
Triumph Street Triple RS: Best feeling ever
21.08.2023
21.08.2023
23.07.2020
17.10.2019
30.07.2018
24.05.2023
04.11.2022
07.10.2019
23.01.2017
10.01.2017
2017 | 2018 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||
Objem | 765 cm3 | |||||
Výkon | 90 kW (122.4 koní) | 90.4 kW (122.9 koní) | 90.5 kW (123.1 koní) | 95.6 kW (130 koní) | ||
Výkon při otáčkách | 11700 ot/min | 11750 ot/min | 12000 ot/min | |||
Točivý moment | 77 Nm | 79 Nm | 80 Nm | |||
Otáčky při max toč.mom. | 10800 ot/min | 11000 ot/min | 9350 ot/min | 9500 ot/min | ||
Druh motoru | Spalovací | |||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||||
Chlazení | Kapalina | |||||
Uspořádání válců | Řadový | |||||
Počet válců | 3 | |||||
Rozvod | DOHC | |||||
Ventilů na válec | 4 | - | ||||
Vrtání | 78 mm | 77.99 mm | 78 mm | |||
Zdvih | 53.4 mm | |||||
Kompresní poměr | 12.65 : 1 | 12.54 : 1 | 13.25 : 1 | |||
Příprava paliva | Vstřikování | |||||
Startér | Elektrický | |||||
Počet rychlostí | 6 | |||||
Sekundární převod | Řetěz | |||||
Vyjímatelná baterie | - | Ano | ||||
Typ rámu | - | Dvojitý páteřový | ||||
Materiál rámu | lehká slitina | |||||
Zdvih předního odpr. | 115 mm | |||||
Zdvih zadního odpr. | 131 mm | 131.2 mm | ||||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |||||
Rozměr předního kotouče | 310 mm | |||||
Přední třmen | čtyřpístkový | |||||
Brzdy vzadu | kotouč | |||||
Přední kolo | 17 " | |||||
Zadní kolo | 17 " | |||||
Rozměr přední pneu | 120/70 ZR17 | 120/70ZR17 | 120/70 ZR17 | 120/70 | ||
Rozměr zadní pneu | 180/55 ZR17 | 180/55ZR17 | 180/55 ZR17 | 180/55 | ||
Rozvor | 1410 mm | 1405 mm | 1399 mm | |||
Úhel hlavy řízení | 23.9 ° | 23.2 ° | ||||
Závlek předního kola | 100 mm | 96.9 mm | ||||
Světlá výška | - | 1064 mm | - | |||
Výška sedla | 825 mm | 840 mm | 825 mm | 836 mm | ||
Suchá hmotnost | 166 kg | - | ||||
Pohotovostní hmotnost | - | 187 kg | 188 kg | |||
Objem nádrže | 17.4 l | 15 l | ||||
Množství oleje | 3.8 l | - | ||||
Spotřeba | 4.7 l/100 km | 5.2 l/100 km | - | |||
Maximální rychlost | - | 241 km/h | - | |||
První cena | - | 312000 Kč | - | 316000 Kč | ||
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | 327849 Kč | ||||
Poznámka | - | Červená a žlutá příplatek 6 000,- Příplatky testovaného stroje: Padáky - 4 358,- Tank pad - 965,- Kryty motoru - 4 514,- Ochrana kyvky - 2 012,- |
Triumph Street Triple RS: Best feeling ever
Do ČR přijel Triumph Street Triple Moto2...
Vylepšený Street Triple využívá zkušenos...
KTM 890 Duke R vs. Triumph Street Triple...
Španělský test nového Triumphu Street Tr...
Triumph vylepšil Street Triple RS
Triumph Speed Triple RS & Street Triple ...
TFT displej a Triumph Street Triple 765
Nový Triumph Street Triple 765 představe...
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Výběr moto | Triumph Street Triple 765 R/RS | 72 | 13.1.2025 11:20 | ||
Americké, anglické | Gripy na Triumph 765 RS rv2021 | 10 | 4.11.2024 14:01 | ||
Naked bike | Spolehlivost | 0 | 16.3.2024 00:18 | ||
Výběr moto | Výběr moto | 22 | 12.6.2023 08:30 | ||
Výběr moto | výběr moto | 22 | 17.5.2023 15:15 | ||
Naked bike | Jen tak z prdele :-) | 7 | 26.3.2022 08:18 | ||
Výběr moto | Kterou by jste brali vy | 20 | 13.7.2020 21:27 | ||
Americké, anglické | Tlumič řízení | 13 | 20.6.2020 21:12 | ||
Naked bike | Zvuky a chování Streeta RS 2018 | 6 | 21.5.2020 12:43 | ||
Výběr moto | Ktorý Naked bike | 125 | 15.3.2020 17:02 | ||
Opravy a údržba | Booster plug - zkušenosti? | 11 | 31.7.2017 12:24 | ||
Americké, anglické | Doplňky street triple 765 | 8 | 22.6.2017 10:50 |
Jak jsem si šel koupit kalendář a odjel jsem na nové motorce...
Zase tříválec a zase Triumph. Tentokráte malý lehkonohý vztekloun.
Skvělý ve městě i za městem. Hodný, nezáludný, ale drápky vystrkuje.
No vlastně trochu splněnej sen...Už třetí triumph za sebou...jsem zvědavá kam to bude pokračovat :-D...
Lehká, točivá a uřvaná...stejně jako předchozí RS-o.
Když do pekla, tak na pořádným koňovi.
Gentlemanská raketa na dvou kolech :). Nevím jak jinak to popsat.
Zatím se seznamuji. Pak napíšu určitě větší recenzi
vysněná motorka z anglie, po japonkách 2V a 4V to bude zase změna. Zvuk dobrý i se stock výfukem.
Skvěle ovladatelná, s famózním podvozkem a s dostatečným výkonem.
Stříbrný sršeň, snad bude vhodný i pro mé postarší kosti a hltání kilometrů na dovolených anebo výle...
Krásná ale zatím jen stojí v garáži.
vysněná motorka z anglie, po japonkách 2V a 4V to bude zase změna. Zvuk dobrý i se stock výfukem.
Jak jsem si šel koupit kalendář a odjel jsem na nové motorce...
Dostatecne vykonna, paradne ovladatelna nahata motorka s nejlepsimi komponentami.
Aktualne asi nejlepsi trihrnek s öhlins podvozkem.
Mrštná motorka se skvělým podvozkem, brzdami a dostatečným výkonem, na silnici ideální stroj.
Skvěle ovladatelná, s famózním podvozkem a s dostatečným výkonem.
Gentlemanská raketa na dvou kolech :). Nevím jak jinak to popsat.
Lehká, točivá a uřvaná...stejně jako předchozí RS-o.
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Yamaha MT-09 | Vzhledově se mi tolik nelíbila... |
Ducati Hypermotard 939 | Líbí se mi moc, zvláště v SP. Testastretta II by už konečně mohla dostat elektroniku odpovídající přemrštěné ceně motocyklu. Dost jednoúčelový stroj. |
KTM 890 Duke R | Určitě je zábavná, není jich ale na rozdíl od 790-tek bazarových plný net a nejsem si jistý, jestli bych po letech opět chtěl dvouválec. Láska na první pohled to taky není a trochu mne vystrašily fóra zmiňující problémy s motory. |
Ducati Monster 821 | Těžká, pekelně topí na nohy, rychlořazení se asi teprve učí vyrábět. Mechanické zvuky a vibrace z motoru mne velmi zneklidňovaly (ale to nejspíš jen tím, že vše srovnávám s japonským čtyřválcem). |
Kawasaki Z900 | Super motor a hlavně zvuk ze sání, to je peklo a velmi přehledný a čitelný display. Bohužel oproti Streetovi má nějaké to kilo navíc, méně jistý podvozek a hlavně nemá (tak úžasný) quickshifter. |
KTM 890 Duke R | Odradila mě kvalita zpracování oproti street triplu, jinak super motorka |
MV Agusta Brutale 800 RR | Cena, spolehlivost |
Yamaha MT-09 | Triumph je hezčí, ovladatelnější, lehčí a kvalita zpracování je úplně někde jinde |
KTM 1290 Super Duke R | Jediná V2 která přicházela v úvahu. Za stejné peníze bych měl první generaci s cca 25-30t km, a to mi bylo málo. |
Triumph Speed Triple RS | Miluju Speeda, ale musel bych 100.000,- přidat a tam kde jezdím s ním rychlejší nebudu. Nechtěl jsem brzdit tolik setrvačných hmot. Uvidíme jestli se to podařilo. |
Ducati Monster 821 | Dlouho jsem o novém Monsterovi uvažoval, ale potom se objevil Street Triple RS a ručička vah se přiklonila k němu... |
Yamaha MT-09 | Nelíbil se mi design, nejsem fanda Yamahy, ale motor byl super. Ale nějak prostě to nebylo, to co jsem chtěl. |
Suzuki GSX-S750 | Technologicky prý už zastaralá, paradox je, že se mi líbila vlastně skoro nejvíc, ale nejel jsem na ní. |
Honda CB 650R | Moc mi nesedla a bál jsem se, že po čase by mi nestačil výkon. Kdyby byla nějaká Honda CB850R, tak bych nad ní uvažoval. |
Kawasaki Z900 | Kdyby nebyly peníze na RS tak bych ji vzal. Vyhrála ale váha, jedinečnost (triumphu je míň) a trojválec |
Yamaha MT-09 | Super motor, ale celkove me neoslovila jako Street Triple |
Ducati Monster 821 | Krasne svezeni, dvojhrnek ma neco do sebe, nelibilo se mi ovladani v nizsich rychlostechh oproti konkurenci |
Kawasaki Z900 | Skvela motorka, ale neodolal jsem charakteru trivalce... |
Ducati Monster 821 | Strašně pěkná motorka, ale prostě Triumph nabízel více a přeci jen je sportovnější, monster je spíš pohodovější |
Yamaha MT-09 | Uvažoval jsem ještě o MT-09 SP, ale za mě má yamaha naháče tragické, co se vzhledu týče :D jak jezdit na transformers |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
BMW S 1000 R | |
Yamaha Tracer 9 / 900 | Tracer za tú cenu ponukol všetko, čo som potreboval |
Yamaha MT-09 | |
BMW F 900 R | |
KTM 890 Duke | |
Aprilia Tuono V4 1100/RR | dle některých vlastníků prý poruchový tříválec, delší čekací doba na mnou vybranou barvu a hlavně ten šílený displej, jinak jízdními vlastnostmi super motorka |
Ducati Streetfighter 848/s | ?? |
Ducati Hypermotard 950 | |
KTM Duke 790 | menší, nemá quickshit dolů, nemá náklonové ABS, prodejce neměl testovačku a motorka byla jen na objednání |
MV Agusta Dragster 800 (RR) | Kdybych kupoval od dealera, tak beru Triumpha, cena/výkon je fakt dobrá. |
Triumph Street Triple R | |
Kawasaki Z 1000 SX | |
Kawasaki Z900 | Hodně jsem od ní očekávala, ale nakonec mi vůbec nesedla. Tvrdý podvozek, divoký motor a hodně foukalo. Posez \"na\" motorce a víc sportovní |
Triumph Street Triple R | RS uz je proste zbytecne moc. Moc tvrdy, jede az nahore, spis na okruh a ja hledal neco na silnici. |
Yamaha MT-09 | vzhled :D jinak to byl kandidát číslo 1 ! |
Aprilia Tuono V4 1100 Factory | Skvělá, ovladatelná, lehká, krásná. Moje chyba byla v tom, že jsem si prvně domluvil testovací jízdu na Tuonu a bylo jasno :) |
Yamaha MT-09 | finance |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2020 | RS765 | prirucka-new-stre.pdf | 6.9 MB | Manual Triumph Street Triple RS 2020 |
2018 | Dejv99 | street-triple-765-66.pdf | 7.5 MB | |
2018 | BikeRider11 | rs.zip | 153 MB | servisní manuál Street Triple RS |
2017 | Smash | street-triple-range.pdf | 4.9 MB |