PROFIL MOTORKY

Yuki Manxman 125 (2013)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník StrayCats
Vloženo 10.2.2014
Aktualizováno 15.2.2014
Zobrazeno 6 535x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Dost jsem se na ní těšil , hlavně proto, že mě zajímalo jaká to bude motorka za ty peníze. :)

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Ladislav Milostný - Motosport (Tře - Koupě byla v pohodě, servis je strašnej. Příjde mi že ti servisáci tu práci nenávidí..
motorku tam nechci servisovat...

První dojmy - Na první pohled slušivá motorka. Hezky udělaná, žádné přeplácané levným chromem. Někdo v ní může vidět i napodobeninu H-D Sportster 883R zejména lakováním (šachovnice). Jinak , motorka je pěkně štíhlá a lehoučká (provozní hmotnost 115kg) Myslím, že jako motorka pro začínajícího motorkáře jak dělaná, neboť je lehounká, funkčně velmi jednoduchá a myslím si i hezká a určitě zaujme.

Motorku bych doporučil pro - 16-ti letý puberťák, nebo kochař jako já:), ale více výkonu by bylo fajne

Doplňky na motorce - Nové zadní světla typu "Texas", dal jsem tam dvě, původní se mi rozbilo zhrubav 1500 km, rozbil mi ho odlétající štěrk od liazky předemnou, pak už to byla otázka času než se světlo rozpadne.








Recenze

Motorku jsem neměl moc možnost odzkoušet, neboť jsem za sezonu 2013 odjel necelých 5000km (zastavila mě nehoda-paní mi nedala přednost), ale za těch necelých 5000 kiláků mi padla do ruky, moc dobře se řídí, je lehoučká a díky velkému kolu vepředu zvládne i lehčí terén. Nejlíp však pochopitelně jezdí na pěkné silnici :). Pěkně se sní jezdí i ve městě, a to opět díky své hmotnosti a štíhlé stavbě.
Motor je klasická léty ověřena 125 od suzuki, takže co se náhradních dílů týče si myslím, že to velký problém nebude.
Převodovka, no spíše do města laděná, ale díky páté rychlosti je sranda i na okreskách, ale na dálnici bych Manxe (Manxmana) netahal. Né, že by to nedal, ale nemyslím si, že mu to zrovna vyhovuje. Velké plus vidím ale v ukazatelu zařazené rychlosti, pro začátečníky výborná věc!
Brzdy, no...Ve předu máme kotouč, je menší a trochu slabší, ale oproti bubnům u Jawy je to zlatý! V podstatě je Manx okopírovaná Suzuki GN/GS 125, takže vše odpovídá době vzniku tohoto stroje, tím pádem i výkon brzd. V zadu je standartní buben, k tomu není myslím co dodat.
Podvozek? No opět jako u Suzuki své doby, myslím si, ale že není ubec špatný, je to takovej zlatej střed. Motorka celkově není stavěná na nějakou sportovní jízdu, spíše na kochačku někde po okolí. Tomu odpovídá i podvozek, výborně tlumý výtluky českých silnic, slušně zvládá i polní cesty. Výhodou je přední velké kolo a v zadu 16" ráfek s pořádným balónem (nezvyk na "čínu")
Design? No musím říct že se to soudruhům v Číně velmi povedlo, inspirace od modních cafe raceru je tu znát, zejména na sedle, je určeno spíše na kratší trasy (do 60-70 km) u delší trasy vás už začne solidně bolet zadek. Navíc pro spolujezdce to sedlo není příliš pohodlné. V zahraničí (Francie) je možno koupit stroj se sedlem spíše street trackerového rázu, které podle mě motorce více sluší.
úložné prostory vzhledem k designu tu žádné nejsou, i když vlastně ano, opravdu malá schránka je na pravé straně pod baterií, ale lékárničku tam nedostanete, spíše je to dobré na pár kusů nářadí. Další prostor tu už k mání není, spíše je to pak o fantazii, něco málo jde přidat k baterii, ale to je tak vše, pod sedlo nedáte nic, neboť je přišroubované k rámu a nejde jej jednoduše a rychle odklopit.
Největší problém je podle mě elektronika. motorka je tak jednoduchá, že to až možná bolí. Je fajn že nemusíte řešit vstřiky, nebo podobné věci. Problém je se světlomety. Praskání zadní koncové žárovnky je na dením pořádku, a když už to koncová přežije, odnese to tlumené světlo vepředu, nebo obrysovka. Nyní to zkouším vyřešit dvojitým světlem vzadu. Třeba to stáhne přepětí. Někdo to řešil totálním předěláním světlometů na motorce.
Dalším problémem bylo zhruba po 2000 km velké řinčení z výfuku, závada byla v uklepaném katalizátoru, prodejce mi to vyřešil tak že mi ho z výfuku vyndal, ale tím
snížil odpor výfuku proti motoru a motorka ztratila výkon. Pak mi prodejce prej přetriskoval karburátor, ale podle mě né , pač se sice lehce zvedl výkon, ale stále to nebylo takové jako zezačátku. Nakonec tam mám opět výfuk s katalizátorem a motot jede jako předtím, a prot si mylsím že s karburátorem nikdo nic nedělala a proto servisu v Třebíči už nevěřím, těch důvodů je tam více, ale to tu nechci rozebírat...
Vrátím se zpět k motorce, na závěr jen mohu říct, že se těším na novou sezonu, že znovu osedlám Manxmana, a vyrazím někam do zatáček českých okresek, protže tam se Manxman cítí nejlépe.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Marty68
Marty68 napsal 12.02.21 v 10:22 10b.

"Hezky udělaná, žádné přeplácané levným chromem"...
Ano , levný , ale ani drahý chrom nevidím.
Hodně šťastných km.

NXram
NXram napsal 23.02.16 v 06:46 10b.

Zajímavá motorka a když vezmeš tu cenu, je to pro začátek super
Co já si užil s mojí první motorkou starou Aprilií ETX 50 1986, více jsem toho natlačil než najezdil
Bylo mi 15, takže kdyby byla tenkrát možnost koupit něco takového, stříknul bych si do textilu

StrayCats
StrayCats napsal 13.02.14 v 21:14

jojo hezká je a taky doufám že něco vydrží! jinak díkes

Petr_TA
Petr_TA napsal 13.02.14 v 19:50 10b.

Pěkná
Snad i kvalitou jdou čína do předu ...
Pěknou motku už udělat uměj

skywalker.L
skywalker.L napsal 13.02.14 v 18:52 10b.

Pěkná stroovna i recenze!

Více komentářů



TOPlist