Motorka pro vyšší skupinu jezdců. Trpaslíci by měli velké problémy.
Výška jezdce: 196 cm
První dojmy - Před touto motorkou jsem měl jejího staršího předchůdce. Hned na první rozdíl překvapí mnohem lepší ovladatelností, i manipulace na místě je mnohem lehčí. Co jsem hned při první jízdě nepochopil, je hlučnost od zadní pneumatiky, která nastupuje kolem 105 až 108 km /h.
Motorku bych doporučil pro - Motorku doporučuji rozhodně přerostlým motorkářům :-D. Na cestování ideální model, dá se naložit jako velbloud, nedostatkem výkonu rozhodně netrpí.
Doplňky na motorce - Vyšší plexi od Puig, původní je pro vysokého řidiče nízké. Sada originál kufrů od Triumphu.
Recenze
Tuhle motorku jsem měl v hledáčku už od rozhodnutí výměny staršího Tigra. Původně jsem chtěl jen omladit model, ale po vyzkoušení nového modelu nebylo cesty zpět. Ten rozdíl je diametrální. Soudruzi v Anglii udělali skutečně kus práce kupředu. Oproti staršímu modelu kde bylo nutno brzdit třemi prsty, tady stačí použít jen ukazovák, duální Bremba fungují ohromně.
Aktivní podvozek je něco co jsem dosud neměl možnost ochutnat, o to víc mě nadchnul. Variabilita různých módů a individuálního nastavení bohatá.
Větší nádrž je taky obrovské plus. U původního modelu, ať jsem se snažil sebevíc, přes sedmnáct litrů jsem do ní nikdy nedostal, u tohoto modelu je zásoba paliva víc než dostatečná.
Sedla jsou dostatečně pohodlná už z výroby, takže původní plán, nechat opět udělat gelovky jsem prozatím opustil, topení v obou je luxus.
Zadní radar upozorňuje na vozidla z obou stran s dostatečným předstihem, i po předjetí.
Je pár drobností, které mě třeba překvapily i negativně, ale nic zásadního, na co by si mohl člověk stěžovat. Např. nádrž se otevírá směrem k řidiči, což je pro mně nepřirozené. Madla spolujezdce jsou oproti původnímu modelu umístěna tak, že si batůžek sedá na ruce. Hlavní stojan nejde našlápnout na poprvé, protože je těsně nad ním umístěný držák zadní stupačky, to je otravné. Tool box nejde normálně umístit pod zadní držák kufru, zavazí tam blbina k pérování, což řeším individuálním umístěním držáku. Klasický větší tankvak na nádrž umístit nelze, řídítka zachází téměř k hrdlu.
Triumph má specifické uchycení kufrů a přestože jsou od firmy Givi, jiné kufry od téhož výrobce tam nepasují.
Vypsaná drobná negativa dalece předčí kladné vlastnosti motocyklu. Jsem rád, že jsem se rozhodl pro tento stroj a v žádném případě rozhodnutí nelituji.
Triumph dělá další modely Tigrů, které jsou nižší. Díky této politice výrobce si mají možnost dlouháni koupit vysokou motorku, jsem velice vděčný za skutečnost, že sedlo není ve výšce 82 cm
.
Je to zbytecne vysoka krava ale to je politika výrobce,kvůli ktere menší trpaslici kupují motorky jiných značek. Stačilo dat sedlo na 82 cm a bylo by to pro všechny.
Známej z práce se rozhodoval mezi ktm 1290 a Tigerem 1200 a vzal nakonec Tigera z důvodu pohodlí. Kupoval ještě toho těžšího Tigera než ho odtučnili. Nepamatuji přesně ten ročník, typuji 2021 nebo 2022.
Já zvolil Kačenu, líp mi sedla na mou menší výšku a taky jsem už 2 válcový...
Parádní stroj, nedivím se, že jsi spokojen. Je to určitě jedno z nejlepších a nejpohodlnějších cestovních moto.
Ten kdo hodně narostl bude mít maximalní pohodlí.
Tiger už je néjakou dobu lehčí než býval. Motor, brzdy, podvozek, určitě super.
Skvělá volba, ať spolehlivé slouží.
dobrá jak anglický auto