Mám dotaz jestli už někdo něco podobnýho zkoušel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
se-se píše: nezkoušel. Tvrdši požere kotouč, měkčí destičky. Mimoto jsem se na více místech dočetl że právě tyhle OEM jsou nejlepší
... A nejvíc se mi líbí jak si to vždy proti rozumnýmu argumentu "odůvodníš" ... O čem tu máš zapotřebí debatovat? Prostě to uděláš ať se stane cokoli... Nezáleží na ničem jiným než tvým chtění
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
se-se píše: nezkoušel. Tvrdši požere kotouč, měkčí destičky. Mimoto jsem se na více místech dočetl że právě tyhle OEM jsou nejlepší
jinak receno, nez by ses zeptal jestli neexistujou desticky ktery dobre brzdej a pritom nezerou kotouc, resis atomovej reaktor.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
gugo píše: jinak receno, nez by ses zeptal jestli neexistujou desticky ktery dobre brzdej a pritom nezerou kotouc, resis atomovej reaktor.
vżdy se najde někdo používající vÿrazivo "jinak řečeno, "jinými slovy" a podobně, aby mě vnutil cosi, co jsem neřekl nebo neudělal.Takže znovu asi podesátý dokud to nepochopí i pomalejší. Ta brzda nebrzdí hůř, ale zcela jako z výroby, protože je z výroby. Destičky co tam jsou mají směs zcela optimální a dost dlouho jsem načítal jaký jiný bych pořídil. Zjistil jsem že ty co jsem vybral podle dost podrobných parametrů mají tutéž směs jako OEM. Takže jiný desky nechci. A taky bych se na to neptal ale, tak jako jsem již učinil, si obstaral tu informaci sám, protože by mě tu 3 stránky néjaký desky vnucovali a pak 4 stránky ty samý vymlouvali
Naposledy editováno 08.05.2017 23:10:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
Naposledy editováno 08.05.2017 23:36:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
se-se píše: kerut> v základu má 270, po úpravách asi 310. S palivem (I kamystrem) 340, se stálým vybavením (nářadí nepromoky lékárna kompresor atd) 360. Takže včatně dvou lidí a drobností přes 550 kg.
Myslel jsem tím tedy, že moje doplňky váží asi tak o 20 kg více než je běžné, což v celkové hmotnosti nehraje moc velkou roli.
Čeče sorry, já ti docela i fandim, ale tohle je velký ulet.
Neznam nikoho, kdy by měl na moto doplnky o hmotnosti 70kg, pokud nepočítám Brezovara apod.
Každý se snazi spíš hmotnost tlacit dolů.
Tys tu nekolikrat psal, že tvé upravy nemaj na hmotnost až tak vliv a teď z tebe vypadne, že je to +90 kg??
Kdybys tunil Tatru, tak nereknu nic.
Ale koupit si bandita a udělat z toho 550 kg vozidlo, to je fakt nesmysl..
A abych nebyl úplně offtopic, zachoval bych puvodni konstrukci a jen vyměnil komponenty - kombinace pumpa, trmen a desticky zvladne změnit ucinnost brzdy o dost, určitě o tolik, kolik je vzadu potřeba.
A k tvemu brzdeni z kopce - brzdi dvouvalec, ne dvoutakt.
Ale i ctyrtakt 1200ccm brzdi slusne, jen je potřeba tam dát dvojku a nechat ten motor motat klidně 8tisíc. a víc. Před zatackou se pak brzdi intenzivne a kratce.
Jestli budeš někde lechtat brzdu 3km v kuse, tak ti nepomuze ani 1m prumer na kotouci.
Možná uchladis kotouc, ale uvaris kapalinu.
Pokud tam tedy nemáš i pridavny chladic na brzdovku..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
se-se píše: Stev> no akorát že bys tím nic nevyřešil Větší pumpa zkrátí krok ale opět zvětší ovládací sílu. Dvouupístek proti jednopístku žádnou sílu navíc nepřináší, to až čtyřpístek.Dávkovatelnost bude u dlouhého chodu pocitově lepší protože síla na pedálu bude menší. Pokud se vykoná stejná třecí práce ale na větši ploše bude přeměněné teplo stejné. Volná plocha kotouče pro chlazení bude menší ale dvojnásobná plocha vyzařujícího třmenu. Vejde se tam jen asi o 15% větší kotouč a to nestojí za komplikace.Pokud se kotouč teplem zvlní, odtlačí si desky, k zakousnutí by asi bylo třeba o dost více - zatím jsem o ničem takovém neslyšel ani nečetl.
Ale snaha dobrá
Hele ono kolikrat stačí vyměnit dvoupistek za jiný dvoupistek, dát jiný desky a jsou to řádove úplně jiné brzdy, věř mi.
Není trmen jako trmen.
Když to porovnam s elektrikou - kabel bez napeti a pod napeti vypadaji na první pohled úplně stejně, ale na omak už je to celkem rozdil..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
se-se píše: t_freedom> nakonec jsem ten kdo platí, takže taky ten kdo rozhoduje. Jo a kdybych dal na všechny rozumný argumenty tak mám motorku v superčistě sériovém provedení a sklízím po10 bodech za leštěnku a hadr., byl bych konformní a nekonfliktní ale nebavilo by mě to.
ale tak to taky není... jsi prostě jen "jiný" druh... většina lidí co tomu trošku rozumí, mění komponenty za lehčí, výkonnější, možná sportovnější ...
Ty jsi prostě konstruktér co asi nemá zahrádku a nemůže se "vybít" jinde ... tak se vrhl na motocykl
Ve skrytu duše jsem si myslel, že po Evropě kroutíš desítky tisíc kilometrů na svým vytůněným korábu ...ve finále ho přivezeš do místa na valníku(jako to děláme každý rok my s našima naháčema, kam se nic nevejde, když jezdíme na Korsiku) a najíždíš menší kilometry než já na svých dvou sportovních křápech. Z mýho pohledu tu motorku taky przníš, těžko někdy pochopíš jaký je to vodit něco co má jen např. 180kg ... jak nebetyčný rozdíl je při brždění a při pohrávání si s tím v zatáčkách, na výjezdech ze zatáčky při odlepování předního kola, ale to nic nemění na tom že tě to pravděpodobně dělá šťastným i z pocitu jak šikovnej seš a co dokážeš. Jak jsem psal, je to lepší než abys jako nasranej důchodce řval na malý děti a hrozil jim holema
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
A k tvemu brzdeni z kopce - brzdi dvouvalec, ne dvoutakt.
Ale i ctyrtakt 1200ccm brzdi slusne, jen je potřeba tam dát dvojku a nechat ten motor motat klidně 8tisíc. a víc. Před zatackou se pak brzdi intenzivne a kratce atd...
Jo taky jsem si myslel... Ale pak jsem jednou s baťůžkem (+dalších asi 8Kg tankvak a tak 15KG kufr+ stan a spacáky) Sjížděl nějaký ty Alpy a po chvíli jsem cítil,jak už brzdy začíjnají vadnout a kdybych brzdil jen motorem, tak bych mašinu uvařil jak čaj, páč bylo horko jak cip a docela provoz a tak mi nezbývalo nic jinýho, než tu brzdu pořád dráždit. Jak jsem byl šťastný, když pak přišla cesta po rovině, kde se to dalo krapet rozjet a nechat brzdy a motor vychladnout.
Fakt už trochu smrďěly. Malinko tedy chápu, proč chce větší.
Co ale nechápu, proč tam má 80Kg nesmyslů. Kdyby jel na expedici kolem světa, tak bych to MOŽNÁ pochopil. Ale takto..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
se-se píše: gugo> ale ty mě nemusíš hledat, ty si klidně najdu sám, i já umím číst , ale jak jsem napsal, po podrobnym rozboru jiný nechci
podrobny rozbor na netu....to je jako by si jezdil prstem po mape a rikal ze jsi byl v Bolivii.
Proste a jasne, potrebujes tvorit zadni brzdu a nikdo ti to nevymluvi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
gugo píše: podrobny rozbor na netu....to je jako by si jezdil prstem po mape a rikal ze jsi byl v Bolivii.
Proste a jasne, potrebujes tvorit zadni brzdu a nikdo ti to nevymluvi.
Nojo tady byste i Krantišku Křižíkovi doporučili aby na ty dráty radši nesahal, že stačí dobrá svíčka
se-se píše: Nojo tady byste i Krantišku Křižíkovi doporučili aby na ty dráty radši nesahal, že stačí dobrá svíčka
Jo tak ty mas pocit ze jsi neco objevil a my ti rusime tve kruhy
Udělat nobl mýdlo z nobl surovin není umění. Udělat mýdlo ze špíny a svinstva, které se válí vsude kolem, to je ukol hodny vedce.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
ještě že sem onehda nezaložil tema : jde na SV naroubovat letmač z NTV?
už bych byl na pranýři jako ty a všichni by mi psali na co to je a že to nema smysl a že se zhorší jízdní vlastnost a že ........
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
se-se píše: dva_hrnce> při stejném průměru pístku usí být i stejná síla. To jinak nejde. A vyměnit za jiný třmen je horší anabáze jako dát tam dva třmeny totožné s originálním, kde je geometrie montáže známá. Mimoto je to jednopístek.
To by pak temer vsechny brzdy musely fungovat stejne - vyslednej prevod - mechanickej + hydraulickej - je vsude plus minus stejnej. Ovladani prstem ruky, draha packy je pomerne jasne dana, vse ostatni uz je na tom zavisle. (Pro zadni brzdu je to obdobne)
Teoreticky je to opravdu primitivni hydraulickej prevod, ale v praxi je to docela komplexni zalezitost - ruzny deformace, rozlozeni sily do desky pomoci vice rozdilnych pistku atd - ve vysledku se ucinek brzd vyrazne lisi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
se-se píše: Vendous> dnes jsem to znovu testoval a zkoušel jsem jednak intenzivní brždění zadní, jednak jí používat přednostně. Obojí jde ale nutná síla je více než nepohodlná. A na hrubym čistym asfaltu to dostanu na ABS silou kdy už se fakt bojím že něco praskne.
A peněz jse už za to dal tolik že to nehraje roli. A musím přiznat že opravdu výraznou roli hraje i má posedlost něco stále upravovat, takže mě to stejně bude strašit dokud to neprovedu.
Když čtu toto, tak nemáš tam jen nějaké shit desky, nebo mastný kotouč?
1 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší
Naopak, tím že motor necháš v otáčkách při sjezdu z kopce, chladíš ho líp... On totiž nezanedbatelnou roli hraje i olej a mazání... A karbec tam pustí maximálně pouze volnoběžné množství paliva, tzn téměř nic... Ten motor neprodává žádný výkon, tedy není třeba ho chladit...
Tím co děláš kurvíš jen brzdy a motoru taky moc neprospěješ
Naposledy editováno 09.05.2017 12:02:51
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Wobble, Wobbling Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 20 | 12.4.2024 v 14:49 Piwell |
jednoustopou Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 3.4.2024 v 12:46 Neeno |
Aký olej doliať Suzuki GSX-R 125, Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 24.5.2023 v 18:36 Pedl |
Lepenie plexi Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 16 | 20.5.2023 v 12:02 crestik |
řízení Suzuki GSX 1250 FA | rteprapšak | 12 | 9.11.2021 v 01:49 hagrid.hagrid |