1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F
DRN. píše: vrtal se v tom nekdo?
zkoukni jehly, trysky a hladiny
To si piš, že se v tom někdo vrtal, mám trochu dilema jestli rozebírat nebo ne, jelikož jinak to šlape jak švýcary. Spousta majitelú píše o problémech a nutnosti přetryskování při použití laďáku a KN filtru...hadám, že tady je to hotový a někdo to prostě přehnal, jenže moje znalosti Karbošú nesahají tak daleko, abych věděl co všechno dotyčnej vymněnil, hlavní tryska by neměla takovej vliv v 1/3 otevření škrtících klapek, tzn je to poštelovaný na volnoběžné trysce...jenže! to jak je to bohatý nahoře s plnym plynem, to je věc jiná...to až hulí do černa, jak je to uchcaný...podle poměru A/F kterej mi ukazuje širokopásmová lambda sem nakloněný tomu že je tam opravdu nějaký kit jelikož to celkem stabilně drží 11:1 +/0,5 což je na karbec kurevsky malá odchylka, za to bych se nestyděl ani se stříkačkou, problém je jen ten poměr.Chytá i studená na brnknutí a motor až na spotřebu šlape na výbornou...Fko mi jezdí za 4litry, tahle mrdka žere minimálně 2x tolik.
Jenda_FZR píše: To si piš, že se v tom někdo vrtal, mám trochu dilema jestli rozebírat nebo ne, jelikož jinak to šlape jak švýcary. Spousta majitelú píše o problémech a nutnosti přetryskování při použití laďáku a KN filtru...hadám, že tady je to hotový a někdo to prostě přehnal, jenže moje znalosti Karbošú nesahají tak daleko, abych věděl co všechno dotyčnej vymněnil, hlavní tryska by neměla takovej vliv v 1/3 otevření škrtících klapek, tzn je to poštelovaný na volnoběžné trysce...jenže! to jak je to bohatý nahoře s plnym plynem, to je věc jiná...to až hulí do černa, jak je to uchcaný...podle poměru A/F kterej mi ukazuje širokopásmová lambda sem nakloněný tomu že je tam opravdu nějaký kit jelikož to celkem stabilně drží 11:1 +/0,5 což je na karbec kurevsky malá odchylka, za to bych se nestyděl ani se stříkačkou, problém je jen ten poměr.Chytá i studená na brnknutí a motor až na spotřebu šlape na výbornou...Fko mi jezdí za 4litry, tahle mrdka žere minimálně 2x tolik.
u rf neni osm zadna velka spotreba kdyz za to tahas
pokud se v tom nekdo rejpal tak je to v prdeli, musis to projet vsechno, od hladin, pres poloho jehel az po trysky
pokud je to az nahore pri plnem tak je to hlavní trysky, cca stred je vejska jehly, spodek je sroub
tady je to pekne popsaný
preju hodne stesti, davat dohromady karbece po nekom je desna zabava, kdybys alespon vedel v cem se kdo hrabal
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki gsx600f vedení hadic Suzuki GSX 600 F | Troppau_Dom | 6 | 26.9.2024 v 17:34 Kohlstein |
Technicka Suzuki GSX 600 F Suzuki Suzuki | KadlecJo | 14 | 26.4.2024 v 07:54 zmulin |
Měřák bohatosti směsy [1, 2] Suzuki GSX 600 F | Loupáček | 56 | 2.12.2023 v 16:56 Krovak |
Správná poloho palivového ventilu S... Suzuki GSX 600 F | robb99 | 9 | 15.7.2023 v 20:32 dewwil |
Motorka nestartuje Suzuki GSX 600 F Suzuki GSX 600 F | Vojtas0034 | 8 | 10.9.2022 v 08:50 Vojtas0034 |