PROFIL MOTORKY

Royal Enfield Classic 350 (2022)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník BigAl74
Vloženo 6.6.2023
Aktualizováno 6.12.2023
Zobrazeno 3 231x
HODNOCENÍ PROFILU OD 27 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


RE Classic 350 Afrikakorps Edition

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Vintage Garage Motors (Strašnice ( - Všecko perfektní - nákup motorky, její přihlášení, doprava domů, 1. garančka... Alles gute!

Výška jezdce: 193 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda Monkey 125: Chtěl jsem funglovku a na zahraničních fórech lidi píšou, že maj problémy s tim novym pětikvaltem, že poslední kvalt blbě maže nebo co, že já ty kraviny furt čtu...
Honda ST125 Dax: Nebyla k sehnání
Honda Super Cub C125: Skoro 100 litrů mi přišlo moc za takovýho hnusnýho šedivýho pincka

První dojmy - Chtěl jsem nějakou svěží a mladistvou stopětadvácu od Hondy, nakonec jsem si koupil třipade Enfielda ve vojenskym štětkolaku jak z 2. světový, to dává smysl, že jo? Je to celý železný a těžký, moc to nejede, taky co byste čekali, 20 koní, už jsem ale párkrát předjel i osobák, asi třikrát... Sexy to neni už vůbec, holky po mě kalhotkama neházej, to spíš dědkové mi to furt obdivujou, prej "jak je ten veterán pěkně zrenovovanej, jak z fabriky". Sranda! No a eště je to Made in India, to ve mně taky moc důvěry nevzbuzuje.

Doplňky na motorce - Žádný doplňky! Původně se mi líbily takový ty plátěný pseudovojenský tašky po obou stranách, ale stejně nic nevozim a hlavně by zakrejvaly ten krásnej zadní blatník, kterej mě uplně rajcuje, a to by byla škoda! Akorát jsem z toho eště u prodejce nechal udělat jednosic a namontovat ty falešný pružiny pod sedlo, co sice nic nedělaj, ale dobře vypadaj.

Recenze

Je to přesně tak, jak říká ten Jindra Fáborský ve svý recenzi na YouTube - tahle motorka tě zklidní, jen si tak prdláš krajinou, nikam nepospícháš, čumíš kolem, kocháš se, usmíváš se jak blbej... Takovej stroj času, návrat do minulosti, nová stará motorka a s tříletou zárukou k tomu. Zatim mám na Classicu najeto 4000 km, jezdim do práce, na vejlety, v podstatě jsem z něj od března neslez. Všechno v cajku, akorát ze začátku mi při řazení občas padal místo dvojky neutrál, tak teď tam tu dvojku kopnu hned po pár metrech a dobrý. Dvakrát se mi rozsvítila kontrolka motoru, ale jde to vymazat podle návodu na YT - otočíš plynovej heft, otočíš klíčkem zapalování, ale nestartuješ, počkáš, až začne kontrolka blikat, pustíš heft, vypneš zapalování, pak několikrát nastartuješ a asi napotřetí by to mělo zmizet. Tak nějak to je, kdyby měl někdo stejnej problém. Prej je to malej rozsah nějakýho teplotního čidla nebo co, prostě kravina. Zajímavý je, že když jsem přešel na plně syntetickej Motul 7100 15W-50, tak už se mi to nestalo, i když byly ty hice. Výrobce ale předepisuje polosyntetiku stejný viskozity, při 1. garančce ve VGM po 500 km mi tam teda dali Motul 5100, přišlo mi, že byl hned černej. Tak jsem ho po asi 1500 km vypustil a nalil tam tu plnou syntetiku. Eště možná vyměnim origo vzduchovej filtr za "sportovní" DNA s tim otevřenym krytem, ale dohromady ta sranda přijde na 3500 kaček, tak si to rozmyslim.
Jakej je teda závěr? Za mě zatim dobrý, spokojenost, když nikam nepospícháš, tak ani jinou motorku nepotřebuješ. Za 130 tisíc je to docela dobrá volba.

UP 06/2023: Vyměnil jsem původní vzduchovej filtr za sportovní DNA (2250 Kč) i s tim otevřenym deklem (1350 Kč) z eshopu Vintage Garage. Když pominu, že jsem ten dekl musel přibrousit, aby vůbec pasoval, tak výslednej efekt je tak zanedbatelnej, že to za ty peníze nestojí. Trochu víc nahlas prdí vejfuk a motorka je o maličko živější, to je celý. Borci na YT dosahujou obdobnýho výsledku úpravou origo krytu filtru (normálně odřežou celej ten nasávací chobot, až jim vznikne uprostřed stejná ďoura jak na tom deklu od DNA, filtr zůstane původní). Za mě - škoda 4 tisíc, kupte si radši něco jinýho!

UP 12/2023: Tak letos najeto 12000 km, první sezónu s Classicem jsem si užil k plný spokojenosti. Na garančce při 10000 km mi místo původního vytahanýho dali novej (snad lepší) řetěz D.I.D. Eště jsem chtěl novou zadní gumu, ale neměli jí ve Strašnicích skladem, tak to budu muset pořešit na jaře před sezónou. Jinak bylo s motorkou všechno v cajku, jen jsem musel dotáhnout sem tam nějakej šroub na vejfuku, ten mi přijde trochu pitomě řešenej - je sešroubovanej ze 3 částí (plus ty 2 tepelný kryty), furt se něco povoluje a drnčí to...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
veteran1975
veteran1975 napsal 06.04.24 v 20:07 10b.

Zdravim staznika ja jezdil ledas co ale to to je pro me nadhera.MAM ho doma take ale v zelene met.

Tondast
Tondast napsal 30.01.24 v 15:26 10b.

Kobra_11
Kobra_11 napsal 25.01.24 v 09:21 10b.

Ahoj, díky za hodnocení mého RE Scrama . Posílám taky 10b. protože máš taky pěkného Enfielda. RE je prostě úplně něco jiného než ostatní značky .
Přeju hodně spokojených kilometrů

ludus
ludus napsal 26.09.23 v 14:10 10b.

Krásnej trhač. Přidal jsem se do klubu RE z podobných důvodů

Vlnič
Vlnič napsal 30.06.23 v 16:38 10b.

Úplná pecka! Zkusil jsem ten motor v Meteoru a je to prostě pohoda. Tahle desert sand verze i ty další "army" verze mě baví moc. V těch chroměch mě to nebere vůbec. Tohle má koule!

Více komentářů



TOPlist