Naposledy editováno 20.08.2010 20:26:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
1 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.
Naposledy editováno 15.08.2010 09:55:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
DaliboRR>Věřím,že 929RR ne,ale 900RR je i díky 16´přední gumě hodně neklidná.
Právě, že 900RR je klidná jako beránek Nevím proč by to kvůli kola o palec menšího mělo být horší? Právě, že to je úplně naopak, kvůli toho kola se to téměř netřepe Je totiž daleko těžší než u mé 929 a proto je gyroskopický efekt daleko větší, plus velká hmotnost motorky a je z toho úplný kliďas
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
1 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
No a Kawasaki a Suza nebrzděj proto, protože kdo brzdí je pomalej mrdal a to tyhle rakety nepřipouštěj
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
pesastor>Gratuluju, konečně něco jinýho než vysavač!
Ale nezapomeň si přikoupit ještě jednu a mít na telefonu kamaráda s vozejkem!
Kdo jezdí Italky, ten se pozná podle špinavejch rukou a hojnejch návštěv servisu!
Víš jak se zdravěj dva takovýhle postižený: "Ahoj nemáš šestku imbus? Ne, ale nemáš náhodou osmičku očko?"
to je mi ale legrace. Ještě by to chtělo něco originálně legračního jako že "motorkáři jsou DDO", to jsem ještě neslyšela
Jinak V2 musi být a asi se někde potkáme
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
Naposledy editováno 15.08.2010 11:05:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
1 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
DMC.motobiker>No nekecej , a že dvouvál přitom nejede...
Hele nebuď krutý,jo? Já si RSV nekupoval pro top speed,ale nadešel čas abych přesedlal a RSV byla pro mě letitá výzva.
1 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.
tak ať dobře poslouží
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
DaliboRR>Hele nebuď krutý,jo? Já si RSV nekupoval pro top speed,ale nadešel čas abych přesedlal a RSV byla pro mě letitá výzva.
Jo kdyby jen TOP speed , ale když si vzpomenu jak krutě tahá CBR900RR ze zatáček...
DMC.motobiker>Jo kdyby jen TOP speed , ale když si vzpomenu jak krutě tahá CBR900RR ze zatáček...
Na to se právě těším...na to srovnání.Protože jako bijec za čtyřválcea zároveň majitel V2 nebudu zaujatý.A bude to chtít čas než si dovolím s RSV to co s RR.Jen mě snad ta itálie nevypinká...s rejží za ty roky no problemos amigos
Naposledy editováno 15.08.2010 12:34:55
2 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.
dalibo rr=> jezdil jsem taky 2-3roky pred rsv 4val yzf takze zaujaty taky nejsem ale pokud de o zabavu a pocit z jizdy je o bambilion kilometru jinde ve prospech V2
1 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
No já zas musím říct že neurčuju motorku podle počtu válců, je spoust nudnejch motorek který maj dva a spousta který maj 4 válce...........
Ta motorka musí bavit jako celek. Když to vemu tak a tak...............třeba ZX7R byl taková "nudná" ale SRAD ačkoliv stejný rok a stejný obsah byl hrozně zábavnej. Stejně tak GSXR co mám teď, s tím je taky prdel.........někdy až moc.
RSV mě bavilo kvůli tomu odlišnýmu chování ale zábavnější byl možná srad..........těžko říct ale nejde to ani srovnat. Každopádně mě baví i 2V i 4V ale líbí se mi to že litrovej čtyřhrnek táhne odspodu někdy stejně jako 2V a nahoře letí jak kunda. 600 táhne jen ve vrchu a 2V zase obráceně. Když to litrovej 4v táhne furt jak kokot. Ale máš pravdu že některý litry 4V jsou takový nif mof.......
Každopádně srovnávat 2V a 4V je blbost, jde srovnávat jen motorka vs motorka nezávisle na počtu válců. Záleží kdo co hledá
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
podel me zalezi taky na chipu protoze je jich vic druhu..nahodou jsi nekuchal jednotku jakej tam mas?
Naposledy editováno 15.08.2010 13:27:46
Když jsem jí kupoval tak měla origo, ale bylo znát že lítala na okruhu a měla i otočený řazení.
1 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 14 | 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom |
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 209, 210] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6276 | 29.8.2024 v 16:32 Mileek |
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 | Bu_back | 53 | 19.6.2024 v 14:11 alpiniště |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |