů



TOPlist