
Kawasaki ER6f
25.04.2012
2006 | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||||||
Objem | 649 cm3 | |||||||||
Výkon | 53 kW (72.1 koní) | 52.6 kW (71.5 koní) | ||||||||
Výkon při otáčkách | 8500 ot/min | |||||||||
Točivý moment | 66 Nm | 64 Nm | ||||||||
Otáčky při max toč.mom. | 7000 ot/min | 6500 ot/min | ||||||||
Druh motoru | Spalovací | |||||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||||||||
Chlazení | Kapalina | |||||||||
Uspořádání válců | Řadový | |||||||||
Počet válců | 2 | |||||||||
Rozvod | DOHC | |||||||||
Ventilů na válec | 4 | - | 4 | |||||||
Vrtání | - | 83 mm | ||||||||
Zdvih | - | 60 mm | ||||||||
Kompresní poměr | - | 11.3 : 1 | 10.8 : 1 | |||||||
Příprava paliva | Vstřikování | |||||||||
Startér | Elektrický | - | Elektrický | |||||||
Počet rychlostí | 6 | - | ||||||||
Sekundární převod | Řetěz | - | Řetěz | |||||||
Typ rámu | - | Trubkový | - | |||||||
Materiál rámu | - | ocel | - | |||||||
Zdvih předního odpr. | - | 125 mm | - | |||||||
Zdvih zadního odpr. | - | 130 mm | - | |||||||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |||||||||
Rozměr předního kotouče | 300 mm | - | 300 mm | - | 300 mm | |||||
Přední třmen | dvoupístkový | - | čtyřpístkový | - | ||||||
Brzdy vzadu | kotouč | |||||||||
Přední kolo | 17 " | - | ||||||||
Zadní kolo | 17 " | - | ||||||||
Rozměr přední pneu | 120/70 17 | - | 120/70ZR17M/C | - | 120/70-ZR17 | |||||
Rozměr zadní pneu | 160/60 17 | - | 160/60ZR17M/C | - | 160/60-ZR17 | |||||
Rozvor | 1405 mm | 1410 mm | ||||||||
Úhel hlavy řízení | - | 25 ° | - | |||||||
Závlek předního kola | - | 106 mm | - | 110 mm | - | |||||
Výška sedla | 785 mm | 790 mm | 805 mm | |||||||
Suchá hmotnost | 174 kg | 178 kg | 204 kg | 209 kg | - | |||||
Pohotovostní hmotnost | - | 209 kg | ||||||||
Objem nádrže | 15.5 l | 16 l | ||||||||
Maximální rychlost | 200 km/h | 205 km/h | - | 205 km/h | - | |||||
První cena | - | 169000 Kč | - |
Od Nanjua(2013)
Od Niskushka(2013)
Od BaRT_Czech(2010)
Od BaRT_Czech(2010)
Od Machyto(2010)
Od BaRT_Czech(2010)
Od BaRT_Czech(2009)
Od BaRT_Czech(2009)
Od Wildshit(2007)
Od Wildshit(2007)
Od Wildshit(2007)
Od Bombič.(2006)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Opravy a údržba | Oprava motoru po padlém ventilu | 43 | 12.4.2025 23:53 | ||
Silniční cestovní | Cestovní moto pro začátečníka do 120k | 39 | 30.10.2024 11:49 | ||
Opravy a údržba | Co je tohle za šroub v plynové rukojeti | 1 | 3.10.2024 05:48 | ||
Oblíbená místa | Trasy v Pardubicích a blízkém okolí | 12 | 2.10.2024 08:11 | ||
Technika | Motor nejde přes 4 tis otáček | 19 | 14.8.2024 22:48 | ||
Opravy a údržba | Nový motor, ER6 pokračování | 37 | 14.8.2024 14:01 | ||
Opravy a údržba | Motorka KO, co teď | 103 | 13.8.2024 09:22 | ||
Silniční cestovní | Meranie paliva Kawasaki ER 6F | 11 | 15.12.2023 16:52 | ||
Silniční cestovní | Kawasaki ER6f 2011 ladeny vyfuk | 3 | 28.8.2023 00:13 | ||
Začínáme | Majitelky Kawasaki ER6f - SEM! | 33 | 27.8.2023 23:55 | ||
Opravy a údržba | Poškozený řetěz | 101 | 14.6.2023 06:32 | ||
Naked bike | Chladicí kapalina | 5 | 18.3.2023 07:59 | ||
Vybavení | Nosič na tři kufry pro Kawasaki ER 6F 09-11 | 4 | 14.9.2022 08:00 | ||
Silniční cestovní | Dá se změkčit,je strašně tvrdá | 9 | 8.8.2022 10:40 | ||
Opravy a údržba | Koupil jsem motorku | 20 | 24.10.2021 08:55 | ||
Silniční cestovní | Náhradní díly na Kawasaki er6f 2009 | 3 | 14.9.2021 10:52 | ||
Opravy a údržba | ER-6F vede z rozvodu pro mazání převodovky hadička | 5 | 14.8.2021 23:24 | ||
Opravy a údržba | kontrolka teploty chl.kapaliny | 5 | 20.6.2021 13:23 | ||
Silniční cestovní | Dlouhý krok přbrzdy | 3 | 3.6.2021 20:33 | ||
Co s sebou na cesty | Jaký tankovat benzín | 16 | 30.5.2021 18:49 |
V porovnání s Reverkou líp jede, míň konzumuje, víc brzdí, v noci svítí...ale nějaké charisma jí pře...
Nezáludná motorka, která má pro začátek rozhodně výkonu dost. Dobře ovladatelná, pohodlná.
1.10.2009 se stala členem naší Kawa-rodiny. Stáj sdílí spolu se Zedem 750:-)
Japonskej dvouvál v krásný zelený Kawa barvě, který dokáže vykouzlit úsměv na tváři vždy při přidání...
Konečně je doma.. toužebně očekávaná ER6f ..
Skvělá motorka do začátku. Přesedlával jsem z Jawy, takže údiv, jak je všechno přesné a jak motorka ...
Krásná, čiperná, ovladatelná, ale co je hlavní, tak je konečně moje. :D
Naprosto universální, zábavná, pohodlná a uživatelsky příjemná
Velmi příjemná mašina se slušným zátahem a hezkým kukučem.
Pěkná,svižná, černá kawakočka.
Lehká,dobře ovladatelná,hravá. Ideální volba pro nás,holky ?
Je to úplne super mašina pro začátečník (čo jsem aj ja). Radní dvojvalec je štabilní, ale dá sa to r...
Taký mrštný komfortný kapotovaný vibrátor.
Krásná středně velká polokapotovaná šestistovka, která spíše připomíná jízdu na naháči. Dobře ovlada...
Nezáludná motorka, která má pro začátek rozhodně výkonu dost. Dobře ovladatelná, pohodlná.
Kámoška co naučí jezdit. Veliká spokojenost.
Starší sportovní cesťák. Jezdí, zatáčí, brzdí, svítí, troubí (asi). Není co dodat.
Moje první motorka po 25 letech. Zatím se učím
Moc se mi líbí ta barevná kombinace, vím že u Kawasaki to není tak běžná barevná kombinace, ale stej...
Po mojí první Hondě FX 650 jsem se začal poohlížet po něčem svižnějším... Hornety,bandity,fazery pr...
Po 6-ti letech provozu jsem dal novou baterii BS Battery BTX12-BS. Bezúdržbový akumulátor (VRLA, AG...
[b]Úvod[/b] Někteří uživatelé do své recenze motorky rovnou i píší svůj příběh, jak se dostali k m...
Tak mam se svoji motorkou za 8 let a jeden měsíc najeto kulatých 50 000 km :-)
Motorka mě přestala jet. Zjištěno úplně prázdná baterie a motorka nedobíjí. Po přeměření regulátoru...
Měli jsme jet s kamarádkou, však nebyli se schopni domluvit jak. Mému autu nedůvěřovala (když jsem j...
Motor | |
---|---|
Spojka | 8.6/10 |
Průběh výkonu | 8.8/10 |
Vibrace | 7.0/10 |
Převodovka | 7.8/10 |
Mechanická hlučnost | 8.2/10 |
Zvuk | 8.4/10 |
Spolehlivost | 9.5/10 |
Brzdy | 7.6/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 6.7/10 |
Těsnost tlumičů | 9.2/10 |
Tuhost rámu | 8.6/10 |
Jízda | |
Sport | 7.9/10 |
Město | 8.5/10 |
Cestování | 8.5/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.5/10 |
Ceny servisu | 6.2/10 |
Servisní síť | 7.1/10 |
Dostupnost dílů | 7.9/10 |
Nabídka doplňků | 5.9/10 |
Servisní intervaly | 7.4/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.7/10 |
Pohodlí spolujezdce | 7.6/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 7.5/10 |
Ochrana jezdce cestování | 8.0/10 |
Ochrana spolujezdce | 6.9/10 |
Světla | 8.4/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Suzuki SV 650 | Originálne na Kawa jsem vobec nerozmíšlal, měl jsem vybraní Suzuki SV 650. Ale žádné jsem nenašiel (bylo to začátek sezóna :D ) a jedni kámoš měl na prodej tuto Kawasaki ER6F. Dohodli jsme na to, a je to moje ešte stále :) |
Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Cruiser mě hodně lákal, ale na začátek jsem chtěl ovladatelnou a mrštnou motorku. |
Yamaha FZ6 Fazer | V té době jsem nenašel modelový ročník, který by měl 57 kw |
Suzuki SV 650S | Vzhledově se mi už tolik nelíbila |
Yamaha XJ6 Diversion | Vzhledově se mi už tolik nelíbila |
Yamaha MT-07 | Cena |
CF Moto 650 NK | Vychází (kopíruje) er6 a má menší výkon...sice nová ale...ale.. |
Yamaha MT-07 | Lákavá motorka...ale nějak není pro mě |
Yamaha FZ6 Fazer | |
Honda CB 600S Hornet | |
Ducati Monster 620 | Bál jsem se servisu. |
Suzuki SV 650 | |
Triumph Speed Triple | Na začátečníka příliš velká divočina. |
Suzuki GSR 750 | |
Honda CBR 600F | |
Yamaha XTZ 660 Tenere | |
Suzuki GS 500F | Žádná v okolí... Karbec |
Suzuki GSX 650 F | Trochu těžká a v okolí všechny v ne moc pěkném stavu |
Suzuki SV 650S | Na mě moc sportovní posez. Zvuk \'\'Véčka\'\' se mi nelíbil jak od řaďáku. Nepohodlné sedlo na delší cesty. |
Yamaha XJ6 | Žádná zajímavá nabídku |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Honda XL 650V Transalp | Hodně ucukaný motor, jinak ergonomicky docela příjemná menší motorka tak akorát do ruky. |
Suzuki GSF 650S Bandit | Kawa, kawa, kawáá sakíí, alee 2 válec? to snáď nie.. Upustil som od nej, 2 valec mi nevyhovuje. |
Kawasaki ZX-6R Ninja | Malý výběr, nižší výkon |
Suzuki SV 650S | Drahy |
Honda CBR 600F | příjemné moto, ale všichni mě strašili, že je to na chvíli, relativně malá |
Kawasaki Z 750 | Žádná pěkná na trhu, nižší výkon |
Suzuki SV 650S | Hůře se shání |
Suzuki GS 500E | cena |
Yamaha FZS 600 Fazer | Nenasiel som v okoli ziadnu za rozumnu cenu (hladal som niekolko mesiacov) |
Kawasaki ER 6N | Chtěl jsem ji s ABS a bez akce byla o pade dražší, tak jsem oželil kapotáž. |
Kawasaki GPZ 500 | Fantastická, ale pro začátečníka moc drahá. Možná příště. |
Suzuki SV 650S | malá dostupnost motorek, případné kusy měly pochybný vzhled a historii |
Yamaha FZ6 N | Čtyřválec mi sedl vlastnostmi více, takže ER z toho důvodu byla vyloučena |
Suzuki GSF 650S Bandit | |
Yamaha XJ6 Diversion F | Kdybych nenarazil na lehce jetou Yamahu za slušnou cenu, asi bych ji vzal. |
Yamaha YZF-R6 | |
Suzuki GSR 600 | |
Suzuki SV 650S | vyšší cena a horší motor oproti SV |
Yamaha FZS 600 Fazer | známá z autoškoly, cena |
Suzuki SV 650S | Dražší. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2012 | tosakin11 | 2012_er-6f_fsm_637.pdf | 13 MB | 2012 Ninja 650R ER-6F Service Manual 637 pages 13MB |
2011 | honimirek04 | manual_er6f2011.pdf | 24 MB | cesky manual |
2009 | tosakin11 | k9_er-6f_fsm_623.pdf | 14 MB | 2009 Ninja 650R-ER-6F-Service_Manual-623 pages |
2008 | Pepa-kawasaki | 278_technicky_popis_.pdf | 6.2 MB | |
2006 | Japko | kawasaki_er6n_service_manual.pdf | 10 MB | |
2006 | Kawaskřítek | kawasaki-er-6f-...vice-manual.pdf | 13 MB |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Dunlop Qualifier II | 17" | Zadek | 1 | Jsem s nimi celkem spokojený. Za tu cenu je to fajn guma, al... | 25.07.2013 v 19:18 |