Téma: výměna zadního kotouče za větší
Chci místo zadního brzdového kotouče dát přední. Zadní má průmér240, přední 310, středy a díry na šrouby pasují. Na třmen udélám adaptér. Jestli vyjde vyndavání třmenu pod ráfkem ještě změřím ale vypadá to že to půjde.
Mám dotaz jestli už někdo něco podobnýho zkoušel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

9.5.2017 v 00:39 | Nahoru | #1

se-se píše: kerut> v základu má 270, po úpravách asi 310. S palivem (I kamystrem) 340, se stálým vybavením (nářadí nepromoky lékárna kompresor atd) 360. Takže včatně dvou lidí a drobností přes 550 kg.
Myslel jsem tím tedy, že moje doplňky váží asi tak o 20 kg více než je běžné, což v celkové hmotnosti nehraje moc velkou roli.



Čeče sorry, já ti docela i fandim, ale tohle je velký ulet.
Neznam nikoho, kdy by měl na moto doplnky o hmotnosti 70kg, pokud nepočítám Brezovara apod.
Každý se snazi spíš hmotnost tlacit dolů.
Tys tu nekolikrat psal, že tvé upravy nemaj na hmotnost až tak vliv a teď z tebe vypadne, že je to +90 kg??

Kdybys tunil Tatru, tak nereknu nic.
Ale koupit si bandita a udělat z toho 550 kg vozidlo, to je fakt nesmysl..

A abych nebyl úplně offtopic, zachoval bych puvodni konstrukci a jen vyměnil komponenty - kombinace pumpa, trmen a desticky zvladne změnit ucinnost brzdy o dost, určitě o tolik, kolik je vzadu potřeba.

A k tvemu brzdeni z kopce - brzdi dvouvalec, ne dvoutakt.
Ale i ctyrtakt 1200ccm brzdi slusne, jen je potřeba tam dát dvojku a nechat ten motor motat klidně 8tisíc. a víc. Před zatackou se pak brzdi intenzivne a kratce.

Jestli budeš někde lechtat brzdu 3km v kuse, tak ti nepomuze ani 1m prumer na kotouci.
Možná uchladis kotouc, ale uvaris kapalinu.
Pokud tam tedy nemáš i pridavny chladic na brzdovku..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

9.5.2017 v 08:11 | Nahoru | #2
Dva hrnce...
A k tvemu brzdeni z kopce - brzdi dvouvalec, ne dvoutakt.
Ale i ctyrtakt 1200ccm brzdi slusne, jen je potřeba tam dát dvojku a nechat ten motor motat klidně 8tisíc. a víc. Před zatackou se pak brzdi intenzivne a kratce atd...

Jo taky jsem si myslel... Ale pak jsem jednou s baťůžkem (+dalších asi 8Kg tankvak a tak 15KG kufr+ stan a spacáky) Sjížděl nějaký ty Alpy a po chvíli jsem cítil,jak už brzdy začíjnají vadnout a kdybych brzdil jen motorem, tak bych mašinu uvařil jak čaj, páč bylo horko jak cip a docela provoz a tak mi nezbývalo nic jinýho, než tu brzdu pořád dráždit. Jak jsem byl šťastný, když pak přišla cesta po rovině, kde se to dalo krapet rozjet a nechat brzdy a motor vychladnout.
Fakt už trochu smrďěly. Malinko tedy chápu, proč chce větší.

Co ale nechápu, proč tam má 80Kg nesmyslů. Kdyby jel na expedici kolem světa, tak bych to MOŽNÁ pochopil. Ale takto..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Wobble, Wobbling Suzuki GSX 1250 FA nippon72 20 12.4.2024 v 14:49 Piwell
jednoustopou Suzuki GSX 1250 FA nippon72 9 3.4.2024 v 12:46 Neeno
Aký olej doliať Suzuki GSX-R 125, Suzuki GSX 1250 FA nippon72 9 24.5.2023 v 18:36 Pedl
Lepenie plexi Suzuki GSX 1250 FA nippon72 16 20.5.2023 v 12:02 crestik
řízení Suzuki GSX 1250 FA rteprapšak 12 9.11.2021 v 01:49 hagrid.hagrid


TOPlist