
Do terénu! Test Yamahy Ténéré 700 Rally Edition s podvozkem Öhlins a Aprilie Tua...
01.05.2024
01.05.2024
30.01.2023
27.10.2022
22.11.2021
05.11.2021
01.02.2023
05.04.2022
24.11.2021
03.08.2021
02.04.2010
2021 | 2022 | 2023 | 2024 | |
---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||
Objem | 659 cm3 | |||
Výkon | 59 kW (80.2 koní) | 58.8 kW (80 koní) | ||
Výkon při otáčkách | - | 9250 ot/min | ||
Točivý moment | 70 Nm | |||
Otáčky při max toč.mom. | - | 6500 ot/min | ||
Druh motoru | Spalovací | |||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||
Chlazení | Kapalina | |||
Uspořádání válců | Řadový | |||
Počet válců | 2 | |||
Rozvod | - | DOHC | ||
Ventilů na válec | - | 4 | ||
Vrtání | - | 81 mm | ||
Zdvih | - | 63.93 mm | ||
Kompresní poměr | - | 13.5 : 1 | ||
Příprava paliva | Vstřikování | |||
Startér | Elektrický | |||
Počet rychlostí | 6 | |||
Sekundární převod | Řetěz | |||
Provozní napětí | - | 12 V | - | |
Vyjímatelná baterie | - | Ano | - | |
Typ rámu | Trubkový | |||
Materiál rámu | ocel/lehká slitina | |||
Zdvih předního odpr. | 240 mm | |||
Zdvih zadního odpr. | 240 mm | |||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |||
Rozměr předního kotouče | - | 300 mm | ||
Přední třmen | dvoupístkový | |||
Brzdy vzadu | kotouč | |||
Přední kolo | 21 " | |||
Zadní kolo | 18 " | |||
Rozměr přední pneu | 90/90 | 90/90-21 | ||
Rozměr zadní pneu | 150/80 | 150/70R18 | 150/70-18 | |
Rozvor | 1500 mm | 1525 mm | ||
Úhel hlavy řízení | - | 26.7 ° | ||
Závlek předního kola | - | 113.3 mm | ||
Šířka řídítek (ke koncům rukojetí) | - | 965 mm | - | |
Světlá výška | - | 240 mm | - | |
Výška sedla | 860 mm | |||
Výška sedla max | - | 880 mm | - | |
Suchá hmotnost | 187 kg | - | ||
Pohotovostní hmotnost | 204 kg | |||
Užitečná hmotnost | - | 210 kg | ||
Objem nádrže | 18 l | |||
Rezerva | - | 3 l | ||
Množství oleje | - | 2 l | - | |
Spotřeba | - | 4 l/100 km | ||
Maximální rychlost | - | 190 km/h | - | |
První cena | 335900 Kč | 309900 Kč | 289900 Kč | 299900 Kč |
Poznámka | - | akční cena na podzim: 289 900 Kč | - | |
Výměna motorového oleje | 10000 Km | - | 10000 Km | - |
Výměna olejového filtru | - | 10000 Km | - | |
Výměna zapalovací svíčky | - | 20000 Km | - | |
Výměna vložky vzduchového filtru | - | 20000 Km | - | |
Seřízení ventilové vůle | - | 20000 Km | - |
Do terénu! Test Yamahy Ténéré 700 Rally ...
Aprilia What the Fun Ride 2023
Velký test terénních dobrodruhů: Tuareg ...
Aprilia Tuareg 660: Svobodný a nespoutan...
Yamaha Ténéré vs. Aprilia Tuareg - krátk...
Novinky Piaggio Group naživo: Od malého ...
Aprilia přidává další verze 660 a dobrod...
Příslušenství pro Aprilia Tuareg 660
TFT přistrojová deska Aprilia Tuareg 660
První jízda Aprilia Tuareg 660: Důstojný...
Aprilia představuje nového Tuarega 660
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Enduro & funbike | Aprilia Tuareg 660 - rady, tipy, zkušenosti | 7 | 26.3.2025 07:45 | ||
Opravy a údržba | Denní Trip - nulování | 13 | 9.3.2025 13:25 | ||
Italské | Aprilia Tuareg 660 - teplo od motoru | 48 | 19.2.2025 13:15 | ||
Enduro & funbike | Vysoký přední blatník Aprilia tuareg 660 | 11 | 25.11.2024 15:47 | ||
Výběr moto | Tenére World Raid vs alternativy - jako první moto | 3 | 8.9.2024 13:19 | ||
Enduro & funbike | servis | 7 | 29.8.2024 09:25 | ||
Enduro & funbike | Aprilia Tuareg 660 občas " cvaká " po startu | 3 | 24.8.2024 10:21 | ||
Výběr moto | Tenére World Raid vs alternativy - jako první moto | 116 | 23.4.2024 08:48 | ||
Pokec o motorkách | Srovnání TA - T7 - Tuareg - V-Strom | 42 | 5.3.2024 23:02 | ||
Italské | Výměny motorů Aprilia 660 ( tuono,rs,tuareg) | 14 | 22.2.2024 12:40 | ||
Pokec o motorkách | Aprilia Tuareg 660 vs Yamaha Tenere 700 | 59 | 8.2.2024 17:51 | ||
Výběr moto | Koupit vysněnou motorku, nebo lacinou na rozježdění | 97 | 24.9.2023 20:09 | ||
Enduro & funbike | Aprilia Tuareg 660 | 99 | 29.3.2023 13:50 |
Ze všech možných testů jsem v podstatě došel ke třem kandidátům a z toho dvěma vážným. Ten nejméně p...
FUN BIKE!! Univerzál, charakterní italská motorka.
Po jedné sezóně na CRF 250L logický další krok, už dospělá motorka, ale ještě ne litr.
Po prvním posedu, jak doma na gauči. Všecko při ruce, pohodový posed, lehká, prostě ti sedne.
Vzkříšený model Aprilie pro rok 2022. Cestovní enduro schopné i v terénu. Nejvíc k němu sedí přirovn...
Zase Italka. Nějak mě to k týhle značce táhne. A Tuareg se jim fakt povedl.
veľmi univerzálna moto, dá sa jazdiť terén, dá sa slušne cestovať ešte je to trocha rarita
Po přesedlání z dvanáctistovek, které jsem sedlal 8 sezón je pocitově lehounká jak jízdní kolo :-)...
Je to temperamentní Italská mašina, která mě donutí se při jízdě usmívat.
Zvykáme si na sebe. Na stojáka ve stupačkách v terénu mně sedí perfektně. Učím se
Zase Italka. Nějak mě to k týhle značce táhne. A Tuareg se jim fakt povedl.
Je to temperamentní Italská mašina, která mě donutí se při jízdě usmívat.
FUN BIKE!! Univerzál, charakterní italská motorka.
Zaujímavé cestovné enduro / adventure motocykel strednej triedy čo sa týka váhy, objemu a výkonu.
Ideální velikost pro moji výšku a hlavně jsem ji chtěl od chvíle kdy vyšla, ikdyž ještě nebyly papír...
Ta o které jsem věděl, že bude má, ještě před tím než jsem měl řidičák...
Zvykáme si na sebe. Na stojáka ve stupačkách v terénu mně sedí perfektně. Učím se
Když jsem ji uviděl na živo a svezl se tak bylo rozhodnuto. Dostanu obě nohy v pohodě na zem, 204 Kg...
Po 2 výletech na Balkán s X-Capem jsem chtěl něco endurovějšího, obratnějšího…no a navíc byla v “akc...
veľmi univerzálna moto, dá sa jazdiť terén, dá sa slušne cestovať ešte je to trocha rarita
Nainstaloval jsem kamery od MIO jak do předu tak na zadek. Zapnou se automaticky po klíčku a natáčí...
Upravil jsem sání tak aby prošlo více vzduchu. S tím že přidané otvory jsem opatřil krytkou z 3D ti...
Potřeboval jsem upravit odpojování baterie na zimní období. Nechtěl jsem stále odpojovat kabel a ty ...
Nu, co se nám stalo. Kanárek začal stávkovat. Ráno první start na první dobrou, šlapal jak albánské ...
V půlce sezóny jsem nahodil topcase včetně nosiče od Motea. Nebyl čas psát recenzi. Takže here [:o]...
Motor | |
---|---|
Spojka | 9.3/10 |
Průběh výkonu | 9.3/10 |
Vibrace | 9.3/10 |
Převodovka | 9.3/10 |
Mechanická hlučnost | 9.5/10 |
Zvuk | 9.3/10 |
Spolehlivost | 9.8/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 10.0/10 |
Těsnost tlumičů | 10.0/10 |
Tuhost rámu | 10.0/10 |
Jízda | |
Sport | 9.0/10 |
Město | 9.5/10 |
Cestování | 9.5/10 |
Terén | 9.5/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 7.0/10 |
Ceny servisu | 7.5/10 |
Servisní síť | 8.0/10 |
Dostupnost dílů | 6.0/10 |
Nabídka doplňků | 6.5/10 |
Servisní intervaly | 9.0/10 |
Terén | |
Brodivost | 10.0/10 |
Výška | 10.0/10 |
Ochrana motoru | 7.0/10 |
Skoky | 9.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 9.7/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 7.5/10 |
Ochrana jezdce cestování | 9.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Honda XL750 Transalp | Nakonec zvítězil italský design a větší univerzálnost |
Yamaha Tenere 700 | Více do terénu, méně pohodlná na dlouhé cesty |
Yamaha Tenere 700 | Japonec :) ,vyšší těžiště |
BMW S 1000 XR | Ojetiny docela s nájezdy. Scary stories s opravami / údržbou motoru. Chtěl sem vyzkoušet něco jiného než 4 vál. |
Yamaha Tenere 700 | Pocitovo mi lepšie sadol Tuareg (neviem to inak slovami popísať). A to som Yamahák a Ténéré bola dosť dlho "vysnívaná" moto. |
Honda XL750 Transalp | Tuareg je za mě hezčí a modernější |
CFMOTO 800MT | Těžká, jinak příjemné svezení |
Yamaha Tenere 700 | Málo prostoru na chodidla |
Suzuki V-Strom 800DE | Určite super motorka, ale nějak jsem nedal to přední světlo s maskou a pak taky hmotnost jsem prcek a žádný silák tak každý ušetřený kg je fajn |
Honda XL750 Transalp | Byl favorit ,ale Tuarega před koncem roku zlevnili na podobnou cenu.Tuareg již v zakladu tempomat, bezdušové pneu, kryt pod motorem, blastry, možnost vypnuti ABS a moto si to pamatuje !! a nakonec design made in Italy…proste se mi vic libi. |
Honda XL 700V Transalp | Úplně mi nesedla na první dobrou… |
Yamaha Tenere 700 | Aprilia mi sadla viac a má lepší podvozok a elektroniku |
KTM 890 Adventure R | toto bol veľký kandidát, Aprilia má síce slabší motor, ale rozhodla asi univerzálnosť Aprilie, mám ju ako druhú moto k BMW 1250GSA |
Yamaha Tenere 700 | Vyšší posez a težište , horší podvozek. |
KTM 890 Adventure R | Asi až příště, až došetřím a nemůžu mít všechno hned a musím si zachovat nějaký sen |
Yamaha Tenere 700 World Raid | Lepší pocit z WR než ze základní T7, ale je to prostě tusťoška |
Yamaha Tenere 700 | Pocitově těžší, nepamatuje si nastavené módy, horší podvozek, tuhá spojka,... |
Suzuki V-Strom 800DE | Přišla pozdě, v základu nic moc navíc |
Honda XL750 Transalp | Absence tempomatu a myslím, že to udělala Honda naschvál, pač by se jim všichni vykákli na Africu. Mít tempomat, asi bych šel do ní no, ale řešit to kroužky a hovadinami v dnešní době u moto za čtvrt mega, ne díky. |
BMW F 850 GS | Můj sen, nicméně za 4 roky starou motorku s nájezdem okolo 15-30k přes čtvrt mega, děkuji, ale asi příště. Jen proto, že je to bawo. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
KTM 1290 Super Adventure | pro mě moc laděná do terénu a moc italská :-D |
BMW F 900 GS | Poslední kusy před FL za skvělou cenu. Bohužel absence náklonového ABS. Já všechny ty elektronické pomocníčky chtěl... Jinak asi bez chyby. |
Triumph Tiger 800 XC | |
Honda CRF1100L Africa Twin | Jsem fanda Aprilie, ale než jsem se rozhoupal výprodejové ceny byly pryč. A předci jen objem ničím nenahradíš, tak jsem se rozhodl pro Africu |
Husqvarna Norden 901 | Příliš sportovní podvozek |
Voge 900 DSX | Horký kandidát, ale nedal jsem ten vzhled a motor. Do terénu lepší, ale jako celek mi vyšel lepší Voge |
Yamaha Tenere 700 | Po testovací jízdě jsem si byl jistý, že je to ona, ale pak to začlo, co kus to originál-- trošičku jinak vždy těsnění u olejové vany, trošku nakřivo blatník... přetechnizovanost a nelíbivý předek, tak zůstala u dealera |
Yamaha Tenere 700 | Tuareg je dobrá motorka na zimu, v létě se na ní nedá jezdit, motor topí přes sedadlo a po 100 km se na ni nedá sedět. Myslel jsem si, že v Itálii je teplo, tak nevím proč vyrobili motorku co topí. |
Yamaha Tenere 700 | spolehlivost |
Triumph Tiger 900 Rally | Jelikož jsem přecházel z 1290 SAS, obával jsem se toho sešupu, šel bych s objemem motoru, výkonem i krouťákem na polovinu. Nicméně na podzim jsem se svezl na testovačce a bylo to příjemný svezení! Kdyby měla lepší spodek, asi bych jí koupil. |
KTM EXC 500 Six Days | V hlave už skoro kúpená, prišla ponuka na 500ku , ktorá zmenila všetko... |
Suzuki V-Strom 800DE | Velký favorit ve výběru v konkurenci s Tenere a středním objemem v této třídě,ale dle dlouhodobých testů a recenzí na mne neudělali Italové dojem ve spolehlivosti.Stále to má asi nějaké nemoci které musí vychytat |
Honda ADV350 | stupidně tvarovaná nádrž díky které se na moto nevlezu bez toho aniž bych zabral půlku zadní sedačky |
AJP PR7 | Cena, krátce na trhu, žádné zkušenosti na delší cestování. Obava o cenu a křehkost dílů při pádu. |
Yamaha Tenere 700 | |
CFMOTO 800MT | Pecka hračka, s timhle prostě musíte skočit na polňačku. Ale můj cíl bylo nakonec \"SUV\", a na blbnutí v Rumunsku mám 701. |
Yamaha Tenere 700 World Raid | obava ze spolehlivosti a dostupnosti dílů |
Husqvarna 701 Enduro | Asi dobrá mašina ale dizajn predku mi nijako nesedí navyše tiež veľká váha |
KTM 790 Adventure R | |
Royal Enfield Scram 411 | Nevěděl jsem o ní, vypadá dobře, ale o dost dražší. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2022 | bikerp | aprilia_tuareg-660-e.pdf | 2.4 MB | Uživatelský manuál (EN) |
2022 | konas89 | tuareg_660.pdf | 15 MB | Servisní manuál (EN) |
2022 | wrabeCZech | tuareg-660.pdf | 8.2 MB | Uživatelský manuál CZ |
2022 | acer621 | mss-tuareg-660-e5-eu.pdf | 27 MB | Dílenský |
2022 | acer621 | hot_grips.pdf | 53 MB | Hot_grips |
2021 | Junker83 | 643316946-aprilia-tu.pdf | 27 MB | Kompletní servisní manuál. |
2021 | petr0035 | tuareg-660-vyhledava.pdf | 8.8 MB | Je to klasický manuál, ale převedený z fotek do klasického pdf, ve kterém jde vyhledávat pomocí zktratky ctrl+f. Nebavilo mě tím pořád listovat. :D |
2021 | petr0035 | 08.11.2023 | Stáhnout m4a |
Staženo:20x Zvuk motorky v základu. |
|
Vložit vlastní zvuk |