Mám dotaz jestli už někdo něco podobnýho zkoušel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
se-se píše: Stev> no akorát že bys tím nic nevyřešil Větší pumpa zkrátí krok ale opět zvětší ovládací sílu. Dvouupístek proti jednopístku žádnou sílu navíc nepřináší, to až čtyřpístek.Dávkovatelnost bude u dlouhého chodu pocitově lepší protože síla na pedálu bude menší. Pokud se vykoná stejná třecí práce ale na větši ploše bude přeměněné teplo stejné. Volná plocha kotouče pro chlazení bude menší ale dvojnásobná plocha vyzařujícího třmenu. Vejde se tam jen asi o 15% větší kotouč a to nestojí za komplikace.Pokud se kotouč teplem zvlní, odtlačí si desky, k zakousnutí by asi bylo třeba o dost více - zatím jsem o ničem takovém neslyšel ani nečetl.
Ale snaha dobrá
Hele ono kolikrat stačí vyměnit dvoupistek za jiný dvoupistek, dát jiný desky a jsou to řádove úplně jiné brzdy, věř mi.
Není trmen jako trmen.
Když to porovnam s elektrikou - kabel bez napeti a pod napeti vypadaji na první pohled úplně stejně, ale na omak už je to celkem rozdil..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Wobble, Wobbling Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 20 | 12.4.2024 v 14:49 Piwell |
jednoustopou Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 3.4.2024 v 12:46 Neeno |
Aký olej doliať Suzuki GSX-R 125, Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 24.5.2023 v 18:36 Pedl |
Lepenie plexi Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 16 | 20.5.2023 v 12:02 crestik |
řízení Suzuki GSX 1250 FA | rteprapšak | 12 | 9.11.2021 v 01:49 hagrid.hagrid |