globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: YZF R1 2004
Zdravim motorkáři,

potrebuji radu, koupil jsem si pred cca 14ti dny YZF R1, rok 2004, najeto udajne 30 000km, seriový výfuk..Celkovy dojem dobrej, neco povareneho, ale to tak uz proste u stare motorky je...Jako prvni jsem vymenil olej, filtr a jel se projet. Kdyz jsem motorku kupoval tak jsem se samozrejme svezl, ale nijak jsem ji "bohuzel" netrestal...k problemu, motorka ma pri akceleraci caste díry ve výkonu a okolo 11 000- 12 500 to bylo uplne zoufale. Nad 12 500 se motorka opet rozjede a jede tak jak má. Pokud řadím okolo 13 500 problem pri prerazeni není (otáčky neklesnou pod 12 000) ale to je na víte co....Takže, další věc co mě napadla, rozdelal jsem pul motorky, vymeníl svíčky, vyčistil KN filtr a dnes rano po mohutnem boji dokonce i slozil Tajne jsem doufal, ze problém uz nebude, ale bohuzel je. Osobne si myslim, ze vykonove "díry" uz nejsou, ale bohuzel ta mezi 11-12 tam zustala Je to neprijemne, proste to prestane tahnout a pak se se zase rozjede Nemohl byste prosim nekdo poradit??? cim by to mohlo byt??? Dekuji za rozumne rady.

Dikec David
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek YZF R1 2004

10.3.2013 v 13:11 | Nahoru | #1
Velice zvláštní. Máš tam ladáky? nebo seriový výfuk a kn filtr? Muže to dělat to. A nebo jen ladák a kn filtr to může rozhodit. Ale to co píšeš by to asi nedělalo. Indučka nebo něco v elektrice pak. Taky bych řešil ještě synchronizaci vstřiků.. Nebo se ještě kukni do nádrže na pal kohout jestli tam není nějaký bordel. Ale to by nedělalo jen v x otáčkách. A že to dělá v tak vysokých je divné.

YZF R1 2004

10.3.2013 v 13:24 | Nahoru | #2
je možné, že si jen nerozumí KN s řídící jednotkou a origo výfukem

YZF R1 2004

10.3.2013 v 13:33 | Nahoru | #3
KN bude asi jádro pudla.

YZF R1 2004

10.3.2013 v 14:32 | Nahoru | #4
Kurva hoši jedna věc co mě teda jako hoodně zajímá? Na R1 2004 nejde koupit hilfo filtro obyč filtr ale jen bmc a nebo kn standart. Takže pokud má někdo seriovou motorku a prostě je filtr v hajzlu tak nemá jinou možnost ne? No nebo přes partsdepot origo filtr...ale to není hrozný 900kč.

Naposledy editováno 10.03.2013 14:35:27

YZF R1 2004

10.3.2013 v 14:44 | Nahoru | #5
Ten propad vykonu muze byt i v palivove mape. Ja prehral mapu, kde byl propad mezi 4000 - 6000 ot/min.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) YZF R1 2004

10.3.2013 v 15:18 | Nahoru | #6
zdarec, je tam originalni vyfuk...Taky me napadlo, ze by si to nemuselo rozumet s tim KNkem, ale kurna, proc to tam ten vocas teda daval nebo nevymenil to nechapu...no leda kdyby jezdil do tech 11 000 a nepoznal to...Jen jeste musim pripsat, ze motorka defacto rok nejela a ted ma najetejch cca 50km...muze si to jeste sednout nebo ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) YZF R1 2004

10.3.2013 v 15:22 | Nahoru | #7
a jeste jedna vec, kde se da prehrat v pripade ta palivova mapa? to bych musel asi na brzdu nekam ne?

1 reakcí na tento příspěvek YZF R1 2004

10.3.2013 v 15:41 | Nahoru | #8
Jestli to dlouho stálo, není tam jen starej benzín?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) YZF R1 2004

10.3.2013 v 15:47 | Nahoru | #9

mouse píše: a jeste jedna vec, kde se da prehrat v pripade ta palivova mapa? to bych musel asi na brzdu nekam ne?



bud na brzde nebo pres diagnosticky software. Nevim, jak pro yamahu, ale pro triumph je kabel, software a mapy ke stazeni volne na netu. Ale pozor na mapu, motorka pak uz nemusi nastartovat pokud se nahraje jina mapa na jiny VIN. Akorat nechapu, proc motor tolik vytacis.

Neverim, ze to dela KN filter a jeste k tomu benzin je to mapou a ne zadnym filtrem ci benzin, diky za zlepseni nalady.

Naposledy editováno 10.03.2013 17:01:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) YZF R1 2004

10.3.2013 v 16:21 | Nahoru | #10
Bazalka> nee,benzin je novy kurna, chtelo by to zkusit ten filtr...ale kde ho sehnat jen na zkousku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) YZF R1 2004

10.3.2013 v 17:44 | Nahoru | #11

mouse píše: Bazalka> nee,benzin je novy kurna, chtelo by to zkusit ten filtr...ale kde ho sehnat jen na zkousku


Mě se doma jeden origo papirovej filtr valí

1 reakcí na tento příspěvek YZF R1 2004

10.3.2013 v 17:51 | Nahoru | #12
mouse:
A máš tam origo ř.j.?
Nevěřím tomu, že by někdo jen tak pro nic za nic přehrál palivovou mapu v origo ř.j.
Ale těžko říct takhle na dálku.

Já to odhaduji na netěsnosti v sacím systému, anebo skutečně vyměnit vzduchový KN filtr za originální díl a motocykl znovu vyzkoušet v plné zátěži.

Čus S

(reakce na) YZF R1 2004

10.3.2013 v 18:19 | Nahoru | #13

Parada píše: Mě se doma jeden origo papirovej filtr valí



nechces me ho pujcit

(reakce na) YZF R1 2004

10.3.2013 v 18:19 | Nahoru | #14

SOUSEDRH9 píše: mouse:
A máš tam origo ř.j.?
Nevěřím tomu, že by někdo jen tak pro nic za nic přehrál palivovou mapu v origo ř.j.
Ale těžko říct takhle na dálku.

Já to odhaduji na netěsnosti v sacím systému, anebo skutečně vyměnit vzduchový KN filtr za originální díl a motocykl znovu vyzkoušet v plné zátěži.

Čus S



jestli to je original ř.j. to te nedovedu rict

YZF R1 2004

10.3.2013 v 18:31 | Nahoru | #15
Kamarádovi tohle dělala Bandaska 1200 když tam dal něco jako KN dal origo a problém byl zmijozel.

YZF R1 2004

10.3.2013 v 18:56 | Nahoru | #16
Jestli ten orig filtr stojí talíř, tak by asi stálo za to zkusit ho koupit. Já měl na starý R1 02 taky KN a k tomu vejfuk od Ixilu a žádnou neplechu to nedělalo, ale stát se to imo klidně může...Než to honit prvně na brzdu, kde určitě necháš víc jak talíř, tak bych zkusil tam dát originální filtr. Beztak rozdíl orig nebo KN neudělá ve výkonu žádnej rozdíl...Moc nevěřim na ty kecy, že na motorce se 170 koňma někdo pozná jestli dva přibyli nebo ubyli :)

YZF R1 2004

10.3.2013 v 19:01 | Nahoru | #17
"ostré" filtry nemám rád,...ale díru ve 12000 ot neudělá,to se mi nechce věřit...

co kapoty a náporové sání?vše je orio a funkční?

1 reakcí na tento příspěvek YZF R1 2004

10.3.2013 v 19:32 | Nahoru | #18
A nemůže to být rukama? Přeci jen při těchto otáčkách už ta motorka musí letět brutální kudlu a já si ani neumím představit, že někdo, pokud není závodní jezdec, dokáže rozeznat něco jako zakolísání výkonu(teda pokud ten rozdíl není ohromnej a motorka se vyloženě nedusí, ale stejně...), já na K5 jezdit v těhle točkách, tak jsem už mrtvej...

1 reakcí na tento příspěvek YZF R1 2004

10.3.2013 v 19:33 | Nahoru | #19
Jisteze nepozna vylozeni rozdil mezi KN a originalnim filtrem. ECU si to reguluje sama narozdil od karburatoru.

YZF R1 2004

10.3.2013 v 19:35 | Nahoru | #20
Nepřidírá se přívěra ve svodech, něco s potenciometrem škrtících klapek popř. ten nápor jak píšou výše? A ještě se mrknout na upevnění svorek baterky a spínač stojánku ten umí taky pěkně potrápit .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) YZF R1 2004

10.3.2013 v 19:39 | Nahoru | #21
Peter7> Nejsem si jistej jeslti ECU počítá s takovýma proměnnýma... Co sem pročet fórum, tak většinou je názor, že tyhle úpravy (vejfuk, filtr a další) mikroprocesor nezohledňuje a počítá s defaultním stavem a pak to může dělat problémy. Ale je otázka, jestli někdo ve skutečnosti viděl ten firmware, aby to mohl posoudit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) YZF R1 2004

10.3.2013 v 19:49 | Nahoru | #22

Peter7 píše: bud na brzde nebo pres diagnosticky software. Nevim, jak pro yamahu, ale pro triumph je kabel, software a mapy ke stazeni volne na netu. Ale pozor na mapu, motorka pak uz nemusi nastartovat pokud se nahraje jina mapa na jiny VIN. Akorat nechapu, proc motor tolik vytacis.

Neverim, ze to dela KN filter a jeste k tomu benzin je to mapou a ne zadnym filtrem ci benzin, diky za zlepseni nalady.



nevytacel bych, ale pokud tam je takovy problem tak me to stve...Ale urcite nebudu jezdit s motorkou ktera blbne, vis jak....sere me to a musim to vyresit, az to bude ok tak treba budu radit u 11 500, ale ted to nejde, prestane to skoro jet

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) YZF R1 2004

10.3.2013 v 19:50 | Nahoru | #23

OpenScars píše: Peter7> Nejsem si jistej jeslti ECU počítá s takovýma proměnnýma... Co sem pročet fórum, tak většinou je názor, že tyhle úpravy (vejfuk, filtr a další) mikroprocesor nezohledňuje a počítá s defaultním stavem a pak to může dělat problémy. Ale je otázka, jestli někdo ve skutečnosti viděl ten firmware, aby to mohl posoudit.



ECU si smes reguluje samo, Nekde se tu zminil o sensoru skrticich klapek - funguje mu dobre, protoze by napsal, ze mu chcipa sem tam. S KN filtrem si ECU poradi, pripadne resetovat tps sensor a nechat ECU to znova nastavit. S ladakem uz to jine....proste neverim tomu, ze propad v takovych otackach dela filtr. Taky by me zajimalo, jak je to znatelne ten propad. Propad byva v mape, ale to by mu rekl byvaly majitel.

(reakce na) YZF R1 2004

10.3.2013 v 19:53 | Nahoru | #24

DaveLister píše: A nemůže to být rukama? Přeci jen při těchto otáčkách už ta motorka musí letět brutální kudlu a já si ani neumím představit, že někdo, pokud není závodní jezdec, dokáže rozeznat něco jako zakolísání výkonu(teda pokud ten rozdíl není ohromnej a motorka se vyloženě nedusí, ale stejně...), já na K5 jezdit v těhle točkách, tak jsem už mrtvej...



rukama????? to moc nechapu, to ze to akceleruje, pak se to skor dusí na cca 1500 otacek a pak zase zacne jet asi pozna kazdej.....

(reakce na) YZF R1 2004

10.3.2013 v 19:56 | Nahoru | #25

Peter7 píše: ECU si smes reguluje samo, Nekde se tu zminil o sensoru skrticich klapek - funguje mu dobre, protoze by napsal, ze mu chcipa sem tam. S KN filtrem si ECU poradi, pripadne resetovat tps sensor a nechat ECU to znova nastavit. S ladakem uz to jine....proste neverim tomu, ze propad v takovych otackach dela filtr. Taky by me zajimalo, jak je to znatelne ten propad. Propad byva v mape, ale to by mu rekl byvaly majitel.



zdarec, propad je znatelny, proste se to dusí a pak se zase chytne a jede normalne...byvaly majitel me nic nerekne, mel ji doma rok, vzal si ji protihodnotou za chopera krere prodava a na R1 nejezdil..rok stala...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) YZF R1 2004

10.3.2013 v 19:56 | Nahoru | #26

mouse píše: nevytacel bych, ale pokud tam je takovy problem tak me to stve...Ale urcite nebudu jezdit s motorkou ktera blbne, vis jak....sere me to a musim to vyresit, az to bude ok tak treba budu radit u 11 500, ale ted to nejde, prestane to skoro jet



R1 je o neco silnejsi nez Daytona, ale nikdy jsem to takhle nevytacel. Jiny propad tam neni? Pokud ne, tak proc ji takhle tyrat, kdyz jezdi dobre. Ale filtrem to urcite nebude.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) YZF R1 2004

10.3.2013 v 19:57 | Nahoru | #27
Peter7> Že si to směs reguluje samo, o tom není pochyb. Otázka je, s jakýma údajema mikroprocesor počítá a co považuje za proměnnou. Pokud by byla napevno nastavená nějaká propustnost vzduchu filtrem, pak KN, kterej je jinej, udělá problém. Ale tohle neposoudim a nevim o nikom, kdo by viděl firmware řídící jednotky, aby jednoznačně mohl říct co může a co nemůže mít vliv.

(reakce na) YZF R1 2004

10.3.2013 v 20:03 | Nahoru | #28

Peter7 píše: R1 je o neco silnejsi nez Daytona, ale nikdy jsem to takhle nevytacel. Jiny propad tam neni? Pokud ne, tak proc ji takhle tyrat, kdyz jezdi dobre. Ale filtrem to urcite nebude.



nee, podle me neni....pokud ano tak malej kterej nepoznam...chapu, ze krivka nemuze byt uplne dokonala, ale toto je hrozny... proste to prestane skoro jet....tyrat, pokud to bude v poradku tak ji tak tyrat nebudu, ale ted to musim vyresit a pak ji dam pokoj

1 reakcí na tento příspěvek YZF R1 2004

10.3.2013 v 20:05 | Nahoru | #29
Jako přidusit by se ve 12k otáčkách fakt neměla bez ohledu na to, jestli je potřeba jí tolik vytáčet nebo ne. Chápu že tě to štve, byl bych na tom stejně. U mý RN12 nic takovýho nepozoruju, ale já jí mám kromě jinýho plexi v originálním stavu.

(reakce na) YZF R1 2004

10.3.2013 v 20:15 | Nahoru | #30

OpenScars píše: Jako přidusit by se ve 12k otáčkách fakt neměla bez ohledu na to, jestli je potřeba jí tolik vytáčet nebo ne. Chápu že tě to štve, byl bych na tom stejně. U mý RN12 nic takovýho nepozoruju, ale já jí mám kromě jinýho plexi v originálním stavu.



presne jak pises, ja jsem tu motorku take kupoval protoze vypadala jako v naprosto seriovem provedeni krom miniblinkru a rizomo drzaku na znacku..VINko jsem kontroloval, barva sedela, drobne svareni plastu jsem moc neresil, protoze to byli opravdu drobnosti a jak jsem jiz psal, neverim, ze najdes deset let starou motorku v naprosto dokonalem stavu.. Nechtel jsem zadnou upravenou, obecne si myslim, ze se to bude i lepe prodavat do budoucna...Ale ted kdyz jsem ji koupil to chci samozrejme vyresit... A kdybych to prodaval s timto problemem tak bych se citil jak chuj...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1176, 1177] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35286 Dnes v 11:56 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ
Hlava motoru R1 Yamaha YZF-R1 Valdy25 22 1.3.2024 v 14:44 assassin


TOPlist