Vlastník | Rohlí | |
---|---|---|
Vloženo | 15.12.2022 | |
Aktualizováno | 2.8.2023 | |
Zobrazeno | 4 081x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 14 UŽIVATELŮ
Vlastník | Rohlí | |
---|---|---|
Vloženo | 15.12.2022 | |
Aktualizováno | 2.8.2023 | |
Zobrazeno | 4 081x |
Je to dobrá mašina
dobře si jí popsal tak ať ti dělá jen samou radost na tvých cestách draku
Moc díky @Trinnlee, tos mě fakt potěšil.
Krasavice...ta černá mě prisla jako druha nejlepsi moznost ale s tim polepem bych ji dal z fleku na prvni místo...gratuluji...maš krasnou mašinu...
Když už jste u toho mazání rětězu, tak já mám dobrý zkušenosti s tímto: https://interflon.c...flon-lube-tf-aerosol
Já mažu každých 500 km, a stačí to v pohodě. Záleží také na podmínkách. u NT je super ten hlavní stojan, to se maže jedna báseň kdekoliv. A ten Motul je fakt parádní, na cesty maličkej, doma velkej
JInak přeji mnoho úspěšných km,
Moc díky za tip - hned jsem si jeden objednal (měl jsem tam nevyužitý voucher ). A máš pravdu - i 90 Kč je nic, když za prodloužený motovíkend v Alpách dám taky třeba 10tis.Kč.
Já si na cesty s řetězovou motorkou bral takovej ten malej cestovní 100ml sprej, vydrží dvě-tři aplikace maziva po 500-700km (podle počasí) bohatě. Sice kdybys bral cenu /km, tak to vychází na nesmysl, ale myslím, že 90Kč se v ceně dovolené docela ztratí Třeba toto:
https://www.alza.cz/...ad-0-1l-d4944218.htm
No jo, trochu vypadá jako Běluha . Mně to přijde lepší než ty zobáky u Multistrady nebo GS. Je to subjektivní. Vlastně uplně nekupuju motorky podle vzhledu.
S tím řetězem jsi mě trochu překvapil. A stačí, když se po cestě jen namaže a až pak doma třeba po 2tis. km se vyčistí a znova namaže? Asi strčit do kufru sprej neni takovej problém. Teď si uvědomuju, že jsem řetěz měl vlastně naposledy na MZ250 . Dík moc za radu.
Zajímavej cesťák, i když se mi osobně nelíbí (připomíná mi Běluhu severní).
S tím řetězem - u takovéto motorky bych vůbec neváhal a nechal domontovat automatické mazání řetězu, třeba od Scottoiler. Jinak 2 tisíci km třeba v dešti bez namazání docela dost zkrátíš životnost.
Díky za názory. Jj, už se těším, až na jaře vyzkouším módy převodovky S2 a S3. Řetěz budu už muset zkousnout. Zase tak velké nájezdy nemám. Sice se doporučuje údržba řetězu po 1tis. km, ale myslím, že když pojedu Itálii a najedu 2tis. bez namazání, tak se to nezblázní. Po čase se bude muset řetěz samozřejmě vyměnit, ale to není zase taková raketa, jako by byla třeba výměna kardanu (ta se samozřejmě dělá asi tak jednou za život motorky).
Víceméně to co píšeš a ještě je z řetězu bordel. Já jsem jezdil po Evropě na řetezu a ta každodenní údržba (při těch nájezdech) mě fakt obtěžovala. Pokud člověk jezdí kolem komína, tak jakž takž. Ale u cestovní motorky se nepředpokládají pouze malé nájezdy.
V této cenové je MG V85 TT. Ale ta nemusí sednout každému, má menší výkon než NTčko a neřadí to samo.
Zdarec, D nepoužívám vůbec, to je nesmysl, jen pro ekologický Brusel. Jezdím S1, S2. S3 je pro mě už nesmysl na cestování. Jak jsem říkal, jak se s tím automatem naučíš, nebudeš chtít nic jinyho.
@ Tiboon, díky za info. Zatím jsem motorku zajížděl, tak jsem nad S1 nechtěl jít. Na jaře vyzkoušim.
@ Daarcilama, kardan mi určitě bude trochu chybět, ale v téhle cenové relaci kardan v zásadě nemá žádná motorka. Jaký je rozdíl kromě toho, že řetěz musím čistit a mazat a je trochu hlučnější?
Díky všem. Krásné Vánoce a hodně příslušenství na motorku pod stromečkem
Slušný kočár. No snad ti nebude vadit krok od kardanu k řetězu. Já už bych řetěz nevzal od doby co mám kardan.
na zabavny svezeni je S3 a staci si pred zatackou podradit padlem, pokud to je potreba, spis kvuli vetsimu brzdeni motorem
jezdim jen na S2 a S3, delsi prujezd mestem na S1 se snizenym vykonem motoru, aby to bylo hladsi
Ahoj chlapi (holky mi evidentně nepíšou ), díky za komentáře. Pokusím se reagovat:
- @ HONDAB, díky za vzpruhu. Můžu se zeptat, na jakou rychlost jezdíš? Já na D v zásadě vůbec, jezdím SI a do serpentýn zkouším řazení pádly, ale musím si na to zvyknout
- @ZDENY777, to je odpověď i na tvůj komentář - snažím se s pádly naučit.
- @ Tdicko - pokud vím, tak opravdu duální brzdy NT nemá, ale nutno říct, že jinak brzdí skvěle, jen se budu zase muset naučit používat víc zadní (měl jsem před tím BMW K1200GT z roku 2007, které bylo o moc těžší, ale s perfektníma duálníma brzdama zastavil člověk na fleku a nemusel zadní vůbec používat)
Tak díky a klidně pište, jak se Vám s NT jezdí.
Krásný Vánoce!!!
Automat do zatáček není a proto je třeba přepnout na manuál a řadit pádly. Potom je to jiný kafe používal jsem na svým Xadv dost často a bylo to super. Jinak NT1100 se mi nelíbí, ale to je každého věc.
Gratulujem.. rad by som sa opytal, ta motorka fakt nema dualne brzdy?
Gratuluji k tomuto skvělému stroji. Najel jsem na ni letos 8000 km. A je to bomba. I s automatem se dá jet ostře serpentiny, jak se s ním zžiješ a pochopíš jak funguje, tak nadšení bude maximální. Tak krátkou zimu a na jaře kolama dolů a užívej.
Díky, taky přeju rychlou zimu a na jaře hladký asfalt.
Tak vždy jen pro potěchu a kolama dolu